به گزارش رکنا ، آیین باشکوه تشییع پیکر پاک و مطهر سرهنگ سعید ادیبی فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) ری با حضور گسترده خانواده‌های شهدا، جانبازان، آزادگان، فرماندهان، بسیجیان و پاسداران سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران و مردم شهیدپرور شهرری برگزار شد.

پیکر پاک پاسدار شهید سرهنگ سعید ادیبی از مقابل ستاد فرماندهی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) واقع در بلوار امام حسین(ع) تا مقبره شهدای گمنام در میدان نماز شهرری بر دوش هم‌رزمانش تشییع شد.

پیکر این یادگار دوران دفاع مقدس پس از تشییع برای خاک‌سپاری به بهشت‌زهرا(س) منتقل شد و در قطعه صالحین در جوار هم‌رزمان شهیدش آرام گرفت.

سرهنگ سعید ادیبی جانباز شیمیایی هشت سال دوران دفاع مقدس، در ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ و در روزهای آخر خدمت جهادی و عاشقانه‌اش به فرماندهی سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) ری منصوب شد درحالی‌که پیش از آن معاون اجرایی و فرمانده قرارگاه سازندگی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران بود و حضور در کنار زلزله‌زدگان کرمانشاه و فرماندهی در سازندگی این مناطق نیز از آخرین میراث‌های ارزشمند و ماندگار این فرمانده دلاور شد.

سرهنگ سعید ادیبی پس از 14ماه خدمت در ناحیه مقاومت بسیج ری در خردادماه امسال به علت شدت بیماری از جمع یاران خود در ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) جدا شد و دو روز پیش بعد از سال‌ها تحمل درد عارضه شیمیایی به خیل یاران شهیدش پیوست.

سرهنگ سعید ادیبی در سال 1362 در عملیات خیبر بر اثر حمله شیمیایی رژیم بعث عراق، به درجه جانبازی رسید و بعد از تحمل 36 سال رنج جانبازی شامگاه شنبه دوم شهریورماه دار فانی را وداع گفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 499280 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟