فال ابجد امروز / 26 شهریور + فیلم
حجم ویدیو: 9.30M | مدت زمان ویدیو: 00:00:25

به گزارش رکنا، فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج ، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند. فال ابجد امروز خود را در ادامه ملاحظه کنید.

فال ابجد متولدین فروردین ماه

فال فروردین

ابجد فال شما : آ ج آ

تعبیر فال ابجد: خوشبختانه شما می‌توانید با دلسوزی کار‌ها را انجام دهید و نیازی به کمک فرد دیگری ندارید اما خیلی مهم است که از حق خودتان دفاع کنید؛ اگر شما این کار را نکنید هیچ کس دیگری هم برایتان کاری نمی‌کند!

فال ابجد متولدین اردیبهشت ماه

فال اردیبهشت

ابجد فال شما : ج ج د

تعبیر فال ابجد: شما می‌توانید فراتر از انتظارات و خواسته‌های افراد دیگر سازندگی خود را حفظ کنید. نگران این نباشید که جواب کار‌های خوب تان را همین امروز ببینید؛ برای دیدن نتیجه کارتان باید مدتی صبر کنید.

فال ابجد متولدین خرداد ماه

فال خرداد

ابجد فال شما : ب ب آ

تعبیر فال ابجد: امروز حتی اگر مجبور شدید با واقعیت‌های جهان روبرو شوید ولی باز هم روز خوبی را خواهید داشت. قدرت تخیل فوق العاده شما در محیطی پر از رویا و خیال قرارتان می‌دهد، بعضی از آنها خوشایند و مطلوب هستند و بعضی هم نه! بدون اینکه جلوی آنها را بگیرید مثل یک فیلم سینمایی به آنها اجازه نمایش بدهید. بعد از اینکه شور و هیجان تان فروکش کرد به آنها فکر کرده و ببینید کدام یک از همه بهتر است و سپس برمبنای آن تصمیمی آگاهانه را بگیرید.

فال ابجد متولدین تیر ماه

فال تیر

ابجد فال شما : آ آ آ

تعبیر فال ابجد: اگر خودتان هم متوجه نشده باشید ولی مشکلات و سختی‌های گذشته مثل وزنه سنگینی است که به پایتان بسته شده است. چند روزی را صبر کنید و سپس قبل از اینکه از رسیدن به خط پایانی جا بزنید دوباره نظریه‌های خود را بررسی کنید.

فال ابجد متولدین مرداد ماه

فال مرداد

ابجد فال شما : ب آ ب

تعبیر فال ابجد: هر چیزی ممکن است از بیرون خوب به نظر برسد اما شما در مورد یک کتاب فقط چیز‌هایی را می‌فهمید که قضاوت دیگران در مورد جلد آن است! با همه این احوال شاید افراد دیگر امروز برای اینکه فراتر از چهره ظاهری و درون شما را ببینند خودشان را به زحمت نیندازند و شما در حالی که در مورد اعتبار و درستی روابط‌تان سوال می‌کنید این مسئله ناراحت‌تان می‌کند. شما فقط باید خودتان باشید، افراد دیگر بالاخره چهره واقعی شما را خواهند دید.

فال ابجد متولدین شهریور ماه

فال شهریور

ابجد فال شما : د ج ج

تعبیر فال ابجد: دوست ندارید به هر جهتی که باد وزید شما هم به همان جهت بروید! حتی اگر نمی‌توانید به طور موثری با این باد همراه شوید حداقل کمی تلاش کنید. همین حالا خودتان را به دست سرنوشت بسپارید، به زودی همه چیز روبراه خواهد شد.

فال ابجد متولدین مهر ماه

فال مهر

ابجد فال شما : ب ب ج

تعبیر فال ابجد: از وعده‌ها و فرصت‌های بزرگ بدون ضرر و زیان هم دوری کنید. بهتر است به جای اینکه فکر کنید همه چیز کامل است، مسائل نهانی و پشت پرده را هم تجربه کنید (یا حداقل بفهمید چه چیز‌هایی از شما پنهان شده‌اند). چک کردن واقعیت‌های امروز شما را از سرخوردگی‌های فردا نجات می‌دهد.

فال ابجد متولدین آبان ماه

فال آبان

ابجد فال شما : د د د

تعبیر فال ابجد: بهترین استراتژی برای شما این است که در لحظه حال حضور داشته و آگاه و هوشیار باشید. در حال حاضر برای شما هیچ چیز مهم‌تر از توجه کردن به آنچه اتفاق می‌افتد نیست.

فال ابجد متولدین آذر ماه

فال آذر

ابجد فال شما : د د ب

تعبیر فال ابجد: امروز وقتی بفهمید برای رسیدن به چیز‌هایی که دوست داشته اید چه چیز‌هایی را از دست داده‌اید واقعا ناراحت می‌شوید. به هر حال این تصمیمی بوده که قبلا خودتان گرفته بودید و نمی‌توانید زمان را به عقب برگردانید. البته در این اتفاق حکمتی نهفته است.

فال ابجد متولدین دی ماه

فال دی

ابجد فال شما : د د آ

تعبیر فال ابجد: اگر بخواهید بیش از اندازه مسئولیت قبول کنید و یا اگر بخواهید به امیال خود میدان دهید لزوما باید به استعداد‌ها و توانایی‌های خود توجه کنید. امروز فکر کردن در مورد یک موضوع قبل از اینکه آن را با صدای بلند به زبان بیاورید امری حیاتی است. خویشتن داری کار راحتی نیست اما اگر کمی آرام‌تر نباشید واقعه‌ای غیر منتظره شما را در نیمه راه متوقف خواهد کرد.

فال ابجد متولدین بهمن ماه

فال بهمن

ابجد فال شما : ج ج آ

تعبیر فال ابجد: شاید می‌خواهید بخشی از کارتان را به خانه آورده و در خانه انجام دهید یا شاید هم می‌خواهید به مسئولیت‌های انجام نشده‌تان رسیدگی کنید. خوشبختانه امروز شما قادر هستید تمام این کار‌ها را انجام دهید؛ بنابراین وقتی که کارتان را تمام کردید برای خوشگذرانی کردن و بودن با دوستان تان نیز انرژی خواهید داشت.

فال ابجد متولدین اسفند ماه

فال اسفند

ابجد فال شما : آ د آ

تعبیر فال ابجد: شما شاید خیلی دوست نداشته باشید که سرعت خود را کم کنید ولی همچنان در حال ذخیره کردن انرژی‌تان هستید. اگر بتوانید تمام کار‌هایی که الان شروع کرده‌اید را به اتمام برسانید دردسری واقعی را برای خود درست کرده اید، پس روش عاقلانه‌تر این است که اول استراحت کنید و بعد کار درست را انجام دهید.

کدخبر: 928851 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟