فال روزانه شخصی / 30 آبان + فیلم
حجم ویدیو: 7.33M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

نماد فروردین

فال روزانه شما نشان می دهد در حال حاضر اعتماد به نفستان بهترین سلاحی است که برای مقابله با هر مخالفت و مقاومتی که در روابط خود می بینید در اختیار دارید. شرایط کیهانی موجود باعث شده اند شما ترکیبی فوق العاده از رفتار محافظه کارانه و اصلاح طلبانه را در اختیار داشته باشید. اگر این انرژی را امروز درست به کار بگیرید خواهید توانست طی هفته های آینده نیز از نتایج و بقایای آن بهره مند شوید. منتظر این نباشید که معجزه ای اتفاق بیفتد و شما به اهداف و خواسته‌هایتان برسید، شما باید آستین هایتان را بالا زده و دست به کار شوید. در این راه به کمک دیگران نیز نیاز خواهید داشت، پس از این که از نزدیکان و دوستان خود تقاضای کمک و حمایت کنید هراسی نداشته باشید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

نماد اردیبهشت

فال روزانه شما نشان می دهد شما به لطف شرایط کیهانی، این شانس را دارید که می توانید درک کنید شرایط متغیر فعلی زندگیتان را دچار خطر و آشفتگی نخواهند کرد. شما در شرایط موجود به خودتان اطمینان کامل دارید و به احتمال خیلی زیاد مورد اعتماد دیگران نیز هستید. اگر خودتان را به اندازه کافی قبول داشته باشید متوجه این مسئله خواهید شد که برای انجام آنچه لازم می دانید و برای در دست گرفتن رهبری اوضاع لازم نیست حتما قدرت و مقام مدیریتی داشته باشید. فکر نکنید برای حفظ رابطه عاطفی‌تان باید از زندگی مشترک برای خودتان یک زندان بسازید و هیچ استقلالی نداشته باشید. در دنیای امروز شرایط تغییر کرده‌اند و شما دیگر مجبور نیستید با استانداردهای گذشته زندگی کنید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

نماد خرداد

فال روزانه شما نشان می دهد هیچ گاه سعی نکنید به خاطر دیگران و به تبعیت از آنها وانمود کنید کسی هستید که در حقیقت با شخصیت واقعی شما تفاوت بسیار زیادی دارد، باور کنید نتیجه فاجعه آمیز خواهد بود. امروز تنش‌هایی که بین شما و دیگران وجود دارند باعث آسیب پذیری عاطفی شما خواهند شد و ممکن است دلتان بخواهد بدون آن که با دیگران هیچ ارتباطی داشته باشید در تنهایی خودتان به سر ببرید، اما این روش به آن خوبی که شما انتظار دارید هم نخواهد بود و ممکن است به برخی از روابط شما، از جمله رابطه عاطفیتان لطمه های جدی وارد کند. شما نمی‌توانید با طفره رفتن از مقابله با واقعیت ها خودتان را رها کنید. اگر انتظارات بیش از اندازه ای داشته باشید هیچ راهی جز شکست و نا امیدی برای خود باقی نخواهید گذاشت.

 

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

نماد تیر

فال روزانه شما نشان می دهد امروز شما در ارتباط برقرار کردن با دیگران رفتاری بسیار متعادل و قابل تحسین دارید و در عین این که کاملا مستقل هستید برای همکاری با دیگران و فعالیت های گروهی نیز احترام بسیار زیادی قائل هستید. در این شرایط داشتن رفتاری منطقی و عمل گرایانه می تواند به سان معجزه عمل کند و نتیجه‌هایی قابل توجه به همراه داشته باشد. امواج گاه و بیگاه شور و هیجان درونیتان را با تفکر هوشمندانه و منطقی ترکیب کنید تا به مشکل برنخورید. درست است که همه چیز دارد خوب پیش می رود و تفکر مثبت همیشه خوب و قابل ستایش است، اما باید احتمالات را هم در نظر گرفته و برای رویارویی با هر چیزی آمادگی کافی داشته باشید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

نماد مرداد

فال روزانه شما نشان می دهد امروز امیال و خواسته های شما از جایی در اعماق وجودتان ریشه می گیرند و همین باعث می شود هر کاری که می کنید را خیلی جدی بگیرید. با این حال ممکن است آنقدر هیجان زده باشید که قضاوتی اشتباه در رابطه با میزان تلاش و تعهد مورد نیاز برای رسیدن به خواسته هایتان داشته باشید. خوشبختانه شرایط کیهانی فعلی شما را قادر می سازد تا قبل از تصمیم گیری تمامی گزینه های پیش رویتان را به دقت در نظر گرفته و بهترین انتخاب ممکن را انجام دهید. یادتان باشد همان طور که ونسان ونگوگ گفته است:« کارهای بزرگ به یک باره انجام نمی شوند، بلکه با مجموعه ای از چیزها و کارهای کوچکی که در کنار هم قرار می گیرند به وجود می آیند».

 

فال  روزانـه شخصی متولدین شهریور

نماد شهریور

فال روزانه شما نشان می دهد امروز نشان دادن این که فردی عاقل و بالغ هستید کار چندان سختی نخواهد بود، البته به این شرط که چشمتان را به روی امور کوچک و بی اهمیت بسته و روی اولویت هایتان تمرکز کنید. شرایط کیهانی فعلی باعث شده‌اند که عقل و منطق شما به طور کامل در خدمت زندگیتان باشند، اما همچنین به طور کاملا ناگهانی گزینه های فراوانی را پیش روی شما قرار داده اند که انتخاب کردن را برای شما دشوار می کند. اگر به محدودیت‌هایتان دقت کرده و حد و مرزها را در نظر داشته باشید به هیچ مشکل خاصی برنخواهید خورد. البته نباید این نکته را نیز نادیده گرفت که تا زمانی که به ترس هایتان غلبه نکنید و پا از این حدود فراتر نگذارید این محدودیت ها تا همیشه در کنارتان خواهند بود.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین مهر

نماد مهر

 

فال روزانه شما می گوید اگر امروز بدون آن که حواستان باشد حرف‌هایی را به زبان بیاورید که نباید می گفتید و یا رازهایی که قرار بوده مخفی بمانند را برملا کنید در روابط اجتماعی خود دچار احساس شرمندگی خواهید شد، پس بهتر است مواظب حرف هایتان باشید و بحث های پیش پا افتاده را زیاد جدی نکرده و دور غیبت کردن را هم خط بکشید. البته امروز کوچک ترین رفتارهای بدون منظور دیگران هم می توانند احساسات ناخوشایندی مثل حسادت را در وجود شما زنده کرده و واکنش‌هایی نامناسب از جانب شما را به همراه داشته باشند. یادتان باشد شما در انتخاب کردن آزاد هستید، اما از نتیجه انتخاب‌هایتان نمی توانید فرار کنید و باید آنها را نیز بپذیرید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین آبان

نماد آبان

فال روزانه شما نشان می دهد امروز ترکیب عجیبی از انرژی مثبت و منفی اطراف شما را فرا گرفته است. شما احساس می کنید باید به تفکر در مورد جایگاه فعلیتان در دنیای اطراف خود فکر کنید و هدف های خود را مورد ارزیابی مجدد قرار دهید. شرایط کیهانی باعث شده‌اند نگرشی واضح و مستقل نسبت به واقعیت داشته باشید. در حال حاضر احساسات شما بر اساس واقعیت ها و رویکردی عمل گرایانه قرار گرفته اند، پس اجازه ندهید وقتی خودتان می دانید چه چیزی برایتان بهتر است، دیگران با حرف هایشان شما را از نظرات و تصمیماتتان منصرف کنند. اگر نمی‌خواهید یک غروب دلگیر را تجربه کنید از اول صبح برای بعداز ظهرتان برنامه ریزی کنید تا تنها نمانید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین آذر

نماد آذر

فال  روزانه شما نشان می دهد که شور و هیجان غیر قابل وصفی که در خود احساس می کنید می تواند امروز اوضاع را برایتان کمی سخت کند، زیرا در حال حاضر هیچ کس نمی‌تواند به پای عزم و اراده و شجاعتی که در وجود شماست برسد. در واقع وقتی شما تصمیمتان را بگیرید هیچ چیزی نخواهد توانست شما را از آن منصرف کند و شکست ناپذیر خواهید شد. اما متاسفانه انعطاف ناپذیر بودن شما ممکن است باعث شود روی تصمیمی نادرست و یا تصوری غلط پافشاری کنید و احتمال این که ممکن است اشتباه کنید را نپذیرید. اگر سعی کنید بیشتر از قهرمانی و قدرتتان به عقلتان تکیه کنید طرز فکرتان عوض شده و شانس موفقیتتان بیشتر خواهد بود.

 

فال روزانـه شخصی متولدین دی

نماد دی

در فال روزانه شما آمده است که طبیعت منطقی و عمل گرای شما کمک می کند تا وضعیت پیچیده ای که امروز برایتان به وجود خواهد آمد را حتی با وجود تکیه به احساس درونیتان، با مهارت تمام حل کنید. دوستان و همکارانی که با هم مشکلاتی داشته‌اند به لطف توصیه های عاقلانه شما بالاخره با هم کنار خواهند آمد. شرایط کیهانی فعلی به شما کمک می کند تا بدون آن که تلاش بی از حدی کرده و یا تبدیل به شخصی مغرور و خود محور شوید نتایج قال توجهی به دست آورده و در انجام کارهایتان موفق باشید. اگر بتوانید نظم و ترتیب را حفظ کرده و با برنامه پیش بروید حتی در موقعیت‌هایی که همه چیز خیلی سریع پیش می رود هم می توانید آرامش و اعتماد به نفس خود را حفظ کنید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین  بهمن

نماد بهمن

فال روزانه شما نشان می دهد که داشتن یک بررسی دقیق و حساب شده از اهدافتان به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید موقعیت‌هایی مناسب برای رسیدن به موفقیت برای خود به وجود بیاورید. شرایط کیهانی موجود به شما کمک می کنند تا بتوانید در عین داشتن رویکردی هدفمندانه خیلی سریع پیش بروید و ترکیب این دو باعث می شود تا احتمال رسیدن به آنچه خودتان در نظر دارید به حداکثر برسد. سعی کنید کارهایتان را به گونه ای انجام دهید که نتیجه ای پایدار داشته باشند و مطمئن باشید که این تلاش مضاعف شما بی نتیجه باقی نخواهد ماند. البته یادتان باشد که همیشه اوضاع به خوبی الان پیش نخواهد رفت، پس حداکثر استفاده را از شرایط موجود داشته باشید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین اسفند

نماد اسفند

فال روزانه شما نشان می دهد امروز شما حتی اگر خودتان این طور فکر نکنید هم در چشمان دیگران همچون ستاره ای خواهید درخشید. شاید این اواخر اتفاقاتی افتاده باشند که باعث شده‌اند اعتماد به نفستان را از دست داده و فکر کنید زیاد در زندگیتان موفق نیستید. اگر می خواهید خودتان را از این وضعیت نجات دهید اولین کاری که باید انجام دهید این است که کمی ریسک کنید. البته باید مواظب باشید ایده های فوق العاده ای که به سرتان می زنند باعث نشوند تعهدات و مسئولیت‌هایی بیش از حد توانتان را بپذیرید و خودتان را به دردسر بیندازید. به هر حال یادتان باشد در هر شرایطی کاری را انجام دهید که درست است، نه کاری که راحت تر به نظر می رسد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 629547 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟