فال ابجد امروز / 4 بهمن ماه

فال ابجد متولدین فروردین

فروردین

ابجد فال شما :  ب  ‌د  آ

تعبیر : در زندگی در موقعیت حساسی قرار می‌گیرید؛ چون با گروهی سرکش و مکار سر و کار پیدا میکنید که لازم است آنها را ارشاد و راهنمایی کنید. اگر کاری را برای رضایت خداوند انجام می‌دهید، از شکست در آن هراس نداشته‌باشید. اگر صبور و بردبار باشید به نفع شما خواهدبود.

 

فال ابجد متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

ابجد فال شما :  آ  آ  ج

تعبیر : شخصی تو را به زبان گرفته است ( با چرب زبانی تو را راضی نگه می دارد) اما دوست تو خواهد بود. این دو سه روز کار تو بالا خواهد گرفت و از گناهان گذشته خود توبه کن و راز خود با احدی نگو و با کس جنگ و خصومت نکن. تو را پیش از این رنجی رسیده بود و نشانی آن بر تو مانده که دلیل بر درازی عمر است و از غم و محنت فرج یابی .

 

فال ابجد متولدین خرداد

خرداد

ابجد فال شما :  د  ج  آ

تعبیر : تو در جایی قرار گرفته ای که روح تو را عذاب می دهد و مرتب رنج می بری ولی با استعانت از ذات پروردگار به زودی روح تو از هر تفکر ناصواب آسوده می گردد و از گرفتاری‌های موجود خلاص می گردی . کاری مشروع به تو پیشنهاد می‌شود که از آن کار بهره‌مند خواهی شد و از بند خیالات واهی ، نجات پیدا می کنی و آسوده خاطر میشوی، ان‌شاءالله…

 

فال ابجد متولدین تیر

تیر

ابجد فال شما :  د  د  ج

تعبیر : در دولت به روی تو باز گردیده است و بعد از این شاد و خرم خواهی‌شد و کارت رونق خواهد گرفت. سفری در پیش داری که خیر است ان‌شاءالله. از دیدار دوستان محبت پیدا شود و تو را یاری کنند . زنهار راز دل خود را به کسی نگو. شخصی دشمن تو است و تو را ناراحت میکند؛ اما تو با کسی خصومت و دشمنی نداری، خاطر آشفته مکن تا صدمه از کسی نبینی . روزهای شنبه و پنج‌شنبه بر تو مبارک است. دل در آرزوی چیزی بسته‌ای که به زودی میسر شود و به مراد دل برسی و حاجت روا گردی . دعای چشم زخم با خود نگه دار تا از شر دشمنان در امان باشی ان‌شاءالله.

 

فال ابجد متولدین مرداد

مرداد

ابجد فال شما :  ج  ج  ب

تعبیر : بدان و آگاه باش که ستاره‌ی بخت تو بلند است و همواره مورد لطف و عنایت پروردگاری و آنچه را خواسته‌ای بر تو ارزانی داشته است، پس شکرانه‌ی نعمت، بجای آور و در هر کاری به خدا توکل کن و از مکر شیطان و شیطان صفتان بپرهیز و با مردم دانا درآمیز و از نزاع و جدل، بگریز که هر حاجتی داشته باشی با استعانت از ذات پروردگار دانا و توانا ،برآورده می‌شود، ان‌شاءالله.

 

فال ابجد متولدین شهریور

شهریور

ابجد فال شما :  آ  ب  د

تعبیر : بدان که تو در غم و اندوه مانده‌ای و یا آرزویی داری و باید راه‌کاری تازه پیدا کنی که از غم نجات یابی ان‌شاءالله . تو را جراحتی رسیده و نشان او بر تو مانده که دلیل بر درازی عمر تو باشد و شب خواب آشفته می‌بینی و در دل تو هیچ حسد نیست؛ در کارها صبر کن. از دشمنان رنج بسیار کشیده ای ، اما حق تعالی عوض آن را به تو باز دهد و راز خود با کس مگو تا سالم باشی . روز شنبه و جمعه بر تو مبارک است ، به خدا توکل داشته باش تا ان‌شاء‌الله حاجتت روا شود.

 

فال ابجد متولدین مهر

 

مهر

ابجد فال شما :  آ  آ  ج

تعبیر : امروز شما حالتهایی دوگانه دارید. از یک طرف می‌توانید جنبه‌های مثبت زندگی را ببینید. همه چیز به نظرتان خوب است و شما نقش خود را در این دنیای عظیم کاملاً می‌دانید. اما از طرف دیگر شما از پیش آمدهای اخیری که به نظر تغییر ناپذیر هستند راضی نیستید. خوشحالی شما بستگی به تشخیص این موضوع دارد که چه چیزی خارج از حیطه کنترل شماست. با تلاش کردن برای رسیدن به هدفهایی غیر واقعی انرژی خودتان را تلف نکنید، برای نعمتهایی که در حال حاضر دارید سپاسگزار باشید.

 

فال ابجد متولدین آبان

آبان

ابجد فال شما :  ج  ج  د

تعبیر : معمولاً شما فقط بر پایه نیازهای خودتان تصمیم‌گیری می‌کنید، اما حالا در هر تصمیمی که می‌گیرید باید اطرافیانتان را هم در نظر بگیرید. اگر شما بخواهید فقط به خودتان توجه کرده و دیگران را نادیده بگیرید، ممکن است در کارهای شما اشتباهات جدی رخ دهد. سعی نکنید که به دیگران رودست بزنید؛ فقط لبخند زده و کاری را که صحیح است انجام دهید.

 

فال ابجد متولدین آذر

آذر

ابجد فال شما :  د  د  آ

تعبیر : امروز برای شما سرشار از خلاقیت است. عینک خوش بینی خود را بزنید و بریون بروید. امروز با روحیه خوبی که دارید، با اطرافیان ارتباط بشیار شادی خواهید داشت و می توانید با تمام وجود، آنها را درک کنید. در محل کار اگر چزی به نظرتان عجیب است و نمی توانید درکش کنید، خیلی گیر ندهید. بیشتر به خودتان و خواسته های خود بیندیشید. عشقتان امروز بیشتر از همیشه برایتان جذابیت دارد. با انجام کاری خارج از انتظار او می توانید موجب خوشحالیش بشوید و مهر پایداری بر رابطه تان بزنید.

 

فال ابجد متولدین دی

دی

 

ابجد فال شما :  ب  آ  ج

تعبیر : امروز قدرت جاذبه همیشگی شما بیشتر می شود و می توانید از این حالت کاریزماتیک به بهترین شکل استفاده کنید. اگر قرار است دوست جدیدی به دایره دوستان خود اضافه کنید، به این توجه داشته باشید که این افراد چه تاثیری در زندگی شما خواهند داشت. امروز مراقب قول هایی که می دهید یا حرف هایی که می گویید باشید. فانتزی های عاشقانه خود را واقعی کنید. اشتیاقاتی که دارید رابه زبان بیاورید. با عشقتان روش های کاملا تازه و پرهیجان برای تفریح پیدا کنید یا حتی او را سوپرایز کنید.

 

فال ابجد متولدین بهمن

بهمن

ابجد فال شما :  د  آ  آ

تعبیر : امروز از همان ابتدای صبح با انرژی زیاد کار خواهید کرد. از نظر ارتباط با همکاران هم بسیار موفق خواهید بود. اما خوب است در میانه روز، کمی به خود استراحت دهید. کمی به زیبایی های طبیعت یا اطراف نگاه کنید. بخشی ار روز را نیز به برنامه ریزی زندگی شخصی خود اختصاص دهید. این کار برایتان لازم است. زیرا گاهی عدم تعادل میان کار و زندگی موجب ایجاد آشفتگی می شود. ارتباط های عاطفی خود را بیشتر نوشتاری کنید. مثلا ایمیل عاشقانه برای فرد مورد علاقه تان ارسال کنید.

 

فال ابجد متولدین اسفند

اسفند

ابجد فال شما :  ب  ب  ب

تعبیر : امروز هارمونی و هماهنگی بسیاری با اطرافیان دارید و برعکس دیروز، می توانید خیلی خوب بقیه را درک کنید. برای اینکه دیگران نیز همان اندازه از مصاحبت شما لذت ببرند، هیجان و اشتیاق بیشتر در کلام خود بریزید. شاید با عقاید یا نقطه نظر بقیه موافق نباشید، اما نباید با آنها وارد بحث بشوید. خیلی واضح و شفاف در مورد هر چه برایتان سوال است، سوال بپرسید و حرف بزنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 537415 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟