دانلود رایگان کتاب های نایاب؛ پرواز ذهن به آینده یا گذشته

دانلود رایگان کتاب های نایاب؛ پرواز ذهن به آینده یا گذشته

اگر جزء افرادی هستید که علاقه چندانی به مطالعه ندارید، در این متن با بیان دلایلی زیبا و قانع کننده، خود به خود به سمت خواندن کتاب سوق پیدا خواهید کرد.

امروزه به دلایل بسیاری که در ادامه متن آن ها را برای شما بر خواهیم شمرد، افراد علاقه ای به خواندن کتاب های معمولی و کاغذی ندارند، پس می توان به آنان پیشنهاد داد که کتاب های مورد نظرشان را از اینترنت دانلود کرده و به مطالعه آن ها در وقت آزاد خود بپردازند.

مطالعه در فضای باز کمک به سزایی به تقویت روحیه می کند.

دلایلی که امروزه، افراد برای فرار از مطالعه می آورند

دلایل یا بهتر است بگوییم بهانه؛ امروزه بیشتر افراد به بهانه های زیر از خواندن کتاب و مطالعه سر باز می زنند که در ادامه برای تک تک آن ها، راه حل های مناسب و البته بسیار کارآمد بیان خواهیم کرد.

  1. افزایش استفاده از گوشی های موبایل: این مورد خود به چند قسمت تقسیم می شود:
  • تجمع برنامه های متنوع و بسیار پرکاربرد افراد در یک گوشی موبایل که این برنامه ها عبارتند از: تقویم، ساعت، زنگ هشدار، ماشین حساب، دوربین عکس و فیلم برداری، برقراری تماس تلفنی و ... .
  • سرگرم شدن با موبایل به دلیل داشتن برنامه های متنوع وهیجان انگیز نظیر بازی های فکری و ورزشی و...
  • اطلاع یابی سریع از انواع اتفاقات و اخبار روز به دلیل عضو بودن در اکثر فضاهای مجازی
  • استفاده از انواع شبکه های اجتماعی برای به اشتراک گذاری رویداد های زندگی از طریق عکس، فیلم یا صدا، یا نظاره کردن موارد به اشتراک گذاشته شده از رویدادهای زندگی دیگر افراد
  1. دلیل دیگر مطالعه نکردن افراد، خستگی های روزمره آنان است؛ زمانی که افراد، خسته و کوفته، از سر کار به منزلشان بر می گردند دیگر حوصله ای برای مطالعه ندارند.
  1. خانه داری و بچه داری: یکی دیگر از دلایلی است ک باعث می شود افراد رغبت و حوصله کافی و لازم برای خواندن کتاب نداشته باشند.

 به نظر شما با توجه به این دلایل آیا زمانی برای مطالعه و افزایش سواد و علم باقی می ماند؟ در ادامه برای این مشکلات راه چاره ای اندیشیده ایم که خواندنش برای شما عزیزان خالی از لطف نیست.

ارائه راه حل برای دلایلی که برای کتاب نخواندن می آورید

و اما راه حل های ارائه شده به ترتیب برای موارد بالا عبارتند از:

  1. بدیهی است که به دلیل ضروریات استفاده از گوشی های تلفن همراه، نمی توان افراد را از استفاده از آن، منع کرد، پس سوالی در این قسمت مطرح می شود و آن این است که چگونه هم از موبایل استفاده کنیم و هم به مطالعه بپردازیم؟ پاسخ این سوال بسیار واضح و روشن است، شما می توانید با همین گوشی های موبایلی که در اختیار دارید، اقدام به دانلود کتاب و مطالعه آن ها کنید؛

برای مثال می توانید برای دانلود کتاب به سایت کتابچین مراجعه کرده و کتاب مورد علاقه خود را دانلود کنید و در زمان فراغت به مطالعه آن بپردازید.

سایت و اپلیکیشن کتابچین

Untitled-1

  1. بسیاری از افراد، پس از رسیدن به منزل از سر کارشان، حوصله و البته رمق خواندن کتاب را ندارند، اما به مطالعه آن بسیار علاقه دارند، پس این افراد می توانند با مراجعه به اینترنت و دانلود کتاب صوتی اقدام به مطالعه آن در زمان استراحت شان کنند.
  1. هم چنین بانوان خانه دار و صد البته بچه دار، به خاطر درگیر بودن با کارهای خانه و رتق و فتق امور فرزندشان، از مطالعه انواع کتاب ها و نیز کتاب های مورد علاقه شان باز می مانند، برای این افراد نیز توصیه می شود که اگر دوست دارید کتاب بخوانید اما وقتش را ندارید، بهتر است که کتاب های صوتی موجود در انواع سایت ها را دانلود کرده و حتی در حین انجام کارهایتان به آن گوش دهید.

پاسخ به سوال برخی افراد در زمینه دانلود رایگان کتابهای نایاب

شاید بعضی از شما بعد از خواندن متن فوق به جواب سوالتان نرسیده اید وآن سوال این است، اگر کتاب مورد علاقه ای که می خواهیم اقدام به مطالعه آن کنیم در بازار (تمام کتاب خانه های موجود در سطح شهر) یافت نشود چه کنیم؟ پاسخ این سوال واضح است؛ راه حل شما مراجعه به اینترنت و یک جستجوی ساده و چند دقیقه ای است، شما با جستجوی نام کتاب، رمان، داستان، مقاله مورد علاقه و البته نایابتان در عرض چند دقیقه، خواهید توانست آن را بیابید و به مطالعه آن بپردازید؛ با این کار، یعنی جستجوی اینترنتی شما خواهید توانست بعد از مدت ها کتاب مورد علاقه و نادر خود را پیدا کنید و از خواندن و هم چنین کسب اطلاعات وافزایش آگاهی از طریق آن لذت ببرید. پاسخ دیگری که می توان به این افراد داد این است که امروزه به دلیل استفاده زیاد افراد از گوشی های موبایل اکثر افراد به انتشار مطالب انواع کتاب ها در اینترنت و فضاهای مجازی می کنند، پس می توان گفت که اینترنت خود به نوعی به عنوان یک بانک یا بهتر است بگوییم منبع غنی از کتاب محسوب می شود.

زمانی که علاقه مند به مطالعه هستیم اما اینترنت نداریم چه کنیم؟

این سوال، پرسشی بسیار به جاییست و پاسخ آن این است که شما می توانید در اوقاتی که به اینترنت دسترسی دارید، کتاب مورد نظرتان را دانلود کرده و آن را در زمانی که اینترنت ندارید مورد مطالعه قرار دهید یا اگر کتابتان صوتی است به آن گوش فرا دهید؛ راه حل و البته پاسخ دیگر برای سوال مطرح شده، دانلود انواع اپلیکیشن های رایگان و بدون نیاز به استفاده از اینترنت است، با این کار شما حتی زمانی که به هیچ منبعی از اینترنت دسترسی ندارید می توانید به بانک کتاب دسترسی داشته باشید و از اوقات خود به نحو احسن برای افزایش آگاهی از انواع علوم بهره ببرید.

کدخبر: 555586 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟