فال روزانه شخصی / 16 مهر + فیلم
حجم ویدیو: 3.47M | مدت زمان ویدیو: 00:00:28

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

نماد فروردین

فال روزانه شما نشان می دهد شما در این روزها اعتمادهای نابه جا و نادرستی را به افراد متفاوت می‌کنید. بهتر است این کارتان را ترک نمایید زیرا در غیر این صورت شکست بزرگی در تقدیر شما به چشم می‌خورد.

شما بیش از حد به افرادی که بر سر راه تان قرار می‌گیرند خوش بین هستید اما در قرن ۲۱ بهتر است استراتژی خود را تغییر دهید زیرا دیگر افراد ساده دل نیستند.

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

نماد اردیبهشت

فال روزانه شما نشان می دهد امروز شاید مجبور باشید به مدیریت برخی مسائل مالی بپردازید و سر و کله زدن با تمام جزئیات مربوط به وضعیت موجود کار ساده ای نخواهد بود.

بهتر است در مورد این مسائل با یکی از اعضای خانواده و یا شریک تجاریتان صحبت کنید. اگر کارهای مربوط به بیمه و مالیات نیمه کاره باقی مانده اند هر چه زودتر به آنها رسیدگی کنید. هیچ کدام از کارهای واجبی که پیش می آیند را به تأخیر نیندازید و در اسرع وقت به آن بپردازید؛ در غیر این صورت کارها در آینده از آنچه اکنون هستند پیچیده تر خواهند شد. نباید هیچ کسی را بابت مشکلاتی که به وجود آمده اند سرزنش کنید، شما باید یاد بگیرید که مسئولیت وظایف خود را به عهده بگیرید.

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

نماد خرداد

فال روزانه شما نشان می دهد ستارگان به شما خط مشی می دهند و نباید هر موضوع جزیی ناراحت کننده شما را از کار باز دارد یا محدودتان کند . همه چیز خوب و عالی است اما کاملاً‌ به مسائل مالی جزیی بی توجهی نکنید زیرا حتی اگر امروز حوصله آنها را ندارید باید یک جوری با آنها کنار بیاید.

اگر هوشیار باشید فرصت ها آماده بهره برداری هستند. بنابراین مسائل در سایه و خیالی را دور بریزید و رویاهایتان را برای بعد نگه دارید.

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

نماد تیر

فال روزانه شما نشان می دهد امروز بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که کارهای ناتمامتان را بررسی کنید، برای اینکه امشب که ماه وارد نشانه تان خواهد شد شما نیز خیلی پر مشغله خواهید بود.

هم اکنون زیاد کار کردن شاید در برآورده شدن آرزوهایتان تاثیر مستقیمی نداشته باشد، اما اگر آرام تر کار کنید ابدا به هیچ نتیجه ای نخواهید رسید. صبور باشید، اگر دیر به نتیجه برسید بهتر از این است که هیچ وقت به اهدافتان نرسید.

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

نماد مرداد

فال روزانه شما نشان می دهد امروز نظر شما در مورد عشق کمی غیر عادی به نظر می‌رسد، برای آنکه چیزهای که قبلاً شما را هیجان زده می‌کردند امروز هیچ حسی در شما ایجاد نمی‌کنند. شما لزوماً دیگر به عشقهای سطحی علاقه‌ای ندارید؛ رابطه‌های بیهوده داشتن به نظر شما فقط باعث تلف کردن وقت باارزشتان می‌شود.

به جای اینکه بر پایه عادتهایتان واکنش نشان دهید، بیشتر رویاپردازی کرده و یک راه کلی‌تر و جدیدتر برای برقراری ارتباط و دوست‌ یابی پیدا کنید. اگر شما ذهن خودتان را به روی چیزهایی متفاوتی که وجود دارد نبندید، متوجه می‌شوید که عشقی که در جستجویش هستید همین نزدیکی‌هاست.

فال  روزانـه شخصی متولدین شهریور

نماد شهریور

فال روزانه شما نشان می دهد امروز کمی متفاوت تر از همیشه به نظر می رسید. احساس می کنید که دیگران، احساسات و افکارشان برای شما اهمیتی ندارند اما نگران نشوید زیرا این شرایط موقتی است و شما به زودی به حالت طبیعی خود باز خواهید گشت.

سعی کنید کارهای امروزتان را بر اساس منطق پیش ببرید تا نتیجه خوبی داشته باشند. زندگی عاطفی شما خیلی زودتر از آنچه فکر را بکنید، دچار تغییر و تحول خواهد شد. اگر چه شما بسیار نگران هستید اما خبرهای خوبی خواهید شنید. بنابراین خوش بین و منتظر معجزه باشید سپس اولین قدم خود را بردارید.

فال  روزانـه شخصی متولدین مهر

نماد مهر

فال روزانه شما می گوید اگر شما پشت سدی از مقاومت احساسات خود را پنهان کرده اید، امروز خودتان را برای شکستن این سد آماده کنید.

اگر شما بتوانید خودتان را به این جریان بسپارید، خیلی هیجان زده خواهید شد، اما اگر میزان مقاومت شما خیلی شدید باشد، هراسان خواهید شد. فراموش نکنید با دلیل تراشی کردن برای فشار آوردن بیش از اندازه به خود نمی توانید جلوی وقوع حوادث را بگیرید، شما فقط باید از مقاومت دست بردارید تا بتوانید در حین انجام کار لذت ببرید.

فال  روزانـه شخصی متولدین آبان

نماد آبان

فال روزانه شما نشان می دهد بعضی اتفاقات هستند که سفری را آغاز می‌کنند تا جایی که تردید کردن و سئوال پرسیدن مانند یک جهنم می‌شود؛ هر چه بیشتر جست و جو می‌کنید کمتر می‌فهمید.

اما حکمت و دانایی واقعی زمانی است که شما اجازه می‌دهید این قضیه به دست فراموشی سپرده شود. لحظات جادویی زمانی هستند که حادثه تمام شود و داستان بعدی که آغاز می‌شود حوادثی از قبیل تولد و مرگ و حیات داشته باشد. موضوعات بزرگ پاسخ‌های ساده ندارد، در بعضی موارد شما نیاز خواهید داشت که به موضوع بعدی بپردازید.

فال روزانـه شخصی متولدین آذر

نماد آذر

فال  روزانه شما نشان می دهد که در بحث هایی که میان دوستان تان بوجود آمده، شرکت نکنید و سعی کنید خودتان را از این شرایط دور نگه دارید وگرنه سوتفاهم های بوجود آمده دامن شما را نیز خواهد گرفت. به جای آن انرژی خود را برای کارهای مهم تری صرف کنید.

به عنوان مثال بلند شوید و موانعی را که بر سر راه رابطه عاطفی تان وجود دارد، بر دارید. اگرهم شما و هم محبوب تان فکر می کنید که این رابطه ارزش ادامه دادن دارد، تمام تلاش تان را برای شکستن مشکلاتی که در پیش است، به کار گیرید و با قدرت تمام ظاهر شوید. همه چیز ممکن است تنها اگر شما بخواهید.

فال روزانـه شخصی متولدین دی

نماد دی

در فال روزانه شما آمده است که اگر امروز با افراد دیگر به مشکل برخورده اید، بهتر است که خودتان را از گروه کنار کشیده و به تنهایی کاری را انجام دهید.

این سخن به این معنا نیست که شما همیشه فرد تنهایی هستید؛ بلکه بدین معنی است که شاید امروز افراد دیگر بخواهند کاری انجام دهند که زیاد مورد علاقه شما نباشد. از تعیین کردن مرزهایی برای خود هراس نداشته باشید و اجازه بدهید دیگران هم بفهمند که شما چه کارهایی را دوست دارید انجام دهید.

فال روزانـه شخصی متولدین  بهمن

نماد بهمن

فال روزانه شما نشان می دهد که پوسته محافظ شما شکسته است و ممکن است آن جور که دوست دارید احساس آرامش و امنیت نکنید. ممکن است بدلیل بعضی مشکلات پیش بینی نشده مجبور شوید برنامه ریزی تان را تغییر دهید. شاید امروز چیزی یاد بگیرید که برای همیشه روشی که خودتان را در دنیا می‌دیدید تغییر دهد.

مهم نیست امروز چه اتفاقی می‌افتد؛ شما خواستار این هستید که مسیر خود را که تغییر یافته بدرستی درک کنید. به خودتان اجازه دهید مسیرهای جدیدی که سر راه شما بوجود می‌آیند را تجربه کنید.

فال  روزانـه شخصی متولدین اسفند

نماد اسفند

فال روزانه شما نشان می دهد یکی از دوستان تان در موقعیت بدی به سر می برد، سعی نکنید در این شرایط او را وادار به حرف زدن کنید. تنها کافی است دست اش را بگیرید و با او به یک رستوران یا سینما بروید.

این کار به آرامش شما نیز کمک خواهد کرد. عشق برای شما پر از ماجراجویی و هیجان است، بنابراین از اتفاق هایی که برایتان پیش خواهد آمد، هیجان زده نشوید. شما وعشق زندگی تان جسارت لازم را برای ایجاد تغییرات لازم به دست آورده اید، پس اولین قدم خود را با کمک یکدیگر بر دارید. به دیگران نیز اجازه مداخله و اظهار نظر ندهید زیرا تنها شما را گیج تر می کنند.

کدخبر: 830399 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟