طالع بینی شخصی امروز / 29 اردیبهشت ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که به طور ذاتی توانایی زیادی در تجزیه و تحلیل اطلاعات موجود در دسترس خود و انتخاب موثرترین راه ممکن برای انجام کار مورد نظرتان دارید. با این حال امروز نظم دادن به افکارتان کار چندان ساده ای نخواهد بود؛ به ویژه این که وسواس همیشگیتان نسبت به جزئیات در اوج خود قرار دارد و مانع داشتن دیدی صحیح و کلی می شود. کاری که امروز باید بکنید این است که فکر نکنید جواب همه مسائل را می دانید و به هیچ عنوان عجله نکرده و زود تصمیم گیری نکنید. با آرامش و طمأنینه قدم بردارید تا بعدا از این که زود دست به کار شده اید پشیمان نشوید. این موضوع در مورد روابط عاطفیتان نیز صدق می کند، اگر مشکلی در کار است اول همه جوانب را در نظر بگیرید و به اصل ماجرا پی ببرید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد با وجود آن که نبوغ و قدرت خلاقیتتان همچنان در اوج خود قرار دارد، ممکن است آنقدر ذهن خود را روی عملی کردن یکی از نقشه های خود به همان روشی که در فکرتان است مشغول کنیدکه برای خودتان دردسر درست کنید. در حالی که تمام شرایط موجود می گویند که باید استراتژی خود را عوض کنید شما همچنان روی نقشه قبلی خود پافشاری می کنید. بر خلاف آنچه خودتان فکر می کنید در حال حاضر انعطاف پذیری به نفعتان تمام خواهد شد و به هیچ عنوان نشان دهنده ضعف شما نیست. اجازه دهید منطقتان کنترل شما را در دست بگیرد. فکر نکنید که رابط عاطفیتان باید دقیقا همانطوری که شما دلتان می خواهد پیش برود و نسبت به کسی که دوست دارید انعطاف پذیر باشید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که امروز سرعت بسیار بالای تغییر اوضاع شما را به طور خوشحال کننده ای غافلگیر خواهد کرد و در روند تکراری و همیشگی امور روزمره تان تغییراتی به وجود خواهد آمد. حتی اگر این تغییرات شما را به آرامشی که انتظار داشته اید نرسانند هم زنگی را در ذهن شما به صدا در خواهند آورد. در حال حاضر شما در موقعیت محکم و مطمئنی قرار دارید و زیر پایتان سفت است، پس اگر ایده های عجیب و غریبی دارید بد نیست آنها را امتحان کنید. این افکار می توانند زمینه ساز موفقیت آینده شما باشند. اگر در حال حاضر مشکلی در رابطه عاطفیتان وجود دارد سعی کنید آن را به روشی متفاوت از همیشه حل کنید. مثلا بد نیست یک هدیه یا دسته گل به محل کار عشقتان بفرستید و از او دلجویی کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد این اواخر اتفاقی افتاده است که به طور غیر منتظره ای احساساتی را در شما به وجود آورده که باعث شده است در انتظاراتی که از دوستانتان دارید تغییراتی به وجود بیاید. این موضوع به صورت نامحسوس روی رویکرد و رفتار شما تأثیر خواهد گذاشت. خوشبختانه این تغییر رویه هم برای شما و هم برای طرف مقابلتان نتایج خوبی به همراه خواهد داشت؛ البته به شرط آنکه منافع جمع را نسبت به نیازهای شخصیتان در اولویت قرار دهید. در حال حاضر سریعترین راه رسیدن شما به خوشحالی راضی نگه داشتن دیگران خواهد بود. امروز اگر از خودتان انعطاف پذیری نشان دهید خوشحال کردن عشقتان آنقدر کار ساده ای خواهد بود که فکرش را هم نمی توانید بکنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد در ظاهر اینطور به نظر می رسد که امروز خیلی خوب می توانید در مورد نیازها و خواسته هایتان با دیگران صحبت کنید، ولی در واقع در قلبتان غوغایی برپاست که هیچ کس از وجود آن خبر ندارد. در حال حاضر خواسته هایتان در چالش و کشمکش با یکدیگر هستند و نمی دانید که چطور باید آنها را بیان کنید که سوء تفاهمی هم به وجود نیاید. راستش را بخواهید امروز کمی تنهایی برای شما خیلی خوب خواهد بود. این آرامش به شما کمک خواهد کرد که درگیری های ذهنی خود را برطرف کرده و تکلیفتان را با خودتان مشخص کنید. اگر در رابطه عاطفیتان مشکلی وجود دارد بهتر است در مورد آن با دیگران صحبت نکنید، خودتان بهتر از هر کس دیگری می توانید در حل این مشکل تأثیر گذار باشید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد به جای این که به موقعیت هایی که به تازگی از دست داده اید فکر کنید و دنیا را برای خودتان به آخر بسانید و بیخیال همه چیز شوید، بهتر است به فکر راه حلی برای رفع ناراحتی هایتان باشد. بر خلاف آنچه فکر می کنید کمی استراحت و ریلکس کردن خیلی بهتر از فشار آوردن بیش از حد برایتان مفید خواهد بود و به پیشرفتتان کمک خواهد کرد. امروز اگر زیاد پیشروی نکردید هم اشکالی ندارد؛ خیلی به خودتان فشار نیاورید و چند روز دیگر هم برای رسیدن به نتایج دلخواهتان صبوری کنید. اگر هنوز مجرد هستید منتظر معجزه نباشید؛ این خیلی خوب است که بدانید چه انتظاراتی از عشق آینده تان دارید، ولی نباید با انتظارات غیر معقول فرصت هایی که دارید را از دست بدهید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید فرصت های بسیار زیادی در حال حاضر شما را به سوی خود فرا می خوانند ، ولی دنبال کردن این فرصت ها به شما استرس بسیار زیادی وارد خواهد کرد و مانع رسیدگی مناسب شما به زندگی شخصیتان خواهد شد. هنگام تصمیم گیری باید این نکته را حتما در نظر بگیرید که داشتن ثبات و آرامش در زندگی شخصیتان نیز تأثیر بسیار زیاد و انکارناپذیری روی میزان احساس خوشبختی شما دارد. با چشم های بسته به دنبال جاه طلبی های خود ندوید و پیش از هر چیزی اولویت های خود را مشخص کنید. مشورت کردن با نزدیکان و به ویژه شریک زندگیتان در این زمینه به شما کمک بسیار زیادی در گرفتن تصمیم صحیح خواهد نمود.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که احساسات بیان نشده شما باعث شده اند که امروز در زندگی خود احساس آرامش نداشته باشید، ولی شاید خودتان نتوانید دلیل اصلی این حالت خود را پیدا کنید. امروز هر چقدر بیشتر به این مسائل فکر کنید نه تنها به جوابی نخواهید رسید بلکه موضوع را پیچیده تر نیز خواهید کرد. بهتر است به جای تلاش برای حل کردن معماهای پیچیده توجه خود را روی حقایقی که برایتان واضح و مشخص هستند متمرکز کنید. امروز خیلی رمانتیک نیستید و ترجیح می دهید زمانی که همراه با عشقتان می گذرانید را با انجام کارهای فرهنگی و یا حرف زدن در مورد رابطه عاطفی خود و این که چگونه می توان آن را بهبود بخشید بگذرانید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگر دارید روی پروژه ای کار می کنید بد نیست امروز کمی از سرعت کارتان کم کنید تا بتوانید مشکلات احتمالی را پیش از آن که برایتان دردسر ساز شوند دیده و حل کنید. خوشبختانه شما این قدرت را خواهید داشت که چنانچه یک جای کارتان به مشکل بر بخورد پیش از آن که این مشکل بزرگ و از کنترل خارج شود آن را تشخیص داده و برطرف کنید. پیش از آن که با نیروی تمام به پیشروی ادامه دهید تمام جوانب را بررسی کرده و جلوی هر مشکل احتمالی را بگیرید. امروز حتی اگر در رابطه عاطفیتان مشکلی وجود داشته باشد هم خیلی خوب از پس مدیریت آن بر خواهید آمد و این کار شما باعث خواهد شد که مورد تحسین طرف مقابلتان قرار بگیرید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده است امروز رویاهایتان فرصتی برای به حقیقت پیوستن خواهند یافت، ولی این فرصت فوق العاده را با فکر کردن به اهداف غیر منطقی و دست نیافتنی هدر ندهید. در حال حاضر سرشار از انرژی و بیقرار هستید و نمی توانید خودتان را کنترل کنید. خوشبختانه می توانید از این انفجار انرژی استفاده مفید بکنید و آن را برای انجام کارهایی استفاده کنید که نتایجی مثبت برایتان خواهند داشت. خیلی زودتر از آنچه که فکرش را بکنید به یک سفر کاری و یا تفریحی خواهید رفت. این انرژی و هیجانی که احساس می کنید را به رابطه عاطفی خود نیز انتقال دهید و بدون برنامه ریزی قبلی عشقتان را به جای جدید و هیجان انگیزی برده و او را غافلگیر کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد در محل کارتان پروژه ها و کارهای نا تمام دارند روی هم انباشته می شوند، امروز روز خوبی برای به انجام رساندن برخی از این کارهای عقب افتاده خواهد بود. استراحت کردن را برای بعد از ساعت کاری و زمانی که وظایفتان را به طور کامل انجام داده اید بگذارید. برای این که بتوانید به نتایج بهتری برسید فهرستی از کارهایی که باید انجام دهید تهیه کرده و یکی یکی آنها را انجام داده و از لیستتان خط بزنید. باور کنید وقتی در پایان روز ببینید تعداد بسیاری از این کارها خط زده شده اند احساس فوق العاده ای خواهید داشت. اگر بتوانید کارهایتان را به موقع انجام دهید بعد از اتمام آنها در کمال تعجب خواهید دید که برای تفریح و خوشگذرانی همراه با عشقتان هنوز انرژی زیادی دارید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگر تلاش های این چند روزتان نتیجه نداده باشد و به آنچه می خواسته اید نرسیده باشید، امروز شاید احساس خستگی و سرخوردگی کنید و انگیزه تان را از دست داده باشید. ولی باید این را بدانید که شما زمینه سازی های بسیاری برای رسیدن به نتیجه مورد انتظارتان کرده اید و اکنون نباید تسلیم تردید و نا امیدی بشوید. انرژی منفی خود را با تمرکز روی برنامه هایتان و ادامه تلاش برای خواسته هایتان دفع کنید. شوخ طبعیتان امروز به شما کمک زیادی خواهد کرد، به شرط آنکه کسی را مسخره نکنید. شاید امروز نسبت به رابطه عاطفی خود احساس تردید و دودلی داشته باشید، ولی نگذارید این احساس زودگذر فریبتان بدهد؛ شما با هم مسیری طولانی را پشت سر گذاشته اید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 569010 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟