آخرین وضعیت جسمانی استاد شجریان در بستر بیماری / برای او دعا کنید

به گزارش رکنا و به نقل از انصاف نیوز، در همین رابطه اردشیر کامکار، کیوان ساکت و کاوه معتمدیان درباره‌ی آخرین وضعیت محمدرضا شجریان توضیحاتی ارائه کردند.

اردشیر کامکار؛ (نوازنده‎ی ایرانی): شجریان ممنوع الملاقات است

* «من اطلاعی درباره‌ی شجریان ندارم. باید از خانواده‌ی ایشان در مورد آخرین وضعیتشان سوال بپرسید. آقای شجریان ممنوع الملاقات است و کسی اجازه ندارد به ملاقات ایشان برود. پس از اینکه ایشان را به ایران آوردند، کسی نمی‌توانست به ملاقات برود.»

کاوه معتمدیان؛ (نوازنده‌ی کمانچه): استاد تحت فیزیوتراپی بود

* من هیچ اطلاع جدیدی از وضعیت استاد شجریان ندارم، اما می‌دانم که همان وضعیت قبلی را دارد. استاد در بستر بیماری هستند و حالشان چندان مساعد نیست. پس از اوج گرفتن بیماری استاد، هرگز ایشان را ندیدم.

* حدود دو سال و نیم است که استاد شجریان را ندیده‌ام. استاد در ایران درمانشان را پیگیری کرده‌اند. اینکه در کدام بیمارستان درمان خود را پیگیری می‌کند، موضوع را نمی‌دانم. اما به دلیل اینکه دست و پای استاد از نظر حرکتی مشکل پیدا کرده بود، تحت فیزیوتراپی بوده است.

کیوان ساکت؛ (آهنگساز): وضعیت استاد افت نکرده است

* به هرحال آقای شجریان بیمار است، تا جایی که من اطلاع دارم وضعیت ایشان ثابت است و همان وضعیت قبلی را دارد. یک سال و خورده‌ای قبل، برای آخرین بار استاد شجریان را در مراسم رونمایی کتاب استاد فخرالدینی در خانه‌ی افشار دیدم. وضعیت ایشان در آن مراسم خوب و stable بود. همه چیز مرتب و منظم و خوب بود.

* ( درباره‌ی پیگیری و روال درمان استاد شجریان در ایران): «به طور قطع درمان در داخل ایران پیگیری می‌شود و بدون درمان نمی‌شود. به هر حال بیماری مشکلات خودش را دارد. خوشبختانه وضعیت استاد ثابت بوده و افت نکرده است. امیدوارم شرایط استاد بهتر از این شود و ایشان به زندگی بازگردد و سایه‌‌اش بر سر فرهنگ، هنر و خانواده‌اش باشد. در حال حاضر، اینگونه فکر می‌کنم که استاد در منزل است.

* «دعای خیر و آرزوی مردم پشت سر استاد است. همه‌ی کسانی که دل پاک دارند و دلشان برای فرهنگ ایران می‌تپد، همه‌ی آدم‌های خیراندیش برای استاد دعا می‌کنند. ما با انسان‌های مغرض و بیمار کاری نداریم. همین موضوع است که استاد در یک دوره‌ی زمانی خیلی بهتر شده ‌است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 477959 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟