بازیگر «بچه مهندس3»  : به بیرجندی ها توهین نکردم

به گزارش رکنا،«محمود خسرومنش» بازیگر نقش «قاسم» در سریال «بچه مهندس» گفت: قبل از بازی در سریال بچه مهندس، در تعدادی تئاتر که در بیرجند به روی صحنه رفت بازی کردم و فعالیت تصویری نداشتم.

وی درباره انتخابش برای نقش قاسم نیز گفت: از طریق فراخوانی که در صفحه سریال ‌بچه‌مهندس به اشتراک گذاشته بودند اقدام کردم و بعد از قرار حضوری و تست بازی برای کارگردان برای این نقش پذیرفته شدم.

این بازیگر همچنین درباره لزوم حضور دانشجوی شهرستانی در تهران و دانشگاه و انتخاب شهرستان بیرجند برای این نقش نیز گفت: در فراخوانی که برای پیدا کردن بازیگر داده بودند مشخص نکرده بودند که از چه شهرستانی بازیگر می خواهند و محدودیت اینچنینی نداشت و نوع گویش و لهجه بازیگر نقش قاسم بر اساس اصالت من که بیرجندی هستم انتخاب شد.

وی ادامه داد: خیلی دوست داشتم بعد از مدت ها در یک سریال بازی کنم و خدا را شاکرم که این اتفاق محقق شد. حضورم در این سریال تجربه بسیار خوبی بود و دوستان از کارگردان گرفته تا همه عوامل به خاطر اینکه اولین تجربه کار تصویری ام بود به من کمک کردند.

این بازیگر درباره ارتباط خود با بازیگر نقش مسعود و جواد نیز عنوان داشت: همین الان با بازیگر نقش مسعود و جواد دوست هستیم و ارتباط مان بعد از سریال هم ادامه پیدا کرده است.

وی درباره تغییر بازیگر نقش مسعود و جواد از قسمت سوم و ثابت ماندن بازیگر نقش قاسم از همان قسمت در سریال گفت: برای آن دو نفر گفتند که بعد از ۶ سال باید تفاوتی در چهره شان باشد اما چهره من را با گریم تغییر دادند. همچنین رنگ چشم های من روشن است و بنا به صلاحدید کارگردان برایم لنز تیره گذاشتند‌.

خسرومنش درباره جذابیت قصه این سریال نیز گفت: من قصه این سریال را دوست داشتم و فصل های قبلی آن را نیز به دقت دیده و دنبال می کردم.

این بازیگر درباره شباهت خود به نقش قاسم نیز گفت: از نظر اخلاقی تا حدودی شبیه به او هستم و اوایل قاسم فردی عصبی بود و در ادامه آرام تر شد. در حال حاضر ۲۹ سال سن دارم و دانشجوی بیرجند بودم و تجربه خوابگاه را در سربازی داشتم و از این تجربه در این سریال استفاده کردم.

وی با اشاره به حواشی ایجاد شده در قسمت های ابتدایی این سریال درباره بیرجندی ها گفت: من توهینی در این سریال به بیرجندی های عزیز نکردم و فقط در صف انتظار برای ثبت نام دانشگاه بگو مگوهایی بین من و مسعود رخ داد که از حقم دفاع کردم. این عزیزان هم شهری های من هستند و واقعا نمی دانم این حواشی از کجا آمد. مردم شهر بیرجند اغلب موافق این نقش هستند و اگر هم مخالفتی داشتند با صحبت قانعشان کردم.

خسرومنش همچنین در پایان نیز بیان داشت: دوست دارم همچنان بازیگری را ادامه دهم و پیشنهادهای خوبی داشته باشم و جا دارد همین جا از آقای آئین زوار رئیس صداوسیمای بیرجند تشکر ویژه ای می کنم که حمایت های خود را از من دریغ نکردند.

سریال «بچه مهندس۳» به کارگردانی علی غفاری، نویسندگی حسن وارسته و تهیه کنندگی سعید سعدی هر شب از شبکه دو سیما پخش می شود.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 564866 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟