فال ابجد امروز / 11 خرداد + فیلم
حجم ویدیو: 8.92M | مدت زمان ویدیو: 00:00:34

به گزارش رکنا، فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج ، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند. فال ابجد امروز خود را در ادامه ملاحظه کنید.

فال ابجد متولدین فروردین ماه

فروردین

ابجد فال شما : د آ آ

تعبیر فال ابجد: ‌خود را از احساسات تان جدا نکنید؛ زیرا گاهی راه‌های منطقی به تنهایی پاسخگو نیستند.

فال ابجد متولدین اردیبهشت ماه

اردیبهشت

ابجد فال شما : ب ب ب

تعبیر فال ابجد: ‌اصالت/ ابتکار/ مهارت/ اراده‌ قوی/ اطمینان به‌خود/ یک ماموریت

فال ابجد متولدین خرداد ماه

خرداد

ابجد فال شما : آ ب ج

تعبیر فال ابجد: ‌به تاخیر افتادن نتیجه نهایی/ عدم بینش/ وقفه در موفقیت/ ناامیدی

فال ابجد متولدین تیر ماه

تیر

ابجد فال شما : د آ ب

تعبیر فال ابجد: ‌دانش/ حکمت/ بینش/ خلوص/ پاکدامنی/ بی‌طاقتی/ نگرش به باطن/ برای جوابی که در جستجوی آن هستید به رویاهای خود توجه کنید و به صدای باطن گوش دهید./ صبور باشید و منتظر لحظه مناسب برای انجام عمل باشید.

فال ابجد متولدین مرداد ماه

مرداد

ابجد فال شما : ب ج ب

تعبیر فال ابجد: ‌رکود/ توقف/ آغازی بی فرجام/ ملالت و خستگی / عدم فعالیت و کوشش لازم برای رسیدن به نتیجه و تنبلی/ ترس/ رنج/ سوءتفاهم/ تلاش بی‌نتیجه/ از دست دادن مال/ ناامیدی.

فال ابجد متولدین شهریور ماه

شهریور

ابجد فال شما : آ آ آ

تعبیر فال ابجد: یک جوان مهربان/ محبت/ مهربانی/ احتمال تولد/ اخبار جدید/ محقق/ دانش‌پژوه/ یک شخص مهربان و سخاوتمند/ تحصیل

فال ابجد متولدین مهر ماه

مهر

ابجد فال شما : آ ب ب

تعبیر فال ابجد: ‌فرصتی برای تعمق و اندیشه/ بی‌علاقه بودن به لذات و کام‌جویی‌های دنیوی/ پرداختن بیشتر به مسائل معنوی برای داشتن احساس رضایت.

فال ابجد متولدین آبان ماه

آبان

ابجد فال شما : ج ج د

تعبیر فال ابجد: ‌صبر و بردباری / تلاش برای برطرف کردن نگرانی و کشمکش فکری یا احساسی / متکی به خود باشید./ امیدوار باشید./ پذیرای تشویق دیگران باشید. / متعهد باشید.

فال ابجد متولدین آذر ماه

آذر

ابجد فال شما : ب آ ب

تعبیر فال ابجد: ‌این حروف نماینده نوعی جدایی، تنهایی و محرومیت است. / ضعف جسمانی، بیماری، تنهایی یا مشکلات مالی / توجه به کمبودها / تجدیدنظر در باورها و اعتقادات / کنترل احساسات.

فال ابجد متولدین دی ماه

دی

ابجد فال شما : د آ آ

تعبیر فال ابجد: ‌همدلی / خوشبختی / موفقیت / رشد و پیشرفت / مذاکره درباره یک ناسازگاری/ رضایت/ مقابله با مشکلات/ روابط احساسی و عاطفی خوب.

فال ابجد متولدین بهمن ماه

بهمن

ابجد فال شما : د د د

تعبیر فال ابجد: با احتیاط پیش بروید./ مراقبت وضعیت کنونی باشید تا امکان هر نوع آسیب را از خود دور کنید./ به دلیل تجربیات تلخ گذشته احساس خستگی و درهم شکستگی می‌کنید ولی استوار بمانید و تلخی به خود راه ندهید./ انرژی این حروف به شما هشدار می‌دهد بدون هیچ‌گونه تاسف و نگرانی از آینده به راه خود ادامه دهید حتی اگر همه چیز برخلاف میل شما باشد./ دست از تلاش برندارید. / اجازه ندهید که دیگران شما را برای تصمیم‌گیری‌هایی که آمادگی آنها را ندارید تحت‌فشار قرار دهند. / از موقعیت‌هایی که برایتان فراهم می‌شود به بهترین وجه استفاده کنید.

فال ابجد متولدین اسفند ماه

اسفند

ابجد فال شما : ب ج ب

تعبیر فال ابجد: تغییری در راه است./ آمادگی برای ایجاد تغییر / ایمان داشته باشید که زندگی نهایتا چیزی بهتر از آنچه را که رها می‌کنید به شما ارزانی می‌دارد. / مظهر زندگی دوباره است. انتقال بهاری است پس از زمستانی سرد و طولانی. / برای پرورش یافتن، حرکت کردن و زندگی کردن، مرگ کهنه‌ها را بپذیرید.

کدخبر: 896736 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟