فال روزانه شخصی / 22 آذر + فیلم
حجم ویدیو: 5.98M | مدت زمان ویدیو: 00:00:38

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

نماد فروردین

فال روزانه شما نشان می دهد در یک دودلی و دوراهی که بیشتر در مورد احساساتتون هست قرار گرفتید. احساس میکنید حال دلتون در گذشته بهتر بوده و چیزی رو داشتید مثل آرامش که الان از دستش دادید، افسوس خوردن فقط براتون پشیمانی به دنبال دارد. اگر قهرید و دلخور به زودی آشتی در پیش دارید. در ضمن اگر از شخصی دلخورید این دلخوریتان بی مورد است، چون مسببش خود شما و رفتار شماست پس حواستان را جمع کنید. یک خوشحالی خانوادگی در پیش دارید. توی روابط احساسیتون دیدار، آشتی و اینکه شخص احساسیتون تصمیمش نسبت به شما و ادامه ی رابطه جدی است.

 

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

نماد اردیبهشت

فال روزانه شما نشان می دهد در مورد شخصی و یا برگشت شخصی به سمت خودتون دعا و نذر و نیازی کرده اید که در این راه به واسطه ی شخصی به این خواسته تان خواهید رسید. در مورد کاری که قصد دارید و یا به فکر انجامش هستید مشورت کنید. پولی به دستتون میاد از طرف شخصی. برای مجردین خانوم خواستگاری با وضعیت مالی خوب دیده میشه. هدیه، خبر خوش براتون در راهه. رفتن به جایی شلوغ براتون دیده میشه و یا قرار گرفتن در جمعی. توی روابط احساسیتون ازت دلخوره و روابطتون و دیدارتون توی محدودیت قرار گرفته.

 

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

نماد خرداد

فال روزانه شما نشان می دهد برای متأهل ها فرزند دار شدن دیده میشود. درگیری های فکری دارید که فکرتونو مشغول کرده، به زودی از کسالت و یا روحیه ی ناراحت بیرون خواهید آمد. در جمعی حضور پیدا میکنید ولی احساس تنهایی میکنید. ممکنه در بعضی کارها و حل مشکلاتتون تأخیر بیفته ولی به آرامش فکری خواهید رسید. سعی کنید در مورد مسائل پیرامونتون بی تفاوت نباشید. بعضی از متأهلین این ماه به فکر جدایی و طلاق هستند. اطرافتون آدمهای حسود زیاده بیشتر به خاطر موقعیت کاری و یا موفقیتهایی که دارید. توی روابط احساسیتون شخص احساسیتون ناراحته ولی به زودی پیام یا تماسی خوشحالتون خواهد کرد.

 

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

نماد تیر

فال روزانه شما نشان می دهد خودتون ناراحتید، این ناراحتی میتونه برای فشار کار و خستگی باشه و یا به دلیل دوری کسی از شما. اگر تمایل دارید کاری کنید و یا اقدامی برای شروع کاری فعلاً زمانش نامناسبه. امضای قرارداد براتون دیده میشه و یک سود و منفعت در قبال کار و زحمات و تلاشتون، به هر حال در مورد مسایل کاری محتاط تر عمل کنید. اگر کاری اداری، قانونی، دادگاهی و یا در مسیر رفت و آمد حل کردن کار و مشکلی هستید به زودی حل و نتیجه به نفعتون خواهد شد. برای بعضی مجردین امضای سند ازدواجی که تأخیر داشته، دیده میشه. توی روابط احساسیتون دوری و جدایی و دوست داشتنی که کمی کمرنگ شده دیده میشه و شخص احساسی خانوم کمی ناراحته

 

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

نماد مرداد

فال روزانه شما نشان می دهد یک دوراهی و بلا تکلیفی در مورد شخصی براتون دیده میشه، به هر حال باید در مورد حل مسائلتون صبور باشید. در مورد دیدارهای کاری و یا سرمایه گذاری احتیاط کنید. در هر حال مشکلاتی در مسایل کاری و مالی دیده میشه که نتیجه موفقیت آمیز و رضایت بخشه. مراد و نیتی دارید که ممکنه کمی طول بکشه ولی در اواسط ماه آذر برآورده خواهد شد. شخصی که خودش عصبی و ناراحته قصد ناراحت کردنتونو داره، زیاد جدیش نگیرید. توی روابط احساسیتون دوست داره باهات بیرون بره و باهم صحبت کنید و دلتنگی دوطرفه دیده میشه، سورپرایز در پیش دارید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین شهریور

نماد شهریور

فال روزانه شما نشان می دهد شخصی حامی شماست و حس دلسوزانه ای نسبت به شما داره، از طرفش هدیه و پولی دریافت خواهید کرد، حالا این پول میتونه خرید یک هدیه و یا چیزی که براتون مهمه باشه. توی کارهاتون بی گدار به آب نزنید، از اعضای خانواده میتونید همفکری بخواهید. اگر دختر دم بخت تو خونه دارید شرایط و قرار گرفتن در مسیر ازدواج براشون دیده میشه. توی روابط احساسیتون دوست داشتنتون سرد و بی روح شده ولی خبری خوب دریافت خواهید کرد.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین مهر

نماد مهر

 

فال روزانه شما می گوید پولی قراره بهتون برسه که کمی تاخیر داره. از لحاظ کاری و مالی در فشار هستید، باید اگر بیکارید به دنبال شغلی باشید که استعداد و مهارت دارید و یا اگر کار میکنید باید که در زمان بیکاری از هنر و خلاقیتتون جهت بهتر کردن اوضاع مالیتون استفاده کنید. گرهی که توی کار و زندگیتون هست خیلی پیچیده نیست ولی کمی زمان برای باز شدنش لازمه. ناراحتیتان برطرف خواهد شد. توی روابط احساسیتون پیغام، تلفن دریافت خواهید کرد ولی آقا توی روابطتون یه کم لجباز و گاهی یه دندست در کل مهربونه ولی ابرازش براش سخته.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین آبان

نماد آبان

فال روزانه شما نشان می دهد مدارک و یا اسنادی اگر دارید جای مشخص و محفوظی بذارید هم گم نمیکنید و هم به دست آدم نااهلش نمیافتد تا باعث سوءاستفاده نشود. راه و مسیر مالیتون بازتر از قبل خواهد شد. خانومی نگران شماست سعی کنید با رفتاری درست نگرانیهایش را برطرف کنید. پیشنهادی به شما خواهد شد که میتونه در مورد کاری پولساز باشد. توی روابط احساسیتون دوستتون داره و بهتون فکر میکنه و از طرفش با پیام یا تماسی عاشقانه خوشحالش کنید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین آذر

نماد آذر

فال  روزانه شما نشان می دهد که پیشرفت و موفقیت در زمینه ها و مسائل مختلفی برایتان دیده میشود تحصیلی، کاری، مالی، هنری و... . برای مجردین خواستگاری که به دنبالش خیلی زود نامزدی و عقد هست دیده میشود. خبری خواهید شنید که خوشحالتان میکند. اتفاقی که برایتان حکم معجزه ی کوچکی دارد. اگر از طرف شخصی قولی دریافت کردید بدونید بهش عمل خواهد شد. بهتره از حالا برای آینده تصمیمی جدی بگیرید و خودتونو از ندونم کاری دور کنید. شخصی که متولد فصل بهار یا تابستان هست در زندگی شما نقشی خواهد داشت. توی روابط احساسیتون دوست داشتن دوطرفه همراه با تردید برای جلو اومدن، دیدار که این دیدار میتونه روابطتونو گرم کنه دیده میشه.

 

فال روزانـه شخصی متولدین دی

نماد دی

در فال روزانه شما آمده است که سفری در پیش دارید که احتمال نرفتنش زیاده و رفتنش هم موجب ناراحت شدن شما خواهد شد. منتظر خبر و یا پولی هستید که دریافت میکنید. شما اطرافتون حسود دارید، یه جورایی تو چشم هستید، با این حال فکرتون خیلی درگیره و اذیت میشه. از لحاظ عاطفی براتون پیشرفت دیده میشه. برای خانومها آقایی دوستتون داره و بهتون فکر میکنه. بین بعضی زن و شوهرها اختلاف و ناراحتی دیده میشه. توی روابط احساسیتون دوستتون داره و دیداری دارید که احتمالش هست فعلاً بینتون فاصله و دوری دیده میشه.

 

فال روزانـه شخصی متولدین  بهمن

نماد بهمن

فال روزانه شما نشان می دهد که توى دلتون غمی دارید که فکر و ذهنتونو مشغول کرده، اگر در زمینه ای نذر و نیازی کردید برآورده خواهد شد ولی زمانش چند ماه آیندست پس ناامید نباشید. زود عصبی میشید اینجوری خودتونو اذیت میکنید پس بهتره زود از کوره در نرید، خودتونو کنترل کنید و برای نمایش هم که شده ظاهرتونو آروم نشون بدید. بعضی ها به ناحق پشت سرتون بدگویی میکنند همون کسانی که بین شما و عشقتون فاصله انداختن و یا این قصدشونو دارند عملی میکنند. توی روابط احساسیتون ناراحتی، دلخوری ولی بهت فکر میکنه و دیدار براتون دیده میشه، اگر قهرید و یا فاصله دارید ممکنه کمی زمان نیاز داشته باشه تا این فاصله و ناراحتیتون تموم بشه.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین اسفند

نماد اسفند

فال روزانه شما نشان می دهد پولی بزرگ بهتون میرسه میتونه این پول در شکل یک هدیه گرانقیمت باشه و یا طلب و یا پولی سوخته و یا از دست داده و یا ارثی که بعد از مراحلی به شما برسه. اگر از شخصی و یا عزیزی بیخبرید و براتون مهمه به زودی خبری دریافت میکنید و یا پیغام و تماسی که به زودی دیدار بینتون محقق خواهد شد. یک معجزه ی بزرگی زندگیتونو متحول خواهد کرد. این اتفاق خوب و عالی میتونه در اواخر آذر و اوایل دی ماه باشه. به زودی در مورد موضوعی که بلاتکلیف هستید به نیت و مرادتان خواهید رسید، ولی قبلش آمادگی یک جواب منفی رو داشته باشید چون شروع موفقیتتان بعد از این جواب است. توی روابط احساسیتون اگر بهتون پشت کرده دوباره برخواهد گشت با پیشنهادی که قلبتونو خوشحال میکنه، آشتی، دیدار، رفتن به بیرون در پیش داریدآخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 638563 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟