فال قهوه امروز / 9 مهر ماه

سگ در فال قهوه : خبرهای خوشحال کننده که به زودی به دستتان می رسد - انسانهای پرتلاش و همچنین مهربان که در اطراف شما هستند و هدفشان این است که در هر موقعیت ناگواری از شما حمایت کنند.

 

شمع در فال قهوه : آرزوها و نیاتی در دلتان که به زودی برآورده خواهد شد - جشن و پایکوبی - حاجتی که در دل دارید را با خداوند در میان خواهید گذاشت - در زندگی دچار مشکلاتی هستید که برای برطرف شدنش از خداوند کمک می خواهید.

 

لوبیا در فال قهوه :  کودک خوش قدم که به زودی در راه خواهید داشت - بارداری و آبستنی که مدتها در انتظارش بودید - زندگی سعادتمندی در اختیارتان قرار خواهد گرفت - فرزندانتان همگی به  موفقیت و پیروزی های بسیاری دست خواهند یافت.

 

خرس در فال قهوه : زور و ستمگری فراوان - شخصی حریص و طماع - تندخویی و عصبانیت های بیهوده - شخصی به حمایت از شما خواهد پرداخت - برای برطرف کردن مشکلات تان به دیگران تکیه می کنید و توانایی این امر را ندارید که روی پاهای خود بایستید - عدم استقلال.

 

چتر در فال قهوه : از جانب افرادی مورد مزاحمت قرار می‌گیرید - بازخواست شدن - در زندگی زناشویی شما مشکلاتی پدید می‌آید - تصمیم مهمی اتخاذ کرده‌اید که قبل از اقدام باید کاملا  آن را قطعی کنید - حمایت شدن از جانب افرادی.

 

چوب در فال قهوه : حیله و نیرنگ - فردی متقلب و خائن - بسیار مراقب باشید چرا که افراد حسود و بدخواه در اطرافتان هستند که قصد آسیب رساندن به شما را دارند.

 

جعبه در فال قهوه : امر خواستگاری و ازدواج - به زودی موقعیتی برایتان فراهم خواهد شد که سعادت و خوشبختی فراوانی را نصیب تان خواهد کرد - ازدواج با فردی که بسیار هواخواه شماست و همواره سعی می‌کند تا احترام شما را نگه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 506927 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟