فال ابجد امروز / 16 آذر + فیلم
حجم ویدیو: 4.13M | مدت زمان ویدیو: 00:00:14

به گزارش رکنا، فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج ، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند. فال ابجد امروز خود را در ادامه ملاحظه کنید.

فال ابجد فروردین

 

فروردین

ابجد فال شما : ج ج ج

تعبیر فال ابجد: به دنبال این نباشید که دیگران در موردتان چه فکری می کنند. فقط به آن چیزی که خودتان می‌خواهید و حس می‌کنید درست است فکر کنید و کاری را که فکر می‌کنید درست است، انجام دهید.

فال ابجد اردیبهشت

اردیبهشت

ابجد فال شما : ب د د

تعبیر فال ابجد: چندی است که روزگار باب میل تان نیست و زندگی به شما سخت می گذرد... ناامید نباشید که این دوران برای همه بوده و بسیار زودگذر است.

فال ابجد خرداد

خرداد

ابجد فال شما : د آ ج

تعبیر فال ابجد: حسرت پول و موفقیت دیگران را نخورید، شما نیز می‌توانید یک روزی مثل آنها شوید؛ فقط کافی است که خود را باور داشته باشید، تلاش و اعتماد به نفس تان را نیز افزایش دهید.

فال ابجد تیر

تیر

ابجد فال شما : ج ج ج

تعبیر فال ابجد: احتمال دارد کسی در کمین باشد و قصد صدمه زدن به شما را داشته باشد. مراقب حیله و نیرنگ دیگران باشید. با سعی و تلاش خود می‌توانید به مقامات بالاتر برسید و ارج بیشتری بیابید.

فال ابجد مرداد

مرداد

ابجد فال شما : آ آ ب

تعبیر فال ابجد: به گذشته نباید بیش از اندازه بها داد. نباید اجازه داد که حوادث گذشته، زندگی حال و آینده تو را تحت‌تأثیر قرار دهد. روزهای خوبی در پیش داری به شرط اینکه به بهترین شکل از آنها استفاده کنی.

فال ابجد شهریور

شهریور

ابجد فال شما : آ آ ج

تعبیر فال ابجد: با عطوفت، مهربانی و عشق می‌توانید همه را به سوی خود جذب کنید. اعمال و رفتار ناشایست خود را کنار بگذارید و به مردم بیشتر نزدیک شوید.

فال ابجد مهر

 

مهر

ابجد فال شما : د آ د

تعبیر فال ابجد: تمام مشکلات و روزهای سخت روزی به پایان خواهد رسید فقط به شرط آنکه خودتان را نبازید و با قدرت تمام و نگرشی مثبت حرکت کنید.

فال ابجد آبان

آبان

ابجد فال شما : آ د د

تعبیر فال ابجد: توانایی های زیادی دارید. از آنها استفاده کنید و نگذارید که وقت تان به راحتی تلف شود، فرصت های تان را غنیمت شمارید.

فال ابجد آذر

آذر

ابجد فال شما : ج ج ب

تعبیر فال ابجد: دائم به خاطر گذشته خود را سرزنش می‌کنید ولی دیگر فایده ندارد. بهتر است که آن را به فراموشی بسپارید و به آینده فکر کنید.

فال ابجد دی

دی

ابجد فال شما : ب د ب

تعبیر فال ابجد: مسئله ای مدتی است که ذهن شما را درگیر کرده است. بهتر است که آن را برای خود حل کنید تا از این سردرگمی و کلافگی نجات پیدا کنید.

فال ابجد بهمن

بهمن

ابجد فال شما : ج ج ج

تعبیر فال ابجد: از موضوعی بی جهت رنج می برید. ترسی در شما وجود دارد که هر لحظه بیشتر می شود ولی باید بدانید اینها همه نتیجه فکر و خیال زیاد و الکی است.

فال ابجد اسفند

اسفند

ابجد فال شما : آ ب آ

تعبیر فال ابجد: از تنش ‌ها و استرس‌ها بپرهیزید و سعی کنید خشم و غضب خود را کنترل کنید.

کدخبر: 850336 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟