فال ابجد امروز / اول شهریور + فیلم

به گزارش رکنا، فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج ، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند. فال ابجد امروز خود را در ادامه ملاحظه کنید.

فال ابجد متولدین فروردین ماه

فال فروردین

ابجد فال شما : آ آ ب

تعبیر فال ابجد: روز خوبی را آغاز کرده‌اید و احساس شادی و نشاط می‌کنید، این احساس را به فال نیک بگیرید و با انگیزه بیشتری به انجام کارهای روزانه مشغول شوید. پولی به دست شما می‌رسد اما مواظب باشید که پول بادآورده را باد خواهد برد. شرایطی مهیا می‌شود تا بعد از ظهر به همراه دوستان بیرون بروید و حسابی خوش بگذرانید. کار ناتمامی دارید که انجام آن را به تعویق انداخته‌اید. در اولین فرصت این کار ناتمام را به پایان برسانید. کارها را سرسری انجام ندهید و دقت و وسواس بیشتری را در زندگی در پیش بگیرید. فکری برای افزایش درآمد به ذهن تان می‌‌رسد. این فکر را جدی بگیرید و به هر قیمتی که شده به آن جامه عمل بپوشانید. میان حضور در محل‌ کار و رسیدگی به اعضای خانواده تعادل برقرار کنید.

فال ابجد متولدین اردیبهشت ماه

فال اردیبهشت

ابجد فال شما : د آ د

تعبیر فال ابجد: لجبازی و یکدنده بودن را کنار بگذارید و تعامل بهتری با اطرافیان داشته باشید. اوضاع مالی تان بهبود پیدا می‌کند و پولی به دست تان می‌رسد. به لطف این پول هزینه‌های جاری زندگی را پوشش دهید و شرایط مالی تان را ثبات بخشید. دوستان بسیار خوبی دارید و لحظه‌ای شما را برای رسیدن به هدف‌هایتان تنها نگذاشته‌اند، قدر این دوستان را بدانید و به آنها ثابت کنید که هرگز محبت‌هایشان را فراموش نمی‌کنید. یکی از آشنایان قدیمی امروز با شما تماس می‌گیرید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده می‌کند. از دروغ و ریا بدتان می‌آید و راه صداقت و درستکاری را در زندگی در پیش گرفته‌اید، این رویکرد را ادامه دهید و به خاطر داشته باشید که اطرافیان به دلیل راستگویی و صداقتی که دارید شما را به عنوان فرد امین و قابل‌اعتمادی می‌شناسند. اوضاع بر وفق مرادتان پیش نمی‌رود و کارها به خوبی انجام نمی‌شود. اجازه ندهید این شرایط زمینه نگرانی شما را فراهم کند و انجام کارهای دشوار را به روزهای آینده موکول کنید. اتفاق ناگواری در زندگی شما رخ می‌دهد. برای گذر از این اتفاق با فردی که سنگ‌صبور شماست، صحبت کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید. دلخوری‌هایی که میان شما و عشق ‌زندگی تان وجود دارد را به باد فراموشی بسپارید.

فال ابجد متولدین خرداد ماه

فال خرداد

ابجد فال شما : د آ آ

تعبیر فال ابجد: کمی احساس بیماری می‌کنید و ناخوش و کسل هستید، قبل از اینکه بیماری شما رو به وخامت بگذارد فکری به حال درمان خود کرده و اجازه ندهید این بیماری دردسرهای بیشتری را برای شما درست کند. وضعیت مالی تان ثبات ندارد و این قضیه امروز حسابی شما را نگران و مضطرب کرده ‌است اما جایی برای نگرانی وجود ندارد زیرا پولی به دست تان خواهد رسید و مشکلات مالی شما خاتمه پیدا خواهد کرد.  اعضای خانواده ولخرجی‌های زیادی می‌کنند و این شرایط گرفتاری مالی شما را به دنبال خواهد داشت. در اولین فرصت با اهل منزل صحبت کنید و از ایشان بخواهید تا جانب احتیاط را در خرج‌های خود نگه دارند. به لحاظ کاری روز خوبی انتظار شما را می‌کشد و به موفقیت دست پیدا می‌کنید. این موفقیت را در کنار اعضای خانواده جشن بگیرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. اجازه ندهید مشکلات اعضای خانواده در رابطه شما با همسر یا عشق ‌زندگی تان تاثیر بگذارد.

فال ابجد متولدین تیر ماه

فال تیر

ابجد فال شما : ب ب ب

تعبیر فال ابجد: اهمیت زیادی به سلامت خود می‌دهید و مواظب جسم و جان خود هستید، این روحیه را ادامه دهید و به خاطر داشته باشید که سلامتی گنج ناپیدا است. مشکلی قدیمی و ریشه‌دار میان شما و یکی از آشنایان وجود دارد. این مشکل زمینه ناراحتی و دلخوری شما و ایشان را فراهم خواهد کرد. ادامه این وضعیت اصلا به نفع شما نیست و در اولین فرصت فکری برای حل این مشکل کنید. به جلسه‌کاری یا مراسم مهمی دعوت هستید، در این مراسم نکته‌های بسیار جالبی برای افزایش مهارت‌های شما مطرح می‌شود، این نکته‌ها را در گوشه‌ای یادداشت کنید و برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر از نکته‌هایی که امروز فرا گرفته‌اید کمک بگیرید. خانواده برای شما از هر چیز دیگری در این دنیا ارزش بیشتری دارد و همیشه به دنبال فرصتی برای بودن در کنار اهل منزل هستید، امروز بخت با شما یار است چراکه این فرصت فراهم می‌شود و در کنار اعضای خانواده می نشینید و گل‌ می گویید و گل می شنوید. هدیه‌ا‌ی غافلگیرانه دریافت خواهید کرد. از جان و دل پذیرای این هدیه باشید و در اولین فرصتی لطف فردی را که به شما هدیه داده جبران کنید.

فال ابجد متولدین مرداد ماه

فال مرداد

ابجد فال شما : ج د آ

تعبیر فال ابجد: مشکل بزرگی که با آن دست‌به‌گریبان هستید از سر راه تان برداشته می‌شود. از این شرایط درس بگیرید و کوله‌بار تجربه‌هایتان را پربارتر کنید. بیشتر از همیشه مواظب خود باشید و سبک زندگی سالمی را درپیش بگیرید. نیازمند پولی هستید اما جایی برای نگرانی نیست چراکه امروز از جایی که فکرش را نمی‌‌کنید این پول به دست‌ شما می‌رسد. قرار است به همراه دوستان و رفقا دور هم جمع ‌شوید و حسابی خوش بگذرانید، از این موقعیت نهایت بهره را ببرید و تجدید دیدار با دوستان قدیمی را مغتنم بدانید اما مواظب باشید که بیش‌از‌حد ولخرجی نکنید و این دورهمی در پایان روز هزینه‌های گزافی را روی دست شما نگذارد. به یاد داشته باشید که وقت طلاست و قدر لحظه‌های باارزش زندگی خود را بدانید. کارهای مهم را سرسری نگیرید و جدی‌تر به کار و زندگی نگاه کنید. امروز از آن روزهاست که به خودتان وعده داده‌اید کارها را زودتر از موعد انجام دهید و فرصت فراغتی را برای بودن در کنار خانواده پیدا کنید اما کارهای غیرمترقبه زیادی بر سر شما آوار می‌شود و مجبور خواهید شد تا پاسی از شب کار کنید.

فال ابجد متولدین شهریور ماه

فال شهریور

ابجد فال شما : د د ب

تعبیر فال ابجد: روحیه‌ای مسئولیت‌پذیر دارید و لحظه‌ای از رسیدن به اطرافیان غافل نمی‌شوید، این روحیه هیچ اشکالی ندارد اما گاهی اوقات زیاده‌روی می‌کنید و نیازهای خودتان را به توقع‌های اطرافیان اولویت می‌دهید. درنتیجه از امروز جانب اعتدال را در پیش‌ بگیرید و در کنار توجه و رسیدگی به اطرافیان به فکر خودتان هم باشید. وضعیت مالی تان بهبود پیدا می‌کند و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید سود سرشاری روانه حساب‌های بانکی تان خواهد شد. به مهمانی یا جلسه کاری مهمی دعوت می‌شوید، در این مراسم با افراد سرشناس و بانفوذی آشنا خواهید شد، این آشنایی را به فال نیک بگیرید و در آینده روی کمک این افراد بانفوذ حساب کنید. امروز شهامت لازم را پیدا می‌کنید تا راز عشق را با محبوب خود درمیان بگذارید. سودای انجام کار مهمی را در سر دارید و بر این باور هستید که از این کار سود و منفعت چشمگیری را به جیب می‌زنید. امروز بهترین فرصت برای انجام این کار است و مطمئن باشید که از این کار ضرر نخواهید کرد. شرایطی مهیا می‌شود تا به همراه اعضای خانواده برای خرید بیرون بروید و لحظه‌های شادی را در کنار هم سپری کنید.

فال ابجد متولدین مهر ماه

فال مهر

ابجد فال شما : آ ج آ

تعبیر فال ابجد: مدتی است که شوخ‌ طبعی خود را از دست داده‌اید و مانند سابق نمی‌خندید. ادامه این رویکرد به صلاح شما نیست. در اولین فرصت فکری برای تغییر شرایط کنید و با شوخ‌طبعی و رویی گشاده با دوستان و آشنایان رفتار کنید. فردی به شما پیشنهاد سرمایه‌گذاری می‌دهد، این پیشنهاد را جدی بگیرید و زمینه افزایش درآمدتان را فراهم کنید. یکی از نزدیکان شما که علاقه زیادی به ایشان دارید امروز حسابی ناراحت و افسرده است، این فرد را در غم و غصه‌هایش تنها نگذارید و هر کاری که از دست تان بر می‌آید را برای شادی ایشان انجام دهید. تمرکز بیشتری روی  هدف‌های خود داشته باشید و مطمئن باشید که با موفقیت فاصله چندانی ندارید. قصد خرید کالایی را دارید و مدت زیادی است که چشم‌انتظار فرصتی برای خرید این کالا هستید اما زمان مناسبی را برای خرید انتخاب نکرده‌اید و ممکن است که حساب از دست تان در برود و ولخرجی کنید، درنتیجه به نفع شماست که خرید این کالا را به آینده موکول کنید. روزی سرشار از محبت و عشق را در پیش رو دارید و همسر یا عشق‌ زندگی تان امروز به شما ثابت می‌کند که حسابی دلتنگ تان است. این فرصت را مغتنم بدانید و به عشق ‌زندگی تان ثابت کنید که مهر ایشان را هرگز از دل بیرون نمی‌کنید.

فال ابجد متولدین آبان ماه

فال آبان

ابجد فال شما : ب ب ب

تعبیر فال ابجد: با چندین فرصت جدید برای افزایش درآمد روبه‌رو می‌شوید. قبل از هرگونه تصمیم‌گیری شرایط این فرصت‌ها را دوباره بررسی کنید. حرف‌های نیشداری می‌زنید و اطرافیان را با زبان خود آزار می‌دهید. قبل از اینکه این رویکرد باعث شود اطرافیان شما را کنار بگذارند لحن کلام خود را تغییر دهید و با دیگران مهربان باشید. وقت خود را با انجام کارهای بیهوده تلف می‌کنید. ادامه این روحیه چیزی به غیر از اتلاف عمر برای شما به دنبال ندارد. از امروز زندگی را جدی بگیرید و به یاد داشته باشید که وقت طلاست. به اعضای خانواده ثابت کنید که بیشتر از همیشه به فکر آنها هستید و در اولین فرصت دمی در کنار اهل منزل بنشینید و گل بگویید و گل بشنوید. محبتی که عشق ‌زندگی تان به شما ابراز می‌کند را به خاطر داشته باشید و در آینده شما نیز عشق و محبت ایشان را جبران کنید. فردی از راه می‌رسد و پیشنهاد وسوسه‌برانگیزی را با شما درمیان می‌گذارد، این پیشنهاد در نگاه اول معقول به‌ نظر می‌رسد اما گوش تان به پیشنهاد این فرد بدهکار نباشد چراکه توطئه‌ای در آن نهفته و انجام آن ضرر مالی هنگفتی را روی دست تان خواهد گذاشت.

فال ابجد متولدین آذر ماه

فال آذر

ابجد فال شما : د د آ

تعبیر فال ابجد: فکر می‌کنید برای فراگیری مهارت‌های جدید دیر است اما این طرز فکر را کنار بگذارید و با یادگیری مهارت‌های جدید به اصطلاح، سری در میان سرها در بیاورید. مدتی است که به فکر خرید کالای گران‌قیمتی افتاده‌اید و می‌خواهید با خرید طلا یا کالاهای آنتیک و شیک، تجربه‌ای از خریدی لذتبخش را به خودتان هدیه بدهید. امروز بهترین زمان برای خرید است و مطمئن باشید از کالایی که امروز خریداری می‌‌کنید نه تنها راضی و خشنود خواهید شد بلکه به لحاظ مالی نیز این کالا افزایش قیمت پیدا می‌کند و از این خرید سودی را به جیب می‌زنید. تصمیم مهمی را در پیش‌رو دارید اما قبل از اتخاذ تصمیم یک‌بار دیگر تمام شرایط را بررسی کنید. شرایطی مهیا می‌شود تا کار خلاقانه‌ای که مدت‌هاست به فکر انجام آن هستید را آغاز کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خلاقیت خود را به رخ دوستان و اطرافیان بکشید. اعضای خانواده و به‌خصوص پدر و مادر شما اهمیت زیادی به همسر یا عشق زندگی تان می‌دهند و امروز علاقه و محبت خود را به ایشان ثابت می‌کنند.

فال ابجد متولدین دی ماه

فال دی

ابجد فال شما : ج ج آ

تعبیر فال ابجد: یکی از اعضای خانواده نیازمند مشورت با شماست. تجربه‌ای که در طول سال‌های زندگی تان اندوخته‌اید را با این فرد به اشتراک بگذارید و ایشان را از مشورت خود بهره‌مند سازید. فردی عاشق شماست و در آتش عشق تان می‌سوزد، امروز این فرد عشق سوزانش را با شما در میان می‌گذارد و راز این عشق را برملا می‌کند. به این عشق پاسخ مثبت دهید و مطمئن باشید که عشقی گرم و ماندگار را تجربه خواهید کرد. اصرار دارید کارها را به تنهایی انجام دهید و از اطرافیان کمک نمی‌گیرید، این روحیه را کنار بگذارید و روی کمک اطرافیان حساب باز کنید. مدتی است که فرصتی برای استراحت مهیا نشده. امروز شرایط تفریح و استراحت را پیدا می‌کنید. از این زمان نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید. همسر یا عشق ‌زندگی تان امروز سفره دلش را برای شما باز خواهد کرد. با تمام وجود پای صحبت عشق‌ زندگی تان بنشینید و به ایشان ثابت کنید که سنگ‌صبور قابل اطمینانی برای وی هستید.

فال ابجد متولدین بهمن ماه

فال بهمن

ابجد فال شما : ج ج ب

تعبیر فال ابجد: کارهای زیادی باید انجام دهید و سرتان حسابی شلوغ است اما ناراحت و نگران نباشید چراکه به اندازه کافی انرژی را برای انجام کارهای روزانه به دست خواهید آورد و تمام کارهای امروز را تا انتهای روز به پایان خواهید رساند. انسان تندرستی هستید و لحظه‌ای از سلامتی خود غافل نمی‌شوید، این رویکرد را در زندگی ادامه دهید و مطمئن باشید کسی از سلامتی و تندرستی ضرر نکرده‌ است. یکی از دوستان که صلاح شما را می‌خواهد پیشنهادی را برای افزایش درآمد با شما مطرح می‌کند. این پیشنهاد را جدی بگیرید و به هر قیمتی که شده به آن عمل کنید. زندگی را بدون هدف و برنامه ادامه می‌دهید. این رویکرد نه‌تنها جلوی پیشرفت شما را گرفته است بلکه زمینه افسردگی شما را فراهم کرده. در اولین فرصت‌ هدف های خود را در زندگی مشخص کنید و با برنامه‌ریزی و نظم روز‌به‌روز به این هدف ها نزدیک‌تر شوید. قرار است برای خرید بیرون بروید اما از آنجایی که احتمال زیادی وجود دارد ولخرجی کنید بیشتر از همیشه حواس تان به خرید باشد و کالاهای ضروری و مهم را خریداری کنید. یکی از آشنایان سفره دلش را پیش شما باز می‌کند. پذیرای صحبت‌های این فرد باشید و به ایشان ثابت کنید که سنگ‌ صبور خوبی برای وی هستید.

فال ابجد متولدین اسفند ماه

فال اسفند

ابجد فال شما : ب آ ج

تعبیر فال ابجد: بیشتر از همیشه بر اعصاب تان مسلط باشید و اجازه ندهید ناراحتی‌های پیش‌پاافتاده اعصاب شما را خراب کند. فردی می‌خواهد از شما پول قرض کند اما دست رد به سینه وی بزنید و مطمئن باشید پولی که به این فرد می‌دهید را هرگز به شما پس نمی‌دهد. اهل خانواده بر سر موضوعی با یکدیگر اختلاف‌نظر دارند و این وضعیت زمینه دلخوری اعضای خانواده را فراهم کرده‌ است. قبل از اینکه این دلخوری بالا بگیرد امروز در میان اعضای خانواده پادرمیانی کرده و بین اهل منزل صلح و صفا برقرار کنید. امروز احساس می‌کنید که بیشتر از همیشه حرف همسر یا عشق ‌زندگی تان را می‌فهمید و نیاز به صحبت با وی دارید، این فرصت را غنیمت بدانید و دمی در کنار عشق ‌زندگی تان بنشینید و با ایشان از عشق و محبت بگویید. با فرصتی استثنایی برای پیشرفت در کار و زندگی روبه‌رو می‌شوید. از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و شرایط موفقیت و پیشرفت خود را فراهم کنید. تنهایی را به حضور در جمع ترجیح می‌دهید و امروز شرایطی دست می‌دهد تا حسابی با خودتان خلوت کنید. اتفاق فرخنده‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای ایجاد سبک جدیدی در زندگی تان تبدیل کنید و دستاوردهای تازه‌ای را به کارنامه زندگی خود اضافه کنید.

کدخبر: 920902 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟