فال ابجد امروز / 28 مرداد ماه + فیلم
حجم ویدیو: 19.66M | مدت زمان ویدیو: 00:00:58

به گزارش رکنا، فال ابجد امروز خود را در رکنا بخوانید.

فال ابجد فروردین

 

فروردین

ابجد فال شما : ج آ ب

تعبیر فال ابجد: قصد و نیت بدی داری از آن دوری کن وگرنه پشیمان می‌شوی بهتر است در پی کار خودت بمانی و منتظر باشی. سعی کن با پرورش افکار و نیات خوب در سر ،سعادت را به روی خود باز کنی و از الطاف خداوند در همه ی امور برخوردار شوی.

فال ابجد اردیبهشت

اردیبهشت

ابجد فال شما : ب آ ج

تعبیر فال ابجد: حاجت و آرزویی داری که برآورده می‌شود. گشایشی در کارت پیدا می‌شود و ایام خوشی خواهی داشت. اگر مشکلی داری به زودی برطرف می‌شود. اگر این مشکل مالی باشد موقعیت مالی خوبی پیدا می کنی. در طالعت فرزند زیاد دیده می‌شود؛ فرزندان خوب و خوش قدم.

فال ابجد خرداد

خرداد

ابجد فال شما : د آ آ

تعبیر فال ابجد: آینده خوبی در پیش داری. اگر همتت را به کار بگیری با موفقیت فاصله ای نداری. افکار و نیات پاک در سر داشته باش تا خداوند تو را در کارهایت یاری دهد. به زودی گشایشی در کارها پیدا می‌شود. از چیزی نگرانی در دل داری، نگران نباش. اگر چیزی را از دست داده ای به صلاح تو بوده و حتما خیری در آن است.

فال ابجد تیر

تیر

ابجد فال شما : ب ب ب

تعبیر فال ابجد: نیت خوبی کرده ای؛ طالعت با تو یار است و به توفیق و نشاط می‌رسی . شکر خدا را در همه وقت به جا بیاور.  اگر قصد ازدواج یا معامله ای داری و یا قصد شراکت و سرمایه گذاری داری بخت با تو یار است به شرط آنکه خودت هم همت کنی. اگر با کسی درگیر هستی عاقبت به نفع تو خاتمه می یابد.

فال ابجد مرداد

مرداد

ابجد فال شما : ب د آ

تعبیر فال ابجد: طالعت خوب است اما از قصد و نیتی که داری دوری کن؛ پشیمانی در پی دارد و غمگین خواهی شد. نباید چنین قصدی را دنبال کنی . شخصی سیاه چهره با تو دشمنی دارد؛ از او برحذر باش. اگر صبر داشته باشی گشایش در کارت دیده می‌شود و به مرادت می رسی.

فال ابجد شهریور

شهریور

ابجد فال شما : آ د د

تعبیر فال ابجد: طالعت خوب است اما اگر راحت طلب هستی از این نیتی که کرده ای منصرف شو چون پشیمان خواهی شد. آدمی شتاب زده و عجول هستی. زنی کوتاه قد و سفید چهره درصدد حیله و نیرنگ زدن به تو است؛ مراقب باش به دام او گرفتار نشوی. اگر قصد سفر داری تا 15روز آن را به تاخیر بینداز تا از سستی و غمی که تو را به خود مشغول کرده است بیرون بیایی. مدتی است با خودت در گیر هستی؛ زندگی شیرین و باارزش است، خودت را دریاب و به خداوند توکل کن. همه چیز در دست اوست و هرچه او صلاح بداند همان می‌شود.

فال ابجد مهر

 

مهر

ابجد فال شما : ج ب ج

تعبیر فال ابجد: طالع خوبی داری. این روزها آرزویت برآورده می‌شود. خبر خوشی دریافت می کنی و به شادی و نشاط می رسی. زنی بلندقد و باریک اندام و گندمگون با تو خصومت می کند. مراقب خودت باش. از پول و در آمد حرام پرهیز کن. آینده خوبی در پیش داری. با دوستان و آشنایان به نیکی رفتار کن. اگر قصد ازدواج یا معامله ای داری به آن عمل کن که با موفقیت همراه خواهد بود.

فال ابجد آبان

آبان

ابجد فال شما : ب د د

تعبیر فال ابجد:  بهتر است از این خواسته و نیتی که داری منصرف شوی تا آسیبی متوجه تو نشود. فعلا بهتر است دست به کاری نزنی چون در موقعیت خوبی نیستی. به زودی این موقعیت نیز تغییر خواهد کرد. تو هم دوست و هم دشمن زیاد خواهی داشت. باید مراقب آنها باشی تا در کارت فتنه ایجاد نکنند. اگر کسی تو را نصیحت کرد آن را بپذیر .

فال ابجد آذر

آذر

ابجد فال شما : آ ب آ

تعبیر فال ابجد: ایمانت را قوی کن. آنچه را که آرزو و انتظار داری از خداوند طلب کن. به زودی کارهایت سر و سامان می‌گیرد و به مرادت می‌رسی البته با همت و اراده خودت. از آنچه می‌ترسی در امان هستی. به خداوند توکل کن.

فال ابجد دی

دی

 

ابجد فال شما : ب ج ب

تعبیر فال ابجد: این نیتی که کرده ای خوب است. در کارت گشایش دیده می‌شود. به زودی خبری به تو می‌رسد که تو را شادمان می‌کند. اگر قصد پیوند و خویشی داری انجام بده بسیار خوب است. اگر کسی نصیحت به تو کرد آن را بپذیر؛ صلاح تو در آن است. امسال سال خوبی برای تو است. به خداوند توکل کن تا گشایش بیشتری در کارت پیدا شود.

فال ابجد بهمن

بهمن

ابجد فال شما : ج ج ب

تعبیر فال ابجد: طالع خوبی داری. چیزی را که از دست داده ای دوباره به دست خواهی آورد، به تو تهمت یا طعنه می زنند ولی آسیب به تو نمی رسد چون کسی نمی تواند به آسانی به تو صدمه بزند. به زودی گشایشی در کارت پیدا می‌شود. به خداوند توکل کن تا گره کارت باز شود و به خواسته ات برسی .

فال ابجد اسفند

اسفند

ابجد فال شما : آ ب ج

تعبیر فال ابجد: به زودی مقصودت بر آورده می‌شود و از غم رها می‌شوی. باید شکر خدا را به جا آوری. افرادی هستند که در عین دوستی، غیبت تو را می‌کنند. از این افراد دوری کن. برای مقصود و نیتی که داری باید تلاش کنی تا به آن برسی. اگر کسی را رنجانده ای باید از او دلجویی کنی. نیات خیر داشته باش و در کارها با شجاعت پیش برو. به خداوند توکل کن تا به مرادت برسی.

کدخبر: 815798 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟