واکنش عجیب روحانی مشهور به دستگیری مائده دختر رقصنده اینستاگرامی

علت دستگیری مائده هژبری رقصنده معروف اینستاگرامی

خبر بازداشت مائده هژبری یکی از اینفلوئنسر های مطرح اینستاگرام Instagram از اخبار مهم روز های گذشته بود که واکنش های مثبت و منفی زیادی به دنبال داشت. پس از ایجاد این موج در شبکه های اجتماعی این سوال برای خیلی ها پیش آمده که مائده کیست و برای چه بازداشت شده است؟

مائده هژبری متولد ۱۳۸۰ در تهران و ورزشکار رشته پارکور و ژیمناستیک می باشد که چند سالی میشد در اینستاگرام به فعالیت مشغول شده بود و به عنوان مربی رقص عکس ها و کلیپ های رقص خودش را در پیج شخصی منتشر می کرد و از همین راه به صد ها هزار دنبال کننده دست پیدا کرده بود.

هژبری چند سالی است که در رشته ژیمناستیک فعالیت داشته و بعد از مدتی به ورزش Sport پارکور روی آورد و به این رشته علاقه مند شد. پارکور را تحت نظر مربیان مجرب آموزش دید و فعالیتش را در این زمینه آغاز کرد.

مائده به همراه افرادی چون الناز قاسمی و شاداب شکیب و … دیگر افراد در پیج هایشان رقص ها و کلیپ های خود در حال رقص را منتشر می کنند و فالوور های زیادی از این راه جذب کرده و درآمد میلیونی را به جیب می زنند.

نامبرده در مصاحبه خود علت این کار خود را فقط سرگرمی Hobby عنوان کرده و گفت: “با گروه و یا کسانی دیگری همکاری نکرده و قصدم فریب و یا ترویج بی بند و باری نبوده است و فقط افرای از من خوششان آمده بود و من هم با آهنگ های مختلف می رقصیدم. این کار را ابتدا برای سرگرمی چهار سال پیش انجام دادم اما بعد از مدتی متوجه شدم آمار فالوورهایم بالا می رود.”

بازداشت به جرم Crime انتشار کلیپ های رقص

مائده به همراه چند تن از کسانی چون الناز قاسمی که در اینستاگرام فعالیت داشتند توسط پلیس Police فتا دستگیر شدند و به قید وثیقه آزاد شدند.

سردار کمال هادیانفر، رئیس پلیس فتابعد از سال جدید ۹۷ اعلام کرد که در حال شناسایی بیش از ۵۱ هزار صفحه اینستاگرامی هستیم که محتوای مستهجن و مبتذل با عکس ها و فیلم های ناهنجار دارند و اقدامات لازم برای شناسایی همه این پیج ها شروع شده است.

هشدار پلیس فتا به دارندگان پیج های مبتذل

حال خبری مبنی بر دستگیری تعداد زیادی از شاخ های اینستاگرام منتشر شده و همه پیج های مبتذل که شناسایی شدند مسدود شده است.

اگر سری به پیج های این افراد بزنید با این پیام: صفحه حسب دستور مقام محترم قضایی به علت انتشار محتوای مجرمانه مسدود گردید مواجه خواهید.

الناز قاسمی بعد از آزادی Freedom به کانادا رفته و از طریق وکیلش در حال پیگیری می باشد و لازم به ذکر است که تمام عکس‌ها و ویدیو‌های آن‌ها نیز پاک شده است.

واکنش منفی به «فیلم اعتراف» مائده هژبری

فیلم پخش شده در شبکه‌ی یک صداوسیما از آنچه اعترافات «مائده هژبری» خوانده شده، واکنش‌های مختلف و بیشتر منفی را در توییتر به دنبال داشت.

مائده هژبری دختر ۱۷ – ۱۸ ساله‌ای که تصاویر رقص خود را در اینستاگرام به اشتراک می‌گذاشت، در این فیلم پخش شده به گریه افتاده و به ویژه همین گریه‌ی او در فیلم اعترافات، باعث واکنش‌های بسیاری شده است.

بخشی از واکنش‌ها هم پرداختن به مائده هژبری را در مقایسه با مسایلی از جمله مفاسد اقتصادی مورد نقد قرار داده‌‎‌اند، از جمله کاربری به نام «رقیه» نوشته است: «از مدیرعامل ثامن‌الحجج و ۱۲ هزار میلیاردش چه خبر؟ جانم؟ مشغول طراحی عملیات دستگیری #مائده_هژبری خطرناک بودن؟ حله. خدا قوت برادران. مطمئنم خیلی‌ها اصلا #مائده_هژبری رو نمی‌شناختن. اما با این دستگیری و پخش اعترافات از تلویزیون همه رفتن دنبال ویدئوهاش. حالا این وسط گناهی هم اگه بوده به واسطه‌ی آقایون بیشتر شده که. خودشون رو هم باید به جرم اشاعه‌ی فحشا بگیرن».

محسن بیات زنجانی هم در این باره نوشته است: «واقعا خروجی پخش کردن اینگونه اعترافات چیست؟ کدام مخاطبی اقناع می‌شود؟ برای چه کسی درس عبرت است اصلا؟ من واقعا مبهوت مانده‌ام از اینکه #صداوسیما واقعا نمی‌فهمد یا تعمدا دنبال تحریک عواطف بخش‌های زیادی از جامعه است!»

انتقاد از صدا و سیما و اعتراف‌گیری از دختر ۱۷ ساله به دلیل نمایش رقصش در اینستاگرام

– آذرمنصوری قائم مقام دبیر کل حزب اتحاد ملت: مدیران و سیاست گذاران رسانه ملی اگر قائل به پاسخگویی هستند به این سوال پاسخ دهند برنامه هایی مانند اعتراف گیری از دختری که اتهامش نمایش رقص خود در اینستاگرام است، با تکیه بر کدامیک از مبانی اخلاقی و انسانی و دینی ما تولید و از فراگیرترین رسانه رسمی کشور پخش می شود؟فاین تذهبون؟

– مصطفی تاجزاده، فعال سیاسی اصلاح طلب هم پخش اعترافات چند دختر را به دلیل رقصیدن در اینستاگرام، از صدا و سیما محکوم کرد.

maedeh-hojabri-1

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

پسر 15 ساله همدانی راز عجیبی از صیغه دختران می دانست !

سحر کبیری در فریدونکنار درگذشت! + جزییات

جنجال دستگیری مائده رقصنده اینستاگرامی در آشفتگی اقتصادی! + تصویر

عروس خاندان سلطنتی قبل از جشن باشکوه پرنس انگلیس مادر شده بود+عکس

تزریق خون گوساله به فوتبالیست سرشناس برای بهبود مصدومیت + تصویر

لیلا 15 ساله در خانه همسایه شان تن به اولین اشتباه داد!

نامحرم بودن من دردسر ساز شد و با خاله دوستم ازدواج اجباری کردم!

موسی نمی دانست راننده تاکسی به مردان علاقه دارد ! + عکس

شهناز 21 ساله همزمان 2 شوهر داشت !

حمید خاله ام را آزار داد او را با اسید سوزاندم! / در کرمانشاه رخ داد

این مرد 2 زنه در زندان دل خوشی دارد!

عروس خاندان سلطنتی قبل از جشن باشکوه پرنس انگلیس مادر شده بود + عکس

جزییات قتل‌های مشکوک تاریخ که بی جواب مانده اند! + تصاویر

راز جسد زن جوان کنار رودخانه کیاشهر چیست؟ / لباس او خاص بود!

طناب دار دور گردن عروس قاتل افتاد اما او زنده ماند!

نازیلا 18 ساله هنوز نوعروس بود که به پسرعمه داماد دل بست + عکس

 

کدخبر: 396299 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟