مائده طهماسبی:  ساخت سریال های تلویزیونی زمان اوج کرونا متوقف نبود/کرونا به همه فرصت خودشناسی داد

مائده طهماسبی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و هنر رکنا، با گفتن از ایکه  این روزها در خانه هستم و کتب می خوانم، فیلم می بینم و اوقات را به خوبی می گذرانم گفت: پیش از عید قرارداد بازی در سریالی را بسته ام که البته هنوز وضعیت شروع فیلمبرداری آن مشخص نیست و ژانر این سریال درام اجتماعی به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی است. 

تجمع بیش از سه نفر ممنوع

وی در ادامه افزود: شروع و ادامه فیلمبرداری پروژه ها در کل حرکت خوبی نیست. در تمام دنیا برنامه هایی که بیشتر از 3 نفر در آن باید فعالیت کند را متوقف کردند.ما چون اصولا کشور ریسکی هستیم و می گوئیم انشالله اتفاقی نمی افتد ریسک می کنیم. چون  پول لازم داریم و این ریسک را به جان می خریم و سرکار می رویم چون اگر سرکار نرویم پول وجود ندارد. بچه هایی که پیش از عید برای سریال های مناسبتی عید و ماه رمضان شروع به کار کردند طبیعتا داخل پروژه بودند و کار می کردند و خدارحم کرد و برای آنان اتفاقی نیفتاد.

کرونا فرصت خودشناسی داد

این بازیگر با گفتن از اینکه کرونا این فرصت را به همه داد که خود را قرنطینه کنند و به خودشناسی خود بپردازند ادامه داد: به تصاویر منتشر شده افراد از روزهای قرنطینه نگاه کنید به سمت کارهایی رفتند که شاید پیش از آن یا انجام نمی دادند یا وقت زیادی برایش نمی گذاشتند مثلا تصاویر آشپزی ها و صنایع دستی که در این روزها پخته و ساخته شد از این دست کارهایی بود که در این روزها با دستان افرادی ساخته شده که در قرنطینه ها بودند. هرشخصی توانست به نوعی به خودشناختی و خودیابی برسد.

نگاهی به عملکرد وزارت بهداشت و مردم در روزهای کرونایی

طهماسبی با اشاره به عملکرد وزارت بهداشت در این روزهای کرونایی تاکید داشت : داستان عملکرد یک نهاد وجهه سیاسی درخود دارد. در تمام  دنیا زمانی که چنین ویروس و یا معضلی به وجود می آید سیاستمداران در مقابل مشکل موضع می گیرند و می خواهند بگویند که عملکردشان درست تر بوده و اغلب کشورها این کار را در مواجهه با کرونا انجام دادند. ما کشوری هستیم که در ایران وضع اقتصادی نابسامانی داریم، بیمه نداریم، حقوق بیکاری، سرویس اجتماعی نداریم که به ما کمک کنند در کشورهای اروپایی این موارد وجود دارد. نمی توانیم بگوئیم در کشور ما سیاستمدران خوب عمل کردند و در اروپا بد عملکردند. مسئله دوم ما مشکل فرهنگی است زمانی که در یک کشور اروپایی به مردم می گویند از این تاریخ ماسک و دستکش باید بزنید همه مردم توجه و عمل می کنند اما در کشور ما اینگونه نیست بدین ترتیب باید به مجموعه عملکرد دولت و مردم در این دوره کرونایی همراه هم نگاه کنیم.

بازیگر فیلم «ماهی ها عاشق می شوند در پایان به عملکرد کادر درمانی نمره 100 را داد و گفت: این قشر پزشکان، پرستاران و کادر درمانی از تمام توان و جان خود مایه گذاشتند.

کدخبر: 566460 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مینا سجادی
آیا این خبر مفید بود؟