فال ابجد امروز / 2 آبان ماه + فیلم
حجم ویدیو: 7.86M | مدت زمان ویدیو: 00:01:04

فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج ، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند. فال ابجد خود را در ادامه ملاحظه کنید.

 

فال ابجد متولدین فروردین

فروردین

ابجد فال شما : ب ب آ

تعبیر : امروز در محل کارتان باید کارهایی را انجام دهید که در ابتدا خیلی ساده به نظر می رسیدند، ولی حالا متوجه شده اید که بسیار پیچیده تر از آنچه فکر می کرده اید هستند. از طرفی هیچ کدام از همکارانتان حاضر نیستند در حل این مشکل با شما همکاری کنند و حتی شاید شما را بخاطر مشکلات موجود مورد سرزنش قرار دهند. این موضوع باعث می شود فشار بیشتری روی خودتان احساس کنید، چرا که حس می کنید عقل و منطقتان در حال حاضر شما را به درستی هدایت نمی کنند و به تنهایی نمی توانید این مشکل را حل کنید. اگر به منطق خود اطمینان ندارید به ندای قلبتان گوش کنید و ببینید شما را به کدام جهت هدایت می کند.

 

فال ابجد متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

ابجد فال شما : ج  آ ج

تعبیر : امروز به فکر یکی از دوستان و یا اقوامتان هستید که دور از شما زندگی می کند و دلتان می خواهد با او تماس بگیرید. حتما این کار را بکنید. او اخبار خوبی درباره تغییرات زندگی اش دارد که از به اشتراک گذاشتن آنها با شما خوشحال خواهد شد. مشکلات موجود در روابط عاطفیتان این اواخر ذهن شما را به خود درگیر کرده اند و تا وقتی به طور جدی و مستقیم به آنها نپردازید دست از آزار دادن شما برنخواهند داشت. متاسفانه شاید حتی قادر به درک این نباشید که این مشکلات از کجا ریشه می گیرند و به همین دلیل حل کردن آنها برایتان سخت تر خواهد شد. نباید دیگران را به خاطر این موضوع شماتت کنید. به جای این کارها مسئولیت احساسات خود را به عهده بگیرید و در مورد آنها صحبت کنید و نظرات خود را بیان کنید.

 

فال ابجد متولدین خرداد

خرداد

ابجد فال شما : د د آ

تعبیر : امروز پیدا کردن دلیل استرس و نگرانیتان کار سختی به نظر می رسد، ولی با فکر کردن به اختلاف نظر هایی که با دیگران دارید خواهید دید حقیقتی که سعی در نادیده گرفتن آن دارید خودنمایی می کند. با مطرح کردن موضوعاتی که ربطی به مسائل فعلی ندارند اوضاع را از این که هست بدتر نکنید. نفس عمیقی کشیده و آرامش خود را به دست آورده و عقاید و نظرهایتان را برای وقت دیگری نگه دارید. به جای آن که تلاش کنید نظرات خود را به زور به دیگران بقبولانید سعی کنید حرف های آنها را نیز بشنوید. قبل از این که در مورد کسی قضاوت کنید با کفش های او راه بروید و شرایط او را بسنجید تا بتوانید راه حلی پیدا کنید که برای همه مناسب باشد.

 

فال ابجد متولدین تیر

تیر

ابجد فال شما : د د د

تعبیر : شما در حال حاضر تصمیمی مهم در رابطه با مسائل کاریتان گرفته اید، ولی نباید اجازه بدهید که اعتماد به نفستان تبدیل به از خود راضی بودن شده و نگذارد بازخوردی که از دیگران دریافت می کنید را نادیده بگیرید. این برخورد می تواند در محل کارتان برایتان مشکل ایجاد کند زیرا ممکن است باعث شود رئیستان شما را به عنوان فردی سرخود و از خود راضی بشناسد. بعدا برطرف کردن این سوء تفاهم و توجیه کردن رفتارهای خودتان کار ساده ای نخواهد بود. زیاد با دیگران مخالفت نکنید و نسبت به آنها انعطاف پذیر باشید تا بتوانید امروز را بدون دردسر پشت سر بگذارید.

 

فال ابجد متولدین مرداد

مرداد

ابجد فال شما : آ ج آ

تعبیر : در مورد این که چه چیزهایی را باید بگویید و کدام یک از آنها و یا جزئیات مربوط به آن را از دیگران مخفی کرده و برای خودتان نگه دارید تردید دارید. لازم نیست زیاد وسواس به خرج دهید، راه های زیادی برای مشخص کردن حدود و مرزها وجود دارند، کافی است ببینید کدام یک از آنها برای شما جواب می دهد و همان راه را در پیش بگیرید. چیزی که اهمیت دارد این است که حرف هایی که روی دل تان سنگینی می کنند را به زبان بیاورید. اگر این چند وقت خیلی خودتان را درگیر کارتان کرده اید دیگر وقت آن رسیده است که کمی برای عشق و خانواده تان وقت بگذارید، وگرنه اوضاع در رابطه عاطفی شما کمی به هم ریخته خواهد شد.

 

فال ابجد متولدین شهریور

شهریور

ابجد فال شما : ب ب آ

تعبیر : شما لحظه به لحظه دارید احساساتی تر می شوید. انفجار احساساتتان هیچ کمکی به شما نمی کند، حتی شاید شما را خسته و بی انرژی کند. خوشبختانه می توانید خیلی راحت کنترل این وضع را در دست بگیرید. تنها کاری که لازم است بکنید این است که به دیگران هم اجازه بدهید حتی اگر آنها را درک نکنید هم، فضای کافی برای دنبال کردن رویاها و خواسته هایشان را داشته باشند. زندگی کنید و بگذارید دیگران هم به زندگی شان برسند. در مورد عشقتان و رابطه تان قضاوت نکنید و به خودتان برای بهتر شدن فرصت بدهید.

 

فال ابجد متولدین مهر

 

مهر

ابجد فال شما : د ج ج

تعبیر : امروز می توانید یک مشکل قدیمی را حل کنید، اما به شرط این که با یک رویکرد جدید به سراغ آن بروید. بد نیست به کسانی که دوست شان دارید توجه کنید، اما حالا که از خواسته های غیر منطقی آن ها در امان هستید، میل دارید که بیشتر وقت تان را صرف کار و حرفه ی خود کنید. پس به آن ها بگویید که شما نیز احتیاج دارید اوقاتی را به خودتان اختصاص دهید. وقتی با انرژی دوباره پیش آن ها برگشتید، حتماً به خاطر انتخاب تان تحسین خواهید شد.

 

فال ابجد متولدین آبان

آبان

ابجد فال شما : آ آ آ

تعبیر : دوست دارید که صمیمیت های تان را بیشتر کنید، اما به نظر می رسد که این خواسته ی شما اکنون چندان عملی نباشد، زیرا خواسته های احساسی تان را نمی توانید به راحتی در قالب کلمات بیان کنید. اما نگران نباشید، تا آخر این ماه فرصت دارید که جمله های مناسب برای انتقال پیام تان بسازید. سعی نکنید این فرآیند را سرعت ببخشید، زیرا اگر شتاب کنید شاید مجبور شوید که همه چیز را از نو شروع کنید.

 

فال ابجد متولدین آذر

آذر

ابجد فال شما : ب د د

تعبیر : اکنون دیگر نمی توانید کارهای تکراری گذشته را با همان رویه ی همیشگی انجام دهید، پس باید یک تغییری و تحولی ایجاد کنید. در واقع از انجام کارهای تکراری و قرار گرفتن در موقعیت های یکنواخت خسته شده اید. درست نیست برای این که احساس امنیت کنید به این تکرارها بچسبید. اکنون زمان آن است یک تحول مثبت در زندگی تان ایجاد کنید.

 

فال ابجد متولدین دی

دی

 

ابجد فال شما : آ آ د

تعبیر : امروز نباید سرعت عمل به خرج دهید، زیرا ممکن است فرصت هایی را که هنوز تجربه نکرده اید از دست بدهید. البته نتیجه گیری های کلی شما درباره ی هدف تان کاملاً درست است، اما مشکل این جاست که هنوز بهترین راهکار را برای دستیابی به آن پیدا نکرده اید. پس به شما توصیه می شود که مجدداً همه ی انتخاب های تان را بررسی کنید.

 

فال ابجد متولدین بهمن

بهمن

ابجد فال شما : آ ب ج

تعبیر : به نظر می رسد که اتفاقات امروز چندان با برنامه ریزی های شما هماهنگ نیستند. این تفاوت ها زمانی مشکل ساز می شود که سعی کنید قدرت تان را بر امور جاری اعمال کنید. اگر تصمیم دارید که به همه ی دنیا خودی نشان دهید، باید بدانید که وارد یک بازی بیهوده شده اید. گاهی وقت ها نمی شود همه چیز را تحت فرمان درآورد، پس به خاطر چیزهایی که اجتناب ناپذیرند مبارزه نکنید. کمی انعطاف پذیری نشان دهید تا امروز را به سلامت از سر بگذرانید.

 

فال ابجد متولدین اسفند

اسفند

ابجد فال شما : آ ب د

تعبیر : اکنون باید راهی پیدا کنید تا به نحو احسنت کارآمدی خود را نشان دهید. همیشه قوه ی خیال تان در حال رویاپردازی است، اما اکنون به شما توصیه می شود که آن چه را در ذهن دارید با دیگران در میان نگذارید. خیالات تان را با دقت و علاقه ی بیشتری بررسی کنید، زیرا گنج هایی در آن ها نهفته است که فقط خودتان می توانید پیدای شان کنید.

کدخبر: 732149 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟