فال روزانه شخصی / 29 خرداد ماه

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

نماد فروردین

فال روزانه شما نشان می دهد بدان و آگاه باش با این نیت که داری از غم خلاص شوی و عمرت دراز باشد و کارت بالا گیرد و دشمنانت مقهور گردند و هر روز عزت یابی . با آدم خوب همنشینی کن و سفری در پیش داری برو که نیک است و نعمت بسیار یابی . هیچ غم مخور که خیانت در دل تو نیست و از برکت دعای پدر و مادر حق تعالی تو را نگه می دارد و اگر کسی در غربت داری به زودی برسد. بر دشمن ظفر یابی و به هر نیت خوب و پاکی که داشته باشی، به آن خواهی رسید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

نماد اردیبهشت

فال روزانه شما نشان می دهد خداوند تو را از غم‌ها برهاند و به مقصود دل رساند. رنج‌های زیادی کشیده‌ای ولی با نیّتی که در دل داری به مقصود برسی. ستاره‌ی تو روشنایی دارد و هیچ غم مخور که عمرت دراز خواهد بود. اگر غایبی داری به سلامت به تو برسد و بر دشمنان ظفر یابی و دلخوش می‌شوی.

 

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

نماد خرداد

فال روزانه شما نشان می دهد که به نظر می رسد شخصی متواضع با حکمت و درستکار هستید . اگر گرفتار صدمه و یا مشکلی هستید خیر است و حکمتی در آن می‌باشد. چیزی را که از دست داده‌اید دوباره به دست خواهیدآورد. از مشکلی که دارید رها خواهید شد‌، باید به خداوند توکل و توسل کنید. چشمتان نباید به دنبال مال مردم باشد. در ضمن کینه‌توزی نکنید تا سلامت باشید و آرامش داشته باشید. اگر کسی به شما بدی کرده است، او را ببخشید که از این راه به عزت خواهید رسید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

نماد تیر

فال روزانه شما نشان می دهد صبر داشته باش و شتاب مکن . بعضی از مردم با تو دشمن‌اند، اما ظفر نخواهند یافت. نباید که راز دل خود را به کسی بگویی تا کارت بالا گیرد و نصرت یابی. موفقیت و کامیابی در انتظار توست.

 

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

نماد مرداد

فال روزانه شما نشان می دهد مشکل تو به لطف و کرم پروردگار، رفع خواهد شد و احوال پریشان تو را آسوده خواهد کرد. هرگز نگران و ناامید مباش و به لطف خداوند ایمان داشته باش.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین شهریور

نماد شهریور

فال روزانه شما نشان می دهد در زندگی با سختی‌هایی رو به رو می‌شوید و با مردمی بد کردار و ناشایست سر و کار پیدا میکنید و به رنج و زحمت می‌افتید. باید با دیگران با احتیاط رفتار کنید تا انسان‌های بدخواه نتوانند شما را دچار مشکل کنند. در طالع شما سفری دیده می‌شود که اگر انجام شود برای شما خالی از منفعت نیست.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین مهر

نماد مهر

 

فال روزانه شما می گوید بشارت باد بر تو که در دولت به روی تو باز گردیده است و بعد از این شاد و خرم خواهی‌شد و کارت رونق خواهد گرفت. سفری در پیش داری که خیر است ان‌شاءالله. از دیدار دوستان محبت پیدا شود و تو را یاری کنند . زنهار راز دل خود را به کسی نگو. شخصی دشمن تو است و تو را ناراحت میکند؛ اما تو با کسی خصومت و دشمنی نداری، خاطر آشفته مکن تا صدمه از کسی نبینی . روزهای شنبه و پنج‌شنبه بر تو مبارک است. دل در آرزوی چیزی بسته‌ای که به زودی میسر شود و به مراد دل برسی و حاجت روا گردی . دعای چشم زخم با خود نگه دار تا از شر دشمنان در امان باشی ان‌شاءالله.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین آبان

نماد آبان

فال روزانه شما نشان می دهد که در زندگی در موقعیت حساسی قرار می‌گیرید؛ چون با گروهی سرکش و مکار سر و کار پیدا میکنید که لازم است آنها را ارشاد و راهنمایی کنید. اگر کاری را برای رضایت خداوند انجام می‌دهید، از شکست در آن هراس نداشته‌باشید. اگر صبور و بردبار باشید به نفع شما خواهدبود.

 

فال روزانـه شخصی متولدین آذر

نماد آذر

فال  روزانه شما نشان می دهد که برتو بشارت باد که به زودی اسباب آسایش تو فراهم می‌گردد و از غم و اندوهی که داری رهایی میابی و اگر هر قصدی داشته باشی اسباب آن فراهم می شود. سعی کن تصمیمی عجولانه نگیری و راز خود را به نامحرم نگویی. هر روزی که گذشت غصه آن را نخور و از آن روز برای بهبود فردای بهتر، بهره بگیر. شکر خدای بجای آر که شکر نعمت، نعمتت افزون کند.

 

فال روزانـه شخصی متولدین دی

نماد دی

در فال روزانه شما آمده است مدتی در اندوه بودی صبر کن و خود را نگه دار و راز با کسی مگو . رنجی به تو رسیده است و خدا تو را نگاه داشت و به خیر گذشت . به زودی سختی و اندوه به پایان خواهد رسید و خشنود خواهی شد و کارها به مراد تو خواهد شد ان‌شاءالله . نیکوکار باش و از مردم پست و گناهکار دوری کن.

 

فال روزانـه شخصی متولدین  بهمن

نماد بهمن

فال روزانه شما نشان می دهد تو را هیچ نرنجاند و باید که درستکار و راست عمل باشی و مردم را از خودت خوشنود ساز. به تو از کسی فایده رسد. شخصی هست که شب و روز تو را دعا می‌کند و به واسطه دعای او خدا تو را حفظ می‌نماید. با توکل بر خدا و تلاش و کوشش خودت به مراد دل برسی ان‌شاءالله

 

فال  روزانـه شخصی متولدین اسفند

نماد اسفند

فال روزانه شما نشان می دهد شخصی تو را به زبان گرفته است ( با چرب زبانی تو را راضی نگه می دارد) اما دوست تو خواهد بود. این دو سه روز کار تو بالا خواهد گرفت و از گناهان گذشته خود توبه کن و راز خود با احدی نگو و با کس جنگ و خصومت نکن. تو را پیش از این رنجی رسیده بود و نشانی آن بر تو مانده که دلیل بر درازی عمر است و از غم و محنت فرج یابی .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 577820 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟