فال کودکان بین 7 تا 12 سال

به گزارش رکنا ، اگر دوست دارید بدانید چه اتفاقاتی برای کودکان بین 7 تا 12 سال می افتد با ما همراه باشید و فال مربوط به ماه تولد دلبندتان را بخوانید.

متولدین فروردین

از الان چشم به آجیل‌ها و خوراکی‌های خانه چشم ندوزید. هر چیزی به اندازه،‌ روحیه ستیزه‌جو را حداقل در این ماه کم کنید. سعی کنید انگشتانتان را که روی بازو از شدت خشم گره خورده آزاد کنید. این ماه نمره‌های درسی شما خوب می‌شود، اگر با معلمتان یکی‌ به دو نکنید.

پدرت این ماه پول توجیبی زیادی به تو می‌دهد.

متولدین اردیبهشت

این‌قدر لجبازی نکن و مشق‌های شب خود را به موقع بنویس تا شب راحت به مهمانی بروی. مادرت هم تو را دوست دارد. دستت همیشه به چانه‌ات هست. کمی از این بدگمانی و شکاکی کم کن. معلم با تو لج نیست. بلکه تو بدبین هستی. اگر درس‌هایت را به موقع بخوانی مجبور نمی‌شوی که این‌طور فکر کنی.

متولدین خرداد

دست نگه‌دار. چند کار را می‌خواهی با هم انجام بدهی. سعی کن فقط در دو فعالیت گروهی مثل سرود و نمایش شرکت کنی. فعالیت‌های دیگر را به دیگران بسپار. معلم تو از تو خیلی راضی است و پدرت به هوش تو افتخار می‌کند. شاید جایزه این ماه تو هدیه‌ای مثل یک کتاب و یا این هدیه می‌تواند ماشین حساب باشد.

متولدین تیر

به پول فکر کردن زیاد خوب نیست. به جای اینکه در رؤیاهای خود ببینی که عیدی تو به مبلغ صدهزار تومان رسیده بهتر است به فکر سلامتی‌ات باشی. برای برف‌بازی حتماً لباس گرم بپوش. ناراحت نباش. اگر مادرت گاهی اوقات با تو تند برخورد می‌کند او صلاح تو را می‌خواهد. به تو تبریک می‌گوییم که پیش همشاگردی‌هایت از ابهت خاصی برخوردارید.

متولدین مرداد

دیگر آخر سال است. برو و با دوست مهربانت آشتی کن. او تو را دوست دارد. اگر از غرورت کم کنی،‌این اتفاق‌ها نمی‌افتد، این همه او معذرتخواهی کرده، این دفعه نوبت توست. نه، اشتباه نکن تو هنوز هم پیش معلم‌هایت و مدیر مدرسه‌ات محبوبی و او به ادب تو توجه خاصی دارد. شاید یکی از دوستانت نیازمند باشد. با اجازه پدر و مادرت کمی به او کمک مالی بکن.

متولدین شهریور

منظم بودن تو همیشه نمره بیست را در کارنامه‌ات می‌آورد. این ماه تو شانس زیادی می‌آوری و پول زیادی از طرف مامان و بابا می‌گیری. درس‌هایت را منظم بخوان تا تعطیلات عید را خوب بگذرانید. بابا مثل همیشه تو را دوست دارد و مامان برای تو یک عیدی خوب دارد.

متولدین مهر

اگر این ماه بتوانی لباسی مناسب برای عیدت انتخاب کنی، کار بزرگی کردی. آن وقت مامان و بابای مهربونت می‌فهمند که تو بزرگ شدی. همیشه بخند و یک لحظه هم غم به دلت راه نده. وقتی بهار آمد، اولین کاری که باید انجام بدهی آن است که از خدای مهربون برای خانوات طلب سلامتی کنید.

متولدین آبان

این درس نخواندن تو آخر کار دستت می‌دهد. به جای بازیگوشی یک کم هم به فکر کارنامه آخر سالت باش. تو که این‌قدر باهوشی چرا به فکر نمره پایین ریاضی‌ات نیستی. یک کمی منظم باش تا صبح موقع رفتن به مدرسه دنبال جورابتان در کتابخانه نگردید. سعی کن کمک دست دوستان ضعیف خود باشی.

متولدین آذر

در انشا همیشه نمره 20 می‌آوری و معلم ادبیات تو به این نمره افتخار می‌کند. آرزو داری روزی معلم شوی و دانش‌آموزهایت را دوست داشته باشی. مادرت یکی از همین روزهای اسفند ماه خبر خوشی را به تو می‌أهد.

اگر چیزی در غذا را دوست نداری، آن را جدا نکن. این رفتار برای یک بچه مؤدب نیست.

پدر و مادرت تو را خیلی دوست دارند و این ماه در مدرسه نمره‌های 20 تو زیاد می‌شود. سعی کن سؤال‌های خود را کم کنی.

متولدین دی

تولدت مبارک. با پول‌هایی که جمع کردی، می‌توانی برای مادرت به عنوان تشکر از زحماتش یک هدیه کوچک بخری تا پدرت به وجود تو فرزند مهربانش افتخار کند.

اگر دیدی که پدرت دست‌هایش را از کمر به هم قفل کرده زیاد از او سؤال نکن. چون او در حال فکر کردن است و ممکن است عصبانی شود. اما این دلیل نمی‌شود که فکر کنی تو را دوست ندارد. پدر و مادرت دوستدار تو هستند.

متولدین بهمن

به جای تخیلات خود و ساخت ماشین زمان در خیالاتت سعی کن واقع‌بین باشی. اگر بزرگ‌تر شوی،‌آن‌وقت می‌توانی ماشین زمان خود را اختراع کنی. به جای طراحی سفینه فضایی به فکر امتحانات آخر سال خود باش. مادرت بجز پدر، تکیه‌گاهش تو هستی پس کاری کن که به تو افتخار کند.

متولد اسفند

این برف‌های سفید فقط روز تولد تو را زیبا نمی‌کند. بلکه باعث می‌شود تا با همبازی‌هایت به بیرون بروی. (البته با اجازه مادر مهربونت) و برف‌بازی کنی. یادت باشه می‌تونی به جای آدم‌برفی فرشته برفی درست کنی که بال هم داشته باشد.وقتی عید شد، مثل همیشه منظم و با ادب باش تا همه دوستت داشته باشند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 643319 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟