دبیر نخستین جشنواره ملی شعر «پیام‌آور وحدت» کیست؟

به گزارش رکنا ، «عبدالهادی فقهی‌زاده» معاون قرآن و عترت در حکمی، «عباس باقری» را به عنوان دبیر نخستین جشنواره ملی شعر پیام‌آور وحدت منصوب کرد.

«عبدالهادی فقهی‌زاده» معاون قرآن و عترت در حکمی «عباس باقری» را به عنوان دبیر نخستین جشنواره ملی شعر «پیام‌آور وحدت» منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است؛

«معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای ترویج و گسترش فرهنگ و معارف قرآن و اهل بیت(ع) و حمایت از تولید آثار و محصولات ممتاز قرآنی جشنواره ملی شعر "پیام آور وحدت" را با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، نهادها، موسسات و فعالان فرهنگی و قرآنی کشور برگزار می‌کند.

بر این اساس با عنایت به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی و بنا بر پیشنهاد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان به موجب این حکم شما را به عنوان دبیر نخستین جشنواره ملی شعر "پیام آور وحدت" منصوب می‌کنم.

امید است با استعانت از خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر عجل الله و با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها و مشارکت شاعران متعهد و خلاق شاهد برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رویداد فرخنده باشیم که بی تردید این توفیق بزرگ، پنجره‌ای به دریای پر تجلی عشق و ارادت به ساحت قدسی قرآن‌مجید و عترت طاهرین، حول محور وجود نازنین پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) خواهد بود.

عبدالهادی فقهی‌زاده

معاون وزیر »آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 639040 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟