فال ابجد امروز / 3 مهر ماه + فیلم
حجم ویدیو: 6.98M | مدت زمان ویدیو: 00:00:57

فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج ، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند. فال ابجد خود را در ادامه ملاحظه کنید.

فال ابجد متولدین فروردین

فروردین

ابجد فال شما : ب ب ب

تعبیر : از بحث کردن با شخصی در مورد مسئله کاری دوری کنید زیرا باعث ایجاد استرس و نگرانی تان می شود. این همان چیزی است که نباید در حال حاضر داشته باشید.درهای قلبتان را به روی عشق باز کنید. در مورد یک مسئله مالی شخصی گره از کارتان باز خواهد کرد. حواستان باشد مسائل کاری و احساسی را با هم مخلوط نکنید.

 

فال ابجد متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

ابجد فال شما : ج آ آ

تعبیر : احترام تان دست خودتان باشد. به جایی که برای حضورتان احترام قائل نیستند قدم نگذارید. شکی به دل تان افتاده که روزگارتان را پر از اضطراب کرده است. احتیاط اندازه دارد، فکر کردن به اتفاق افتاده راه نفس تان را گرفته، سوال تان را صریح بپرسید تا از این وضع خارج شوید، حتی اگر مجبور شوید بهایش را سخت بپردازید.

 

فال ابجد متولدین خرداد

خرداد

ابجد فال شما : د آ آ

تعبیر : در مورد کاری که به انجامش علاقه دارید با کمی پیگیری و خلاقیت به آنچه که فکرش را هم نمی کنید خواهید رسید. هرکسی را به خانه راه ندهید. چند وقتی است کسی که دوستش دارید زودرنج و بداخلاق شده و نسبت به هر حرف شما واکنش بدی بروز می دهد. شما به کمکش بشتابید و به جای جنگیدن و دلخوری آرامش کنید.

 

فال ابجد متولدین تیر

تیر

ابجد فال شما : آ آ د

تعبیر : در محیط کارتان اتفاق شگفت انگیزی می افتد. حتی اگر رابطه خوبی با همکاران یا رئیس تان داشته باشید این رابطه باز هم بهتر خواهد شد. منتظر گرفتن نتیجه امتحان یا آزمایشی هستید که به زودی به دست تان خواهد رسید.این روزها دائما عصبانی هستید؛ بهتر است خودتان را با مسئولیت های خانواده سرگرم کنید.

 

فال ابجد متولدین مرداد

مرداد

ابجد فال شما : د آ د

تعبیر : این روزها احساس می کنید که اعصاب تان زیر فشار زیادی قرار گرفته است، این موضوع باعث درگیری زیاد با کسانی که دوست دارید خواهد شد. مراقب باشید با رفتارتان بیهوده همکاران یا اطرافیان را از خود نرنجانید. نسبت به مسئله ای که پیش از این برایتان بسیار با اهمیت بود، حالا بی تفاوت شده اید. دلیل آن اتفاقات اخیر است.

 

فال ابجد متولدین شهریور

شهریور

ابجد فال شما : آ آ آ

تعبیر : اجازه ندهید این روند ادامه پیدا کند. احساس دلسردی و بی حسی شما را به جای درستی نمی برد. با این احساس بجنگید. دائم از خودتان نپرسید که چرا من؟ این پرسش کمکی به شما نمی کند. از خودتان سوالی را بپرسید که شما را از این دور باطل خارج کند. برای انجام کاری که پشت گوش انداخته اید وقت بگذارید و آن را به اتمام برسانید.

 

فال ابجد متولدین مهر

 

مهر

ابجد فال شما : ب آ د

تعبیر : ممکن است برای انجام کاری نیاز به کسب مجوزی داشته باشید. این هفته هیچ بحثی را ادامه ندهید، ختم به خیر نخواهد شد. شما احساس خستگی شدیدی می کنید و متاسفانه این احساس چند روزی است که به سراغ تان آمده. ممکن است شما کاملا حق داشته باشید که از دیگران بیشتر می دانید اما بهتر است مراقب ثابت کردن این مطلب به دیگران هم باشید.

 

فال ابجد متولدین آبان

آبان

ابجد فال شما : آ آ د

تعبیر : بهتر است با شخصی که قضاوتش برایتان مهم است کاملا آرام به گفتگو بپردازید و سعی کنید حرف های شما توهین آمیز نباشد. شخصی است که شما را عصبانی و رنجیده می کند، بهتر است به حرف هایش اهمیتی ندهید و او را ندیده بگیرید. او دقیقا قصدش عصبانی کردن شماست. پنجره ها را باز کنید و زندگی را زندگی کنید.

 

فال ابجد متولدین آذر

آذر

ابجد فال شما : ج ج د

تعبیر : برای انجام کاری دست و دل تان می لرزد، تا دل تان قرص نیست دست به این کار نزنید. بهتر است صبر کنید تا وقت آن برسد. آرامش را به چشم های کسی که به راه دوخته شده برگردانید. اگر کسی جلوی راه تان سنگ می اندازد و یا شما را با حرف هایش نا امید می کند، شما اهمیتی ندهید . تنها به روند رو به رشد خود فکر کنید.

 

فال ابجد متولدین دی

دی

 

ابجد فال شما : ب آ ب

تعبیر : به کارهای گوناگون مشغول هستید اما برای انجام همه آنها فرصت کافی ندارید. بهتر است تا دیر نشده اولویت بندی کنید. اگرچه دوست دارید زندگی تان را آنچنان که می خواهید کنترل کنید اما بهتر است با تواضع بیشتر از دیگران هم راهنمایی بخواهید و از تجربیات آنها نیز استفاده کنید. بدین ترتیب زودتر به مقصودتان می رسید.

 

فال ابجد متولدین بهمن

بهمن

ابجد فال شما : د ج ج

تعبیر : برای خریدن یک بلیط بهتر است دست دست نکنید. این راه را باید بروید، هرچه زودتر بهتر. گوش و چشم تان را روی چیزی که خواهید دید ببندید و بگذرید. در منزلت شما نیست که حتی به روی خودتان بیاورید. مجبور به انجام یک خرید خواهید شد که بسیار خوب است. درد دل تان را به کسی بگویید که از همه به شما نزدیک تر است.

 

فال ابجد متولدین اسفند

اسفند

ابجد فال شما : د د د

تعبیر : نظرتان در مورد انجام کاری عوض خواهد شد. بهتر است بلافاصله دیگران را در جریان تصمیم تان قرار دهید. بر سر مسئله ای مالی ممکن است با کسی دعوا کنید. هرچه می شنوید را جدی نگیرید. بهتر است به رابطه ای که اخیرا نادیده گرفته اید کمی بیشتر توجه کنید. همسرتان دوست دارد در مورد آینده بیشتر صحبت کند.

کدخبر: 723328 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟