فال ابجد امروز / 18 تیر ماه

فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج ، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند. فال ابجد خود را در ادامه ملاحظه کنید.

 

فال ابجد متولدین فروردین

فروردین

ابجد فال شما : ب آ ج

تعبیر : امروز شک و تردید به سراغ تان آمده و به همین خاطر به سختی می توانید مثبت اندیش باشید. اگه همه چیز مطابق میل تان پیش نرود ممکن است اذیت شوید. خبر خوب این است که می توانید با کسانی که اهداف شان با شما کاملاً متفاوت است نیز رابطه ی نزدیک داشته باشید . می توانید همه چیز را از نو بررسی کنید، اما یادتان باشد حتی اگر انتخاب های شما آن چیزی نبودند که دیگران انتظار دارند باز هم به عقل و منطق خود شک نکنید.

 

فال ابجد متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

ابجد فال شما : د آ آ

تعبیر : احتیاطی که امروز به خرج می دهید قابل فهمیدن است، زیرا باید زمانی که افکارتان را فاش می کنید پیام خود را به درستی منتقل کنید اما باید شک و تردید را کنار بگذارید، زیرا ممکن است فرصتی را که پیش آمده تا بر دیگران تأثیر بگذارید از دست بدهید. بدانید که هر چه زودتر دست به کار شوید نتیجه بهتری هم خواهید گرفت.

 

فال ابجد متولدین خرداد

خرداد

ابجد فال شما : آ ج ج

تعبیر : امروز روابط تان به نقطه حساسی وارد شده اند. متأسفانه احساسات تان آن قدرها هم که فکر می کنید بر پایه ی منطق نیستند. یادتان باشد تا زمانی که از جزییات یک چیز باخبر نشده اید قضاوت نکنید و فکر نکنید که مخالفت با شما مشکل ساز است. بدانید که رضایت اکنون شما به واکنش های دیگران بستگی ندارد. فضایی در ذهن تان ایجاد کنید تا بتوانید احساسات تان را با رویکرد مناسب تری بررسی کنید. زمانی می توانید یک ارتباط معنی دار برقرار کنید که با عشق پیش بروید.

 

فال ابجد متولدین تیر

تیر

ابجد فال شما : ب ب ب

تعبیر : این همه کاری که در چند روز گذشته انجام داده اید و فشار ناشی از آنها باعث شده است امروز احساس خستگی بیش از حد بکنید و دلتان نخواهد هیچ کاری انجام دهید. با این حال مثبت گرایی و شور و اشتیاق شما هنوز پابرجا هستند. اگر دلتان می خواهد امروز را «روز تنبلی» بنامید هیچ اشکالی ندارد، به خودتان سخت نگیرید. اگر به خودتان خوب رسیدگی کنید خیلی زود دوباره انرژی همیشگیتان را باز خواهید یافت و سرزنده و سرحال خواهید شد.

 

فال ابجد متولدین مرداد

مرداد

ابجد فال شما : ج د د

تعبیر : وقتی کاری نتیجه نمی دهد دو راه بیشتر پیش رو ندارید، یا باید مسیرتان را عوض کنید و یا با سختی به راهتان ادامه دهید. هموار کردن یک راه تازه به آن سختی هم که فکر می کنید نیست، شاید حتی از ادامه این راهی که در آن هستید راحت تر باشد. بالاخره بعد از مدت ها سکون عشق به سراغ شما آمده است. ثبات و امنیت تازه ای در روابط عشقی خود و یا دوستی هایتان خواهید داشت. بچه ها می توانند منبع بزرگ گرما و شادی برای شما باشند. شاید دلتان بخواهد این همه انرژی مثبتی که احساس می کنید را در یک کار خلاقانه به کار بگیرید، این ایده خیلی خوبی است که به رضایت و خوشحالی بیشتر شما منجر خواهد شد، پس حتی یک لحظه هم منتظر نمانید و همین حالا دست به کار شوید.

 

فال ابجد متولدین شهریور

شهریور

ابجد فال شما : ج آ ب

تعبیر : شما به طور معمول فردی محتاط و عملگرا هستید، ولی امروز به طور عجیبی سرشار از انرژی هستید و دلتان می خواهد کارهای عجیب و غریب و بی حساب و کتاب انجام دهید. دلتان می خواهد یک تغییر عمده در خودتان، ظاهرتان و یا خانه تان ایجاد کنید. شاید ناگهان تصمیم بگیرید موهایتان را کوتاه و یا رنگ کنید، یا کمد لباس ها را بیرون ریخته و لباس های به درد نخورده را دور بیندازید. ولی یادتان باشد که این حس شما زودگذر است، کاری نکنید که بعدا از انجام آن پشیمان شوید.

 

فال ابجد متولدین مهر

 

مهر

ابجد فال شما : د آ ج

تعبیر : امروز تصمیم دارید به عمق یک قضیه پیچیده وارد شوید. باید با ترس های تان روبرو شوید، آن وقت خواهید دید که همه چیز به نفع شما تغییر می کند، پس بهتر است با آگاهی با ترس های تان مقابله کنید. عجله کنید، حتی یک گفتگو می تواند در رویکرد و طرز فکرتان تغییرات مثبت ایجاد کند.

 

فال ابجد متولدین آبان

آبان

ابجد فال شما : ب آ د

تعبیر : می دانید که احساسات تان چگونه بر واقعیت نگری شما تأثیر می گذارند. خودتان فکر می کنید که همه ی حقایق را می دانید، اما ممکن است گرفتار توهم شده باشید و واقعیت ها هنوز از چشم تان پنهان باشند. بهتر است با دیگران صحبت کنید و به آن ها بگویید که چه می خواهید. اما حواس تان باشد که بحث را به موضوعات پوچ و بی معنی نکشانید.

 

فال ابجد متولدین آذر

آذر

ابجد فال شما : د آ د

تعبیر : امروز ممکن است درگیر ماجرایی شوید که در مواقع عادی از آن اجتناب می کردید. امروز به شدت تمایل دارید که موفق شوید، اما هنوز دقیقاً نمی دانید که به دنبال چه چیزی هستید. تا زمانی که به خواسته های حقیقی خود پی نبرده اید از دیگران چیزی نخواهید. به احساسات تان رجوع کنید و ببینید که می خواهید به کجا بروید.

 

فال ابجد متولدین دی

دی

 

ابجد فال شما : د د د

تعبیر : وضعیت اقتصادی شما در حال بهبود و پیشرفت است. با این حال امروز ممکن است ناگهان به این فکر بیفتید که به اندازه کافی تلاش نمی کنید تا بتوانید این حرکت رو به جلو را ادامه دهید و کمی احساس نگرانی خواهید کرد. این می تواند به شما انگیزه بدهد، ولی خیلی هم به خودتان فشار نیاورید، شما در حال حاضر هم خوب دارید تلاش می کنید. همه چیز روبراه است و اوضاع به همین خوبی پیش خواهد رفت. به راه خود ادامه دهید، ول یادتان باشد نباید زیادی به خودتان فشار بیاورید. اگر احساس می کنید آمادگی این رادارید که رابطه عاطفی خود را وارد مرحله جدیدی کنید همین الان دست به کار شوید. چرا که در این روزها در عشق بسیار خوش شانس هستید.

 

فال ابجد متولدین بهمن

بهمن

ابجد فال شما : ج ج ج

تعبیر : هرچند همه چیز همچنان دارد خیلی خوب پیش می رود، امروز خودتان زیاد سرحال نیستید. با وجود تمام چیزهای خوبی که در زندگیتان وجود دارد در بعضی لحظات امروز خیلی ناراحت و افسرده خواهید بود. خیلی روی این حالت خود تمرکز نکنید، به احتمال زیاد این حالت به وضعیت جسمانی شما باز می گردد. سعی کنید حواس خود را با انجام فعالیت های جسمی پرت کنید. امروز بعدازظهر با دوستانتان بیرون بروید و از بودن در کنار آنها لذت ببرید. اگر احساس می کنید رابطه عاطفیتان دچار رکود شده است خیلی زود دست به کار شوید و این وضع را تغییر دهید، در عشق تفریح نیز لازم است. همراه با کسی که دوست دارید تا می توانید دیوانه بازی در بیاورید.

 

فال ابجد متولدین اسفند

اسفند

ابجد فال شما : آ آ ج

تعبیر : امروز کمی روز پرتنشی است اما شما به راحتی با آن کنار خواهید آمد. توانایی آن را دارید که هر معمایی را حل کنید و دلیل اصلی هر بحث و مشکلی را پیدا کنید. این توانایی به شما این امکان را می دهد که امروز از پس بسیاری از مشکلات بر بیایید و در کارتان نیز به موفقیت دست پیدا کنید. امروز تا می توانید برای عملی کردن ایده هایتان تلاش کنید و به سادگی کوتاه نیایید. شما فردی حساس هستید و این یکی از ویژگی های ارزشمند شما است، پس با خیال راحت احساساتتان را بیان کنید.

کدخبر: 703395 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟