پیکر شهید مبارز با سوداگران مرگ در فسا درخاک آرمید

به گزارش رکنا، پیکر این شهید والامقام با حضور گروه‌های مردم و مسؤولان از میدان شهدا به سمت میدان امامزاده حسن (ع) فسا تشییع شد و در گلزار شهدای زادگاهش روستای صحرارود آرام گرفت.

فسا مرکز این شهرستان در فاصله ۱۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

سروان شهید حجت الله دشتبانی که فرمانده ایستگاه بازرسی چغازردی میناب بود، شامگاه سه شنبه ۱۸ تیر جاری در درگیری کشف ۵۰۰ کیلوگرم تریاک از قاچاقچیان مسلح مواد مخدر به شهادت رسید.

فرمانده انتظامی هرمزگان پنجشنبه ۲۰ تیرماه در آئین تشییع این فرمانده شهید در بندرعباس گفت: شامگاه سه شنبه عوامل گشت تلفیقی انتظامی شهرستان میناب با اقدام اطلاعاتی و شگردهای پلیسی از تصمیم قاچاقچیان مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر مطلع شدند و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سردار عزیزالله ملکی افزود: مأموران هنگام گشت زنی در جاده‌های خاکی اطراف ایستگاه بازرسی چغازردی خودرو قاچاقچیان را مشاهده کردند و با قاچاقچیان مسلح درگیر شدند.

به گفته رئیس پلیس استان هرمزگان، در این درگیری قاچاقچیان عرصه را بر خود تنگ دیده و به سمت مأموران شلیک کردند و پس از پیمودن مسافتی با به آتش کشیدن خودرو حامل مواد مخدر قصد فرار داشتند که با سرعت عمل مأموران، چهار نفر از متهمان دستگیر شدند.

سردار ملکی ادامه داد: در پاک سازی محل ۵۰۰ کیلوگرم تریاک که مقداری از آن در آتش سوخته است کشف و یک دستگاه خودرو دیگر متعلق به قاچاقچیان نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: در این درگیری ستوان یکم "حجت الله دشتبانی" بر اثر اصابت گلوله و شدت جراحات به شهادت رسید و ستوان دوم "صفدر سالاری" مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

وی یادآور شد: تحقیقات در این مورد به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار دارد.

میناب در فاصله ۹۰ کیلومتری شرق بندرعباس قرار دارد و ایستگاه بازرسی شهید چغازردی در ۳۰ کیلومتری جاده میناب به بندرعباس واقع شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 488585 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟