فال ابجد امروز / 18 مرداد ماه

به گزارش رکنا، فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج ، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند. فال ابجد امروز خود را در ادامه ملاحظه کنید.

فال ابجد فروردین

 

فروردین

ابجد فال شما : د د د

تعبیر فال ابجد: ای صاحب فال تو در جایی قرار گرفته ای که روح تو را عذاب می دهد و مرتب رنج می بری ولی با استعانت از ذات پروردگار به زودی روح تو از هر تفکر ناصواب آسوده می شود و از گرفتاری‌های موجود خلاص می شوی. کاری مشروع به تو پیشنهاد می‌شود که از آن کار بهره‌مند خواهی شد و از بند خیالات واهی نجات پیدا می کنی و آسوده خاطر می شوی، ان‌شاءالله…

فال ابجد اردیبهشت

اردیبهشت

ابجد فال شما : ب آ آ

تعبیر فال ابجد: ای صاحب فال بر تو بشارت باد که به زودی به مقصود خود خواهی‌ رسید و آنچه را که در طلبش هستی به دست خواهی‌آورد. اگر نزد کسی برای درخواستی می‌روی و او سخن درشتی بر زبان جاری می کند صلاح است که از رفتن پشیمان شوی چون او به تو آسیب می‌رساند. گروهی به تو حسد می‌ورزند و در خیال نابودی تو هستند اما از دست آنها کاری بر نمی‌آید؛ مترس . سفر‌ی در پیش است که در آن سفر آسودگی یابی. این چند روزه طالع تو نحسی دارد که از تو بگذرد و بعد در نظر خلایق شیرین شوی. این هفته با هیچ کس گفت‌وگو نکن که ستاره ات نحس است و پس از آن سعادت به تو روی می‌آورد . اگر حاجتی داری بر آورده خواهد شد و اگر غایبی داری خواهد آمد.

فال ابجد خرداد

خرداد

ابجد فال شما : آ آ ج

تعبیر فال ابجد: ای صاحب فال! نیتی داری که بسیار نیکوست. اگر چیزی از دست تو رفته باز به دست خواهی‌آورد و اگر قصد سفری داری برو که بسیار نعمت نصیب تو شود و اگر ترس داری ایمن شوی و اگر قرض داری ادا شود و تو را امید مال است، زود به آن برسی. با همه یکدلی کن که هرکس باشد با تو نیکی می‌کند. روزی تو گشاده است. حاسدان و مکاران بر تو ظفر نیابند و به مراد دل برسی ان‌شاء‌الله.

فال ابجد تیر

تیر

ابجد فال شما : آ ب آ

تعبیر فال ابجد: ای صاحب فال! این نیتی که کرده ای به غایت خوب است و از غم رها شوی. عده ای حاسد تو بودند، حق تعالی از فضل خود تو را از شر آنها مصون نگه داشت و در روزی به روی تو بگشاید. تو را چشم زخمی رسیده  اما به خیر گذشت و از شر دشمن ایمن شوی و به مقصود دل برسی و همیشه خاطر خود را آسوده دار که آنچه دل تو می‌خواهد بدان خواهی‌ رسید.

فال ابجد مرداد

مرداد

ابجد فال شما : د آ ب

تعبیر فال ابجد: ای صاحب فال، به نظر می رسد شخصی متواضع، باحکمت و درستکار هستید . اگر گرفتار صدمه یا مشکلی هستید خیر است و حکمتی در آن نهفته است. چیزی را که از دست داده‌اید دوباره به دست خواهید آورد. از مشکلی که دارید رها خواهید شد‌، باید به خداوند توکل و توسل کنید. چشم تان نباید به دنبال مال مردم باشد. در ضمن کینه‌توزی نکنید تا سلامت باشید و آرامش داشته باشید. اگر کسی به شما بدی کرده است او را ببخشید که از این راه به عزت خواهید رسید.

فال ابجد شهریور

شهریور

ابجد فال شما : د د د

تعبیر فال ابجد: ای صاحب فال ! شخصی تو را به زبان گرفته است ( با چرب زبانی تو را راضی نگه می دارد) اما دوست تو خواهد بود. این دو، سه روز کار تو بالا خواهد گرفت. از گناهان گذشته خود توبه کن و راز خود را با احدی نگو و با هیچ کس جنگ و خصومت نکن. تو را پیش از این رنجی رسیده بود و نشانی آن بر تو مانده که دلیل بر درازی عمر است و از غم و محنت فرج یابی .

فال ابجد مهر

 

مهر

ابجد فال شما : ج ب آ

تعبیر فال ابجد: ای صاحب فال و ای خوش‌اقبال بر تو بشارت باد که به خاطر  شایستگی و کفایتی که داری موفقیتی کسب خواهی کرد که باعث برانگیخته شدن حسادت دیگران خواهد شد اما نگران نباش که  ایزد دانا و توانا از تو حمایت می‌کند و تو را از گزند و چشم‌زخم دیگران مصون نگه می‌دارد.

فال ابجد آبان

آبان

ابجد فال شما : آ ج ج

تعبیر فال ابجد: ای صاحب فال، بدان و آگاه باش که ستاره‌ بخت تو بلند است و همواره مورد لطف و عنایت پروردگاری و آنچه را خواسته‌ای بر تو ارزانی داشته است، پس شکرانه‌ نعمت به جای آور و در هر کاری به خدا توکل کن و از مکر شیطان و شیطان صفتان بپرهیز و با مردم دانا درآمیز و از نزاع و جدل بگریز  که هر حاجتی داشته باشی با استعانت از ذات پروردگار دانا و توانا برآورده می‌شود، ان‌شاءالله.

فال ابجد آذر

آذر

ابجد فال شما : ب ب آ

تعبیر فال ابجد: ای صاحب فال به نظر می رسد شخصی صبور و بردبار باشید. به دیگران وعده‌های زیادی می‌دهید. مراقب باشید که به آنها عمل کنید. اگر وکیل یا قاضی هستید با مردم به عدالت رفتار کنید و حق مظلوم را از ظالم بگیرید‌. کاری را که قصد انجام آن را دارید در آن موفق خواهید شد. یک شخص بدخواه در پی اغفال شماست، مراقب او باشید. چیزی را که منتظرش هستید اتفاق خواهد افتاد.

فال ابجد دی

دی

 

ابجد فال شما : د ج آ

تعبیر فال ابجد: ای صاحب فال! خداوند تو را از غم‌ها برهاند و به مقصود دل رساند. رنج‌های زیادی کشیده‌ای ولی با نیتی که در دل داری به مقصود می رسی. ستاره‌ تو روشنایی دارد. هیچ غم مخور که عمرت دراز خواهد بود. اگر غایبی داری به سلامت به تو برسد و بر دشمنان ظفر یابی و دلخوش می‌شوی.

فال ابجد بهمن

بهمن

ابجد فال شما : آ ج ب

تعبیر فال ابجد: ای صاحب فال ! صبر داشته باش و شتاب مکن . بعضی از مردم با تو دشمن‌اند اما ظفر نخواهند یافت. نباید که راز دل خود را به کسی بگویی تا کارت بالا گیرد و نصرت یابی. موفقیت و کامیابی در انتظار توست.

فال ابجد اسفند

اسفند

ابجد فال شما : د د آ

تعبیر فال ابجد: ای صاحب فال ! بشارت باد تو را که به دولت رسیده ای و آفتاب به طالعت رسیده است اما بعضی هستند که بر تو حسد می‌ورزند و یکی تو را دوست دارد و نصیحت می کند، بشنو که مبارک است و اتفاقی خواهد افتاد که آسایش تو در آن است. در مورد آن قصد و نیتی که داری قلب خود را قوت ده که به مقصود خواهی رسید ان‌شاءالله.

کدخبر: 812342 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟