فال حافظ امروز 4 خرداد با تفسیر دقیق

فـال حـافـظ متولدین فروردین

فروردین

یا رب به وقت گل گنه بنده عفو کن

واین ماجرا به سرو لب جویبار ببخش

ای آنکه ره به مشرب مقصود برده ای

زاین بحر قطره ای به من خاکسار بخش

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد شما انسانی باشعور و با کمالات هستید. این تعصبات خشک و خشن در شأن شما نمی باشد. باید این اخلاقیات را قبل از آنکه تو را از چشم دیگران بیندازد، کنار بگذاری. از خدای بزرگ و بخشنده درخواست عفو و بخشش کن و از گناه دیگران نیز درگذر تا سعادت و کامیابی به تو روی آورد.

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

حال خونین دلان که گوید باز

وز فلک خون خم که جوید باز

شرمش از چشم می پرستان باد

نرگس مست اگر بروید باز

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما این است که زندگی مملو از اسرار و رازهایی است که هرکس از درک آن عاجز است و تنها عده معدودی می توانند آن را تفهیم کنند. شاید رنجها و سختی هایی که تو در زندگی کشیده ای یکی از همین اسرار است که تو از حکمت آن غافلی، ولی بدان که پس از هر سختی، آسایشی است و تو تا آن آسایش فاصله چندانی نداری، به همین روال ادامه بده تا به خواست خدا به آسایش برسی.

فـال حـافـظ متولدین خرداد

خرداد

شمع سحرگهی اگر لاف ز عارض تو زد

خصم زبان دراز شد خنجر آبدار کو

حافظ اگرچه در سخن خازن گنج حکمت است

از غم روزگار دون طبع سخن گزار کو

تـعـبـیـر فال حافظ:

 فال حافظ امروز شما نشان می دهد که اکنون فرصتی مناسب برای شما فراهم شده تا بتوانی به مقصود خود برسی. اگر از این فرصت به نحو احسن استفاده کنی، مسلما به موفقیت های بزرگتری نیز دست خواهی یافت. اگرچه اکنون امکانات لازم را برای عملی نمودن نیت خود نداری، اما با کمی تلاش می توانی این امکانات را مهیا کنی. سعی خود را دوچندان کن که زمان رسیدن به آرزوهای دیرین است.

فـال حـافـظ متولدین تیر

تیر

بگرفت کار حسنت چون عشق من کمالی

خوش باش زآنکه نبود این هر دو راز والی

در وهم می نگنجد کاندر تصور عقل

آید به هیچ معنی زاین خوبتر مثالی

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید بزودی در کارهای شما پیشرفت های مهمی حاصل می شود و به درجات عالی خواهید رسید. این ارتقاء بی زوال و جاودانه خواهد بود. اگر کار و تلاش خود را چند برابر کنید و از سختی های راه نگریزید، احتمال آنکه هرچه پیش می روید راه دشوارتر شود بسیار زیاد است. پس اگر طالب شاهد پیروزی هستی، خود را آماده این راه کن.

فـال حـافـظ متولدین مرداد

مرداد

تا ابد بوی محبت به مشامش نرسد

هرکه خاک در میخانه به رخساره نرفت

در گلستان ارم دوش چو از لطف هوا

زلف سنبل به نسیم سحری می آشفت

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید رنجیدگی خاطر یار از تو به خاطر تندی سخن و نیشداری زبان توست. اگر خواهان محبت هستی زبانت را نرم کن و با مهربانی او را به خود جلب نما. اگر امید کامیابی داری باید تواضع بیشتری کنی. در غیر اینصورت فرصتی که به تو روی کرده از دست خواهد رفت و بدان که صبر و بردباری کلید حل مشکلات است.

فـال حـافـظ متولدین شهریور

شهریور

دل ما به دور رویت ز چمن فراغ دارد

که چو سرو پای بند است و چو لاله داغ دارد

سر ما فرو نیاید به کمان ابروی کس

که درون گوشه گیران ز جهان فراغ دارد

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید مدتی است گوشه گیر و منزوی شده ای و در خود فرو رفته ای و از شادی و تفریح گریزانی. زندگی در نظرت تیره و تار است. چشمهایت را باز کن و غصه ها را دور بریز. راهت را با چراغ راهنماییهای کسی که به او اطمینان داری روشن کن زیرا که اگر به همین روش ادامه دهی به هیچ جا نمی رسی و هر روز غمگین تر و ملول تر می شوی. قبل از آنکه دیر شود به خود بیا و دست به زانو بزن و از جا برخیز.

فـال حـافـظ متولدین مهر

مهر

ای صبا امشبم مدد فرمای

که سحرگه شکفتنم هوس است

از برای شرف به نوک مژه

خاک راه تو رفتنم هوس است

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که خیال های شیرین بسیاری در سر داری در حالیکه خودت خوب می دانی بسیاری از آنها ابدا عملی نمی باشد. با این حال حاضری سخت ترین کارها را برای رسیدن به مقصود انجام دهی ولی بدان که در راه تو مدعیان بسیاری وجود دارند که اگر می خواهی به مقصود برسی باید از آنان پیشی بگیری. به خدا توکل کن و با اطمینان قدم بردار تا پیروز بشوی.

فـال حـافـظ متولدین آبان

آبان

صنمی لشکری ام غارت دل کرد و برفت

آه اگر عاطفت شاه نگیرد دستم

رقبت دانش حافظ به فلک بر شده بود

کرد غمخواری شمشاد بلندت پستم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد مدت هاست درد عشقی در سینه داری و در تمام این مدت هرگز از طلب آن دست برنداشته ای، حتی با سرزنش دیگران و طعنه های حسودان. تو انسان واقعا وفاداری هستی، پس وصال به او و رسیدن به مقصود، پاداشی است برای وفاداری، فداکاری و تلاشهای مستمر تو که به امید خدا به زودی به آن دست پیدا خواهی کرد.

فـال حـافـظ متولدین آذر

آذر

رشته تسبیح اگر بگسست معذورم بدار

دستم اندر دامن ساقی سیمین ساق بود

در شب قدر ار صبوحی کرده ام عیبم مکن

سرخوش آمد یار و جامی برکنار طاق بود

تـعبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید روزهای خوشی با هم داشتید اما اکنون فکر می کنی که او دیگر آن تمایل سابق را نسبت به تو ندارد. این اندیشه را از سر بیرون کن چون همانطور که تو به او محتاجی او نیز به تو مایل است. به زودی پیامهای امیدوارکننده ای به دستت خواهد رسید و تو را شادمان خواهد کرد.

فـال حـافـظ متولدین دی

دی

شمه هر جمع مشو ورنه بسوزی ما را

یاد هر قوم مکن تا نروی از یادم

شهره شهر مشو تا ننهم سر در کوه

شور شیرین منما تا نکنی فرهادم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز  شما نشان می دهد در آیین رفاقت مسائلی مطرح است که تو باید آن را رعایت کنی. انسان چون عهدی با کسی بست باید به آن پایبند باشد. زندگی خود را با کارهای بیهوده و ندانم کاری خراب نکن. قدر آنچه را که داری بدان و به خاطر داشته باش که او تو را دوست دارد و برایت احترام قائل است. پس موقعیت خود را در نزد دیگران حفظ کن.

فـال حـافـظ متولدین بهمن

بهمن

سایه معشوق اگر افتاد بر عاشق چه شد

ما به او محتاج بودیم او به ما مشتاق بود

حسن مهرویان مجلس گرچه دل می برد و دین

بحث ما در لطف طبع و خوبی اخلاق بود

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که هر روز می گویی دریغ از روز گذشته. در حالی که باید تصمیم خود را قطعی بگیری و با قدرت و شوکت عمل کنی. از تردید و دودلی دست برداری که آفت پیشرفت می باشد. شما در هر جمعی نمونه و مورد توجه هستید. پس نیازی ندارید که او از شما تعریف یا انتقاد کند. بلکه به خود متکی باشید.

فـال حـافـظ متولدین اسفند

اسفند

 

پارسایی و سلامت هوسم بود ولی

شیوه ای می کند آن نرگس فتان که مپرس

گفتم از کوی فلک صورت حالی پرسم

گفت آن می کشم اندر خم چوگان که مپرس

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید که از زندگی و مشکلات آن به شدت گله مندی و از کرده ی خود پشیمان. باید بدانی که زندگی مملو از سختی ها و مشکلات است و مرد راه کسی است که با مشکلات مبارزه کرده و بر آنها غلبه کند. تو جوهر این کار را داری. تنها باید بر خود مسلط شوی و عنان زندگی را به دست بگیری. مطمئن باش که در انجام نیت خود موفق خواهی شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

فال زندگی این هفته را بخوانید

طالع بینی امروز 4 خرداد

فال قهوه امروز / 4 خرداد

 

کدخبر: 477379 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟