معرفی مجموعه کتاب‌های نردبام انتشارات خیلی سبز
دانش آموزان پس از مطالعه انواع کتاب‌های آموزشی، تست زنی و کتاب کنکور، به دنبال سوالات سخت تری می‌گردند، تا برای کنکور آمادگی کامل پیدا کنند. انتشارات خیلی سبز برای کمک به این دانش آموزان سخت کوش و مستعد، سری کتاب‌های نردبام را تهیه و چاپ کرده است. سری کتاب‌های نردبام مخصوص آن دسته از دانش آموزانی است که می خواهند برای کنکور کاملا آماده شوند. همانطور که می دانید، کنکور هر سال دستخوش تغییرات زیادی می‌شود. دانش آموزان باید آمادگی مواجهه به هر گونه سوالی را داشته باشند. تهیه مجموعه کتاب‌های «نردبام» با توجه به همین رویکرد آغاز شد.

این سری از کتاب‌ها در اصل، کتاب‌های تست زنی کنکور هستند. امّا سطح مطالب ارائه شده بسیار بالاتر از کتاب‌های تست زنی معمول است. این کتاب‌ها برای دانش آموزان فعالی تهیه شده است که به دنبال سوالاتی در سطوح بالا‌تر هستند.

کتاب نردبام از سه بخش اصلی تشکیل می‌شود. درسنامه، سوالات تستی و پاسخنامه سوالات. از آنجایی که مخاطب اصلی این کتاب‌های آموزشی، دانش آموزان قوی و رده بالا هستند، درسنامه‌ها مختصر و مفید تهیه شده اند. درسنامه‌ها بدون توضیحات و مقدمه چینی، مباحث و نکات اصلی را مطرح می‌کنند.

سپس، دانش آموز با سوالات تستی سختی رو به رو خواهد شد. این سوالات در بالاترین رده تهیه شده اند، تا برای کنکور آماده گردید. در انتهای هر سری سوالات تستی، پاسخ نامه تشریخی با توضیحات کامل مطرح شده است. علاوه بر پاسخ به سوالات، نکات کلیدی و روش‌های خاص تست زنی نیز در این بخش گنجانده شده اند.

اگر قصد دارید یک تست زنی موفق در کنکور داشته باشید و از دانش آموزان فعال و قوی هستید، سری کتاب‌های نردبام را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در حال حاضر این سری کتاب‌ها مقاطع و دروس خاصی را شامل می‌شوند که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. همچنین انتشارات خیلی سبز مشغول تهیه عناوین مختلف و جدیدتری از این مجموعه است.

علاوه بر پایه‌های مختلف، سری کتاب‌های نردبام جامع نیز وجود دارد که شامل دروس حسابان، انگلیسی، ریاضیات تجربی و عربی می‌شود. در کتاب‌های جامع به طور فصل به فصل، سوالات تستی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. پس از سوالات نیز پاسخ نامه‌ای همراه با توضیحات جامع در اختیار شما قرار می‌دهد. در ادامه به کتاب‌های پایه‌های مختلف و دروس آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • هندسه دهم نردبام خیلی سبز (پیشرفته)
  • فیزیک ریاضی دهم نردبام خیلی سبز (پیشرفته)
  • فیزیک تجربی دهم نردبام خیلی سبز (پیشرفته)
  • ریاضی دهم نردبام خیلی سبز (پیشرفته)
  • حسابان یازدهم نردبام خیلی سبز
  • فیزیک تجربی یازدهم نردبام خیلی سبز
  • فیزیک ریاضی یازدهم نردبام خیلی سبز
  • هندسه یازدهم نردبام خیلی سبز
  • ریاضی تجربی یازدهم نردبام خیلی سبز
  • شیمی یازدهم نردبام خیلی سبز
  • هندسه دوازدهم نردبام خیلی سبز
  • شیمی دوازدهم نردبام خیلی سبز
  • فیزیک ریاضی دوازدهم نردبام خیلی سبز
  • فیزیک دوازدهم تجربی نردبام خیلی سبز
  • نردبام حسابان و ریاضیات پایه جامع
  • نردبام زبان جامع
  • نردبام ریاضی تجربی جامع
  • نردبام عربی جامع

انتشارات خیلی سبز، کتاب هایی را منتشر کرده است تا دانش آموزان بتواند با مطالعه آن‌ها به راحتی مطالب را درک کنند. این کتاب‌ها با عنوان «ماجراهای من و درسام» چاپ و منتشر شدند. اگر نگاهی به توضیحات آن و البته، جلد کتاب بیندازیم، هدف اصلی کسب نمره 20 است. زمانی گرفتن این نمره برای بسیاری از ما سخت بود، امّا هدف این مجموعه کتاب، آن است که دانش آموزان بتوانند خود را برای کسب این نمره آماده کنند. شعار و خط مشی این سری کتاب، گرفتن آسان نمره 20 از تمامی دروس است. این مجموعه کتاب شامل مقاطع تحصیلی و دروس مختلف می‌شود. تمامی کتاب‌ها به درستی بخش بندی شده تا دانش آموز با موضوعات درسی آشنا شده و سپس به تمرین بپردازد. برای هر یک از درس ها، یک خلاصه درسنامه دقیق، مفید و آموزنده نوشته شده است. با خواندن درسنامه ها، دانش آموز به راحتی می‌تواند با محتوای درسی آشنا شود. پس از هر یک از درسنامه ها، یک سری سوالات مطرح می‌شود. این سوالات مشابه نمونه سوالات امتحانی خواهند بود. سوالاتی که شما را برای امتحان‌های میان ترم و نهایی آماده می‌کنند.

مجموعه کتاب ماجراهای من و درسام، به نثر فارسی روان و قابل فهم نوشته شده است. بخش بندی آن مشخص بوده و برای هر درس به راحتی می‌توانید سوالات مطرح شده را پیدا کنید. علاوه بر نثر روان، تصاویر چاپ شده با کیفیت بالا در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد تا با دقت کافی بتوانند آن‌ها را بررسی کنند. در صورت نیاز، برای هر کدام از اشکال و تصاویر، مطالبی نیز مطرح شده است. همچنین در میان درسنامه، نکات کلیدی با رنگ قرمز برای دانش آموزان مشخص شده است.

کتاب کار خیلی‌سبز

 مجموعه‌ای ازسوالات بدون پاسخ دارای درس‌نامه‌های نسبتا کوتاه وخلاصه و بعد از آن تعداد زیادی تمرینات تشریحی که درتالیف آن‌ها از تمرینات کتاب درسی نیز استفاده شده است.

کتاب‌های هفت‌‌خان خیلی‌سبز

هفت‌خان شامل کتاب‌های موضوعی ادبیات است با قطع وزیری (جیبی) که با موضوعات تاریخ ادبیات، لغت واملا و قرائت و زبان فارسی و …  در نهایت با خان آزمون همراه است که جهت افزایش قدرت تست‌زنی با تست‌های فراوان که به همراه سوالات کنکور چند سال اخیر برای آزمون‌های آزمایشی طراحی شده است. 

کتاب‌های فصل آزمون خیلی‌سبز

این سری ازکتاب‌ها دارای تعداد زیادی آزمون است که موضوع به موضوع، فصل به فصل و سال به سال مطالب را پوشش می‌دهند. درمواردی آزمون‌های بعضی فصول به آزمون‌های با موضوعات ریزتر تقسیم شده که همراه با یک آزمون استاندارد پایان فصل و آزمون‌های دشوارتر برای دانش آموزان قویتر با نام (100) همراه است. 

کتاب‌های جمع‌بندی خیلی‌سبز

 جزوه‌ای خلاصه همراه با تست‌های چند سال اخیر کنکور. همچنین در این راستا کتاب‌هایی برای پایه‌های پایین‌تر برای بعضی از دروس جهت دوره قبل از امتحان طراحی شده است.

کتاب‌های شب امتحان خیلی‌سبز

کتاب‌های جزوه وار دارای نمونه سوالات نهایی همراه خلاصه‌ای بسیار کوتاه و مختصر جهت استفاده برای مطالعه شب امتحان همراه با ارائه مشاوره در بعضی بخش‌ها 

کتاب‌های آموزش شگفت انگیز خیلی‌سبز

 کتاب‌هایی با سه هدف آموزش، آمادگی برای امتحانات تشریحی و آمادگی برای آزمون تستی همراه با درسنامه‌های مفصل در ابتدای هرفصل که سوالات تستی و تشریحی هم در آن گنجانده شده است.

کتاب‌های تیزهوشان خیلی‌سبز

کتاب‌های تیزهوشان خیلی‌سبز هم به شکل تک درس و هم به شکل جامع برای مقاطع ابتدایی و متوسطه اول همراه با درسنامه‌های مفصل دارای تست‌های متنوع برگرفته از سوالات آزمون‌های داخلی مثل استعدادهای درخشان، انرژی اتمی و همچنین آزمون‌های خارجی مثل مسابقات ریاضی آمریکا، آفریقای جنوبی و … چاپ شده اند. در این راستا بانک کتاب آنلاین بیستک به شما خرید کتاب‌های‌ کمک درسی انتشارات خیلی‌سبز در زمینه تیزهوشان را پیشنهاد می‌دهد.

مزایا و فواید خرید کتاب‌های کمک درسی انتشارات خیلی سبز از بانک کتاب آنلاین بیستک

بانک کتاب آنلاین بیستک ازسری بانک‌های کتاب آنلاین اینترنتی درجهت فروش کتاب با مزایای ویژه اقدام به فروش کتاب‌های انتشارات خیلی‌سبز نموده است. ازمزایای خرید کتاب‌های کمک درسی انتشارات خیلی‌سبز در بانک کتاب آنلاین بیستک، تخفیف 20 درصدی محصولات این انتشارات و ارسال رایگان آن‌ها برای تمام عزیزان دانش آموز و معلم می‌باشد. همچنین در آنلاین بیستک با تنوع کتاب‌های کمک درسی انتشارات خیلی سبز، دسترسی آسان به جدیدترین محصولات این انتشارات و ارزیابی کتاب قبل از خرید، از خرید خود لذت برده و اطمینان حاصل نمایید.

 بانک کتاب انلاین بیستک به مدیریت: اصغر محلاتی

شماره تماس جهت دریافت اطلاعات بیشتر:

02166410000

کدخبر: 640503 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟