فال ابجد امروز / 27 فروردین + فیلم
حجم ویدیو: 8.73M | مدت زمان ویدیو: 00:00:22

به گزارش رکنا، فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج ، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند. فال ابجد امروز خود را در ادامه ملاحظه کنید.

فال ابجد متولدین فروردین ماه

فروردین

ابجد فال شما : ب د آ

تعبیر فال ابجد: از در مشاجره و دلخوری با اطرافیان وارد نشوید و به خاطر داشته باشید که محبت، محبت می‌آورد.  به لحاظ مالی پولی به دستتان می‌رسد تا مشکلات مالی تان را خاتمه دهید. روز فرخنده‌ای را برای تجارت و فعالیت‌های مالی در پیش دارید اما بهتر است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری با اعضای خانواده مشورت کنید و از آنها کمک بگیرید. به لحاظ کاری روز خوبی را آغاز کرده‌اید و با پیشرفت چشمگیری در کارهایتان روبرو خواهید شد. از این شرایط درس بگیرید و تجربه‌های بیشتری را به کوله‌بار زندگی خود اضافه کنید. شرایطی را برای فراغت و تنهایی پیدا می‌کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و با استراحت و تفریح، انرژی لازم را برای روزهای پرکار آینده به دست آورید.

فال ابجد متولدین اردیبهشت ماه

اردیبهشت

ابجد فال شما : د د آ

تعبیر فال ابجد: نگران سلامتی خود هستید و این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کرده‌ است. جایی برای نگرانی وجود ندارد؛ زیرا هیچ خطری سلامت شما را تهدید نمی‌کند و وجود نازنین‌تان روی بیماری را نخواهد دید. مدتی است که شوخ‌طبعی خود را از دست داده‌اید و مانند سابق نمی‌خندید. ادامه این رویکرد اصلا به صلاح شما نیست. در اولین فرصت فکری برای تغییر شرایط کنید و با شوخ‌طبعی و رویی گشاده با دوستان و آشنایان رفتار کنید. قدر پس‌انداز و صرفه‌جویی را می‌دانید و این رویکرد باعث شده از ثبات مالی قابل‌اطمینانی برخوردار باشید. به این رویکرد ادامه دهید و امروز پولی را برای آینده کنار بگذارید و لحظه‌ای از پس‌انداز غافل نشوید. امروز با مشکلی روبرو می‌شوید و چاره‌ای پیدا نمی‌کنید به‌غیر از اینکه برای حل این مشکل از اطرافیان کمک بگیرید اما پیشنهاد می‌کنیم برای حل این مشکل از هر کسی کمک نگیرید و از فردی درخواست کمک کنید که مطمئن هستید مشکل شما را بی‌مزد و منت حل می‌کند و پس از پایان این مشکل از شما توقعی نخواهد داشت. انسان هنرمندی هستید اما تاکنون کسی به هنر شما پی‌نبرده است، امروز شرایط تغییر می‌کند و فرصتی پیدا می‌‌کنید تا هنر خود را به رخ دیگران بکشید.  میان شما و یکی از آشنایان امروز شکراب می‌شود و دلخوری بین شما ایجاد خواهد شد. اجازه ندهید این دلخوری زمینه قطع رابطه با این فرد را فراهم کند.

فال ابجد متولدین خرداد ماه

خرداد

ابجد فال شما : ج ج ج

تعبیر فال ابجد: اجازه ندهید مشکلاتی که با آنها روبرو هستید شما را ناامید کند و در اولین فرصت نیروی لازم را برای مبارزه با مشکلات به دست آورید. حواس‌تان را بیشتر از همیشه جمع کنید، چراکه دزدی در کمین اموال شما نشسته است. رفقای قدیمی برنامه‌های سرگرم‌کننده‌ای را برای شما تدارک دیده‌اند و قصد دارند با این برنامه حسابی شما را شگفت‌زده کنند. از این اتفاق نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان قدیمی سپری کنید. با فرصتی استثنایی برای پیشرفت در کار و زندگی روبرو می‌شوید. از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و شرایط موفقیت و پیشرفت خود را فراهم کنید. حادثه‌ ناگواری در کمین شماست و بهتر است که شش‌دانگ حواس‌تان را جمع کنید. اجازه ندهید دلخوری میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان بر سر چیزهای پیش‌پاافتاده از چیزی که هست بیشتر شود. فردی از راه می‌رسد و پیشنهاد وسوسه‌برانگیزی را با شما درمیان می‌گذارد، این پیشنهاد در نگاه اول معقول به‌ نظر می‌رسد اما گوش‌تان به پیشنهاد این فرد بدهکار نباشد چراکه توطئه‌ای در آن نهفته و انجام آن ضرر مالی هنگفتی را روی دست‌تان خواهد گذاشت.

فال ابجد متولدین تیر ماه

تیر

ابجد فال شما : آ د آ

تعبیر فال ابجد: نگاهی مثبت به زندگی دارید و این روحیه شما را به فردی بانشاط و انرژی تبدیل کرده که اجازه نمی‌دهید مشکلات سد راه شما شود. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید که اطرافیان از این رفتار شما درس خواهند گرفت. امروز فردی از شما درخواست پول می‌کند اما این فرد بدحساب است و قصد پرداخت پولی را که از شما قرض می‌کند ندارد، درنتیجه از پرداخت پول به این فرد امتناع کنید و پولی که با هزارویک زحمت به دست آورده‌اید را به‌راحتی از دست ندهید. یکی از اعضای خانواده در مسیر نادرستی قدم گذاشته و امروز زمان مناسبی است که با نصیحت، این فرد را به راه درست راهنمایی کنید. انسان متخصص و خبره‌ای هستید و مهارت‌های چشمگیری دارید اما تاکنون فرصتی برای نمایش این مهارت‌ها به دست نیاورده‌اید و این وضعیت زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده‌است. البته جایی برای ناراحتی وجود ندارد چراکه امروز فرصتی دست می‌دهد تا توانایی‌های خود را به رخ اطرافیان بکشید و به آنها ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. آهنگ سفر کرده‌اید و می‌خواهید مسافرت کنید اما خطرهای زیادی در این سفر شما را تهدید می‌کند. خطرهای این سفر را به جان بخرید و مطمئن باشید سفری که امروز انجام می‌دهید در درازمدت فایده‌های زیادی را برای شما به دنبال دارد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان را دست‌کم نگیرید و ناراحتی‌های خود را با ایشان درمیان بگذارید.

فال ابجد متولدین مرداد ماه

مرداد

ابجد فال شما : ب ب ب

تعبیر فال ابجد: اراده و عزم راسخی ندارید و این روحیه زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده است. با فرصت چشمگیر و وسوسه‌برانگیزی برای افزایش درآمد روبرو می‌شوید اما قبل از اینکه پول و ثروتی که با هزار و یک زحمت به دست‌‌آورده‌اید را برای انجام این کار سرمایه‌گذاری کنید با افرادی که سابقه و تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت کرده و پول خود را در کاری سرمایه‌گذاری کنید که سود تضمین‌شده‌ای داشته باشد. امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان در بستر بیماری افتاده و حال‌‌وروز خوشی ندارد، در چنین شرایطی لحظه‌ای او را تنها نگذارید و با پرستاری از او به وی ثابت کنید که در خوشی‌ها و ناخوشی‌ها کنارش هستید. انسان هنرمندی هستید و امروز فرصت‌های مناسبی را برای هنرنمایی پیدا می‌کنید. شایعه‌پراکنی را کنار بگذارید و به انسان قابل اطمینانی تبدیل شوید.

فال ابجد متولدین شهریور ماه

شهریور

ابجد فال شما : د ج د

تعبیر فال ابجد: امروز فرد بسیار بانفوذی که ارتباطات گسترده‌ای دارد با شما آشنا خواهد شد، این آشنایی را به فال نیک بگیرید و در آینده برای حل مشکلات روی آشنایی با این فرد حساب باز کنید. یکی از اعضای خانواده به کمک شما می‌آید و زمینه افزایش درآمد‌تان را فراهم می‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت محبت ایشان را جبران کنید. برای حل مشکلی که با آن روبرو هستید با اعضای خانواده مشورت کنید. مهمانی از راه خواهد رسید و از آنجایی که حوصله مهمان‌ را ندارید ممکن است با این مهمان بدرفتاری کنید. سوءتفاهم‌های زیادی با همسر یا عشق‌زندگی‌ دارید و ایشان از هر بهانه‌ای برای مخالفت با شما بهره می‌گیرد، ادامه این وضعیت چیزی به غیر از دوری و دلخوری به دنبال ندارد، درنتیجه در اولین فرصت با او صحبت کنید و دلیل اینکه ایشان ساز مخالف با کارهایتان می‌زند را جویا شوید. قراردادهای کاری و معامله‌های امروز را با دقت مطالعه کنید تا چیزی از قلم نیفتد. ایده‌های خلاقانه‌ای به ذهن شما رسیده است. مطمئن باشید که اجرای این ایده‌ها دستاوردهای چشمگیری را برای شما به دنبال خواهد داشت. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از اعضای منزل وجود دارد.

فال ابجد متولدین مهر ماه

مهر

ابجد فال شما : ب آ آ

تعبیر فال ابجد: بیماری مزمنی که دارید امروز رو به بهبودی خواهد گذاشت. در آینده سلامت خود را جدی بگیرید و اجازه ندهید سهل‌انگاری در آینده شما را دوباره راهی بستر بیماری کند. روز خوبی را در پیش ندارید و اگر مواظب معاملات یا دارایی‌های خود نباشید ضرری را متحمل خواهید شد. روزی عاشقانه را سپری خواهید کرد و خاطره‌های خوش امروز برای همیشه در ذهن‌تان ماندگار خواهد شد. به جلسه‌کاری یا مراسم مهمی دعوت هستید، در این مراسم نکته‌های بسیار جالبی برای افزایش مهارت‌های شما مطرح می‌شود، این نکته‌ها را در گوشه‌ای یادداشت کنید و برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر از نکته‌هایی که امروز فرا گرفته‌اید کمک بگیرید. اهمیت بیشتری به گذر زمان بدهید و قدر لحظه‌های زندگی‌‌تان را بدانید. با انجام کارهای خلاقانه به آرامش برسید.   

فال ابجد متولدین آبان ماه

آبان

ابجد فال شما : د د د

تعبیر فال ابجد: روز خلوتی را آغاز کرده‌اید و کار زیادی برای انجام ندارید، اجازه ندهید امروز به بطالت به پایان برسد و فرصتی را برای بودن در کنار دوستان و اعضای منزل اختصاص دهید و تا می‌توانید خوش بگذارنید. برای رسیدن به ثبات مالی از امروز ولخرجی را کنار بگذارید. فرصتی برای بودن در کنار اعضای خانواده فراهم می‌شود. معامله مهمی را در پیش دارید و به نفع‌ شماست که قبل از هرگونه معامله‌ای یک‌بار دیگر شرایط این معامله را بررسی کنید. کارها را در زمان مقرر انجام نمی‌دهید و برای انجام کارهای مهم امروز‌ و‌ فردا می‌کنید، ادامه این وضعیت اصلا به نفع شما نیست و به خاطر داشته باشید که راه موفقیت و پیشرفت با انجام‌دادن بموقع کارها و زمان‌بندی دقیق هموار می‌شود.

فال ابجد متولدین آذر ماه

آذر

ابجد فال شما : آ آ د

تعبیر فال ابجد: یکی از اعضای خانواده شما چشم‌انتظار تولد فرزندی است، امروز بیشتر از همیشه مواظب این فرد باشید. یکی از دوستان قدیمی امروز از شما درخواست کمک مالی خواهد کرد. به صلاح شماست که جانب احتیاط را در کمک به ایشان نگه دارید، چراکه احتمال زیادی وجود دارد در آینده با مشکل مالی روبرو شوید. شخصی که اعتماد زیادی به وی دارید امروز به شما ثابت می‌کند که لیاقت اعتماد‌تان را ندارد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده با چشم بسته به افرادی که نمی‌شناسید اعتماد نکنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان اهمیتی به شما نمی‌دهد و مدتی است که با رفتار و گفتار خود به شما ثابت کرده که از هر فرصتی برای نادیده‌ گرفتن شما بهره می‌گیرد، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت با او صحبت کنید و دلیل این رفتار را جویا شوید. پیشرفتی در محل‌کار انتظار شما را می‌کشد. از این پیشرفت درس بگیرید و در آینده شرایط موفقیت‌های بیشتر خود را فراهم کنید. خطری در کمین یکی از نزدیکان شماست. اگر نگران سلامتی وجود نازنین ایشان هستید امروز بیشتر از همیشه مواظب اعضای خانواده باشید.

فال ابجد متولدین دی ماه

دی

ابجد فال شما : آ آ آ

تعبیر فال ابجد: از مشکلات هراسی به دل راه ندهید و مطمئن باشید از وضعیتی که به آن گرفتار هستید سربلند بیرون خواهید آمد. قدرت محبت را نادیده نگیرید و امروز بیشتر از همیشه مهربانی کنید. تصمیم حساسی را باید اتخاذ کنید اما نگران نباشید چراکه درنهایت بهترین تصمیم را خواهید گرفت. در صحبت با اطرافیان رازنگه‌دار باشید و اسرار زندگی خود را پیش هر کس و ناکسی فاش نکنید. در غیر این صورت دیری نخواهد پایید که رازهای زندگی‌تان نُقل مجلس هر انجمنی باشد و پیر و جوان از رمز و راز شما باخبر شوند.

فال ابجد متولدین بهمن ماه

بهمن

ابجد فال شما : ج ب آ

تعبیر فال ابجد: مواظب رژیم‌غذایی‌تان باشید و از ورزش و تحرک غافل نشوید. اهل‌ ولخرجی و خرید‌های غیرضروری نیستید و همیشه حوا‌س‌تان به دخل‌و‌خرج‌تان هست، به همین دلیل پس‌انداز قابل‌قبولی اندوخته‌اید و نگرانی مالی ندارید، امروز به اهمیت پس‌انداز و صرفه‌جویی پی‌خواهید برد چراکه به مشکل مالی برخورد می‌کنید و این مشکل را به‌راحتی با کمک پس‌اندازی که کنار گذاشته‌اید حل خواهید کرد. به دنبال شغل جدیدی می‌گردید و از هر فرصتی برای پیدا کردن کار مناسب بهره می‌گیرید، این وضعیت را ادامه دهید و مطمئن باشید کار آینده‌داری به شما پیشنهاد خواهد شد. قصد انجام کار مهمی را دارید اما با این کار آشنایی کامل ندارید و بهتر است قبل از یادگیری مهارت‌های لازم بی‌گدار به آب نزنید.

فال ابجد متولدین اسفند ماه

اسفند

ابجد فال شما : ب آ آ

تعبیر فال ابجد: پولی که قرض کرده‌اید را امروز به هر قیمتی که شده پرداخت کنید. در غیر این صورت فردی که از ایشان پول گرفته‌اید امروز آبروی شما را می‌برد. احتمال ایجاد دلخوری میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد. نقشه‌های زیادی برای انجام کار مهمی کشیده‌اید و بر این باور هستید که انجام این کار به لحاظ مالی و حرفه‌ای شما را از هم‌قطاران‌تان جلو خواهد انداخت. امروز بهترین زمان برای اجرای این نقشه‌هاست. درنتیجه آستین ها را بالا بزنید و با عزمی راسخ به فکر انجام این کار باشید. فرصتی برای تنهایی پیدا می‌کنید اما از تنهایی دوری کنید چراکه فکرهای ناراحت‌کننده‌ای به ذهن شما خطور می‌کند و تنهایی غصه‌هایتان را افزایش می‌دهد. به مشکلی برخورد خواهید کرد، به تنهایی برای حل این مشکل اقدام نکنید و از افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند کمک بگیرید. تصمیم‌‌های مهم زندگی را بدون مشورت با همسر یا عشق‌زندگی‌تان اتخاذ می‌کنید و این رویکرد شرایط دلخوری عشق‌زندگی‌تان را فراهم کرده‌است. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و از امروز در تصمیم‌های مهم زندگی نظر عشق‌زندگی‌تان را جویا شوید و به ایشان ثابت کنید که نظر وی از هرکس دیگری برای شما اهمیت بیشتری دارد.

کدخبر: 884690 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟