فال روزانه شخصی / 9 آذر + فیلم
حجم ویدیو: 7.55M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

نماد فروردین

فال روزانه شما نشان می دهد در شرایط تازه‌ای قرار می‌گیری که باید دست به انتخاب جدیدی بزنی. همیشه عاقبت کار را در نظر بگیر و دست به عمل بزن و گرنه ضرر می‌کنی.یک نفر به رفتار تو چشم دوخته. باید او را خوشحال کنی چون با شاد کردن دلی تا مدتها با خاطره شیرین آن زندگی می‌کنی. خاطرات شیرین بهترین پشتوانه ماست.با کمی ورزش و توجه به خوردن و نوشیدنت می‌توانی سلامتی‌ات را تضمین کنی.

 

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

نماد اردیبهشت

فال روزانه شما نشان می دهد به هر کس نمی‌توان اعتماد کرد. مردمانی هستند که هر روز به رنگ تازه‌ای درمی‌آیند و از اعتماد تو سوء استفاده خواهند کرد. باید هوشیار باشی و فریب ظاهر کسی را نخوری.باید این روزها مراقب سلامتی‌ات باشی. عصبانی شدن به غیر از مشکلات جسمی مثل سردرد، معده درد و … می‌تواند پیامدهای روحی نیز داشته باشد. ممکن است با بحران‌های مادی و یا عاطفی روبرو شوی و آرامشت را از دست بدهی.باید آرامش خود را حفظ کنی.

 

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

نماد خرداد

فال روزانه شما نشان می دهد عقل و فکر راهنمای درست و روشنی است پس با بکارگیری از آنها، اطراف خودت را خوب ببین و به هر کسی اعتماد نکن. پیشنهادی به تو می‌شود که باید در مورد آن خوب فکر کنی و همه جوانب را در نظر بگیری تا پشیمان نشوی.نیاز به صبر و استقامت بیشتری داری. باید خوب به مشکلات مالی‌ات فکر کنی، منشاء آن را پیدا کنی و تحولی در وضعیت اقتصادی‌ات ایجاد کنی.

 

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

نماد تیر

فال روزانه شما نشان می دهد خواسته‌های شما بر پایه زمان شما ایجاد شده‌اند و شما زمان کافی برای این ور و آن ور رفتن ندارید. مهم نیست که شما برای انجام دادن چه کاری تلاش می‌کنید، لازم است بعضی از کارها ناتمام باقی بمانند، حتی اگر شما عصبانی شوید. به یاد داشته باشید که شما مجبور نیستید ناراحتی شخص دیگری را هم به ناراحتی‌‌‌های خود اضافه کنید. اگر دیگران در تلاش هستند لغزشی را به شما نسبت بدهند، فقط به آنها یادآوری کنید که بهترین کاری را که می‌توانسته‌اید انجام داده‌اید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

نماد مرداد

فال روزانه شما نشان می دهد فقط زمانی که شما از نادیده گرفته شدن احساسهایتان ناراحت می‌شوید، توجه دیگران به سمت شما جلب می‌شود. اما باز هم ممکن است که شما به اندازه‌ای که آرزو داشتید احساس راحتی نکنید. خوشبختانه شما قادر خواهید بود به حد کافی خودتان را مطرح کنید در حالی که برخی از بخشهای وجود خود را هنوز مخفی نگاه داشته‌اید. مقاومت کردن در برابر اکثر رازهای ارزشمند هنوز می‌تواند منشأ اولیه آسایش خاطر شما باشد.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین شهریور

نماد شهریور

فال روزانه شما نشان می دهد ممکن است شما فکر کنید که خواسته‌های شما با خواسته‌های افراد دیگر تفاوت دارد و برنامه‌های شخصیتان با اهداف کسانی که به شما نزدیکند مغایرت دارد. اگر فکر می‌کنید می‌توانید فرد دیگری را متقاعد کنید که نقطه نظرش را به خاطر حمایت کردن از برنامه‌هایتان تغییر دهد، یا به این کار مجبورش کنید، اشتباه کرده‌اید. سعی نکنید که در یک کشمکش راه حل خودتان را تحمیل کنید. فقط انرژی بیشتری برای فروکش کردن آن صرف کنید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین مهر

نماد مهر

 

فال روزانه شما می گوید می دانید که قرار است یک سری موانع جلوی پای تان سبز شود. بهتر است قبل از این که دست به کار شوید به همه ی جوانب فکر کنید. معمولاً بدون تأمل کافی شروع به حرف زدن می کنید و گاهی حتی نمی دانید که گفتگوها و تعاملات شما با دیگران به کجاها کشیده خواهد شد. یادتان باشد که این طرز رفتار به درد امروزتان نمی خورد. افکارتان را دسته بندی کنید تا بتوانید سازماندهی بهتری داشته باشید. باید وظایف تان را به کامل ترین شکل ممکن انجام دهید تا پیام تان به درستی انتقال داده شود.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین آبان

نماد آبان

فال روزانه شما نشان می دهد اکنون یک سری موضوعاتی در زندگی شما وجود دارد که باید به آن ها توجه کنید و خوشبختانه برای این کار آماده هستید. اگر چه تمایل دارید که درباره ی آن چه در ذهن تان می گذرد با دیگران حرف بزنید، اما شرایط طوری شده که این کار به سختی ممکن است. نمی دانید که آیا باید از موضع تان کوتاه بیایید یا نه، اما به اهمیت شرایط حاضر کاملاً آگاهی دارید. به شما توصیه می شود که الآن همه ی حرف های تان را بزنید و از خودتان دفاع کنید، نباید منتظر فرصت دیگری در آینده بمانید، اکنون زمان از آن شماست.

 

فال روزانـه شخصی متولدین آذر

نماد آذر

فال  روزانه شما نشان می دهد که امروز به نظر می‌رسد که فرد دیگری هم به اندازه شما از نظر احساسی متهم شده است و می‌تواند کاملاً ناراحت باشد. فقط یک چیز باعث می‌شود که شما احساسات شدید پیدا کنید اینکه بهش عادت کنید. آشفته شدن به خاطر مسائل غیر قابل حل دیگران برای شما زیاد اتفاق می‌افتد. به جای اینکه فکر کنید باید به طور کامل در دسترس افراد دیگر باشید، در ایجاد کردن مرزهای محکمی برای حفاظت کردن از آرامش ذهنی‌تان تردید نداشته باشید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین دی

نماد دی

در فال روزانه شما آمده است که معمولاً ترجیح می دهید که جانب عقل را بگیرید؛ اگر چه امروز بحث عقل و منطق در میان نیست، اما دل تان نمی خواهد که وارد موضوعات احساسی شوید. با این حال ممکن است سر آخر در شرایط پیچیده ای گیر بیفتید که مجبور شوید با دیگران سر و کله بزنید. اگر قرار است که ماجراهای دیگران شما را از پرداختن به موضوعات جدی زندگی تان باز نگه دارد باید از آن ها فاصله بگیرید. به جای این که همه ی انرژی خود را صرف اتفاقات اطراف تان کنید، به شما توصیه می شود که به احساسات و حقایق درون تان توجه نشان دهید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین  بهمن

نماد بهمن

فال روزانه شما نشان می دهد که شاید امروز یک اتفاقی بیفتد که خاطرات یک تجربه ی احساسی را که در گذشته داشته اید زنده کند، اما شما دل تان می خواهد که این احساسات را مدفون نگه دارید. شدت احساسات گریبان تان را گرفته و تصمیم دارید که آن ها را از چشم دیگران مخفی کنید. اگر فکر می کنید که با احتیاط عمل کردن به نفع تان است پس همین کار را انجام دهید. افکارتان را در یک دفترچه بنویسید، با این تمرین می توانید این مسیر را با سلامت بیشتری طی کنید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین اسفند

نماد اسفند

فال روزانه شما نشان می دهد امروز نباید به احساسات متغیرتان اجازه دهید که مانع بیان حقیقت درون تان شوند. شاید در نتیجه ی یک گفتگو به یک درک عمیق برسید، اما به نظر می رسد که نقطه نظرات شما هنوز برای دیگران قابل هضم نیست. اگر با یک موضوع جدی سر و کار دارید حواس تان باشد که به خواسته های دیگران هم توجه کنید. اکنون نیت های خوب و درستی در سر دارید، اما شاید دیگران به اندازه ی شما اشتیاق نشان ندهند، شاید مثل شما دوست نداشته باشند که احساسات مدفون شده را زیر و رو کنند. به شما توصیه می شود قبل از این که ادامه دهید، اول از همه ببینید که چگونه بازخوردهایی دریافت می کنید.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 633008 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟