فال تاروت مصری / 23 اردیبهشت

فال تاروت متولدین فروردین

فروردین

نماد : عدالت

رویدادهای هماهنگ و هم راستا - صداقت و درستی - فخر و مباهات - شخصی‌ بین شما و فردی دیگر به یک قضاوت عادلانه می پردازد - فردی مهم و تاثیرگذار - به تعویق افتادن کاری -اتفاقات ناخوشایند - سکون و وقفه - سرزنش شدن -در انجام یک کار اداری عجله نکنید- سواستفاده از صداقت شخصی برای رسیدن به هدف.

فال تاروت متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

نماد : مدیر

مردی بسیار مهربان - یک فرد موفق و پر نفوذ - مسئولیت‌پذیری و فرماندهی - توانایی و قدرت بالا داشتن بر اطرافیان - پدری مسئول و حمایتگر - مردی اجتماعی و متشخص - دست و دلبازی و بخشندگی - شروع یک زندگی مشترک - رسیدن به سعادت و خوشبختی.

فال تاروت متولدین خرداد

خرداد

نماد : شیطان

فریب دادن - شخص دروغگو و مکار - اتفاقات عجیب و تلخ - فردی خشن و ستمگر - از عرش به فرش رسیدن - شخصی که سعی می‌کند با حرفهایش شما را فریب دهد و به راه نادرست هدایتتان کند.

فال تاروت متولدین تیر

تیر

نماد : قربانی - جهت مخالف

انجام کارهایی که هیچ ارزشی برای طرف مقابلتان ندارد - پیشگویی و آینده نگری در جهت اشتباه - غرور و نخوت - به اندازه کافی برای رسیدن به اهدافتان تلاش نمی کنید - تغییر و تحولاتی که در جهت منفی و اشتباه صورت می گیرد.

فال تاروت متولدین مرداد

مرداد

نماد : دلاور

فردی که به امور اقتصادی کاملاً آگاه و با تجربه است - فردی قابل اعتماد - مسئولیت پذیری - صبوری - فردی مهربان و خوش قلب - شخصی باهوش و زرنگ - فردی لایق - به وجود آمدن یا از بین رفتن دردسر - غرور - آگاهی - آغاز و یا پایان یافتن یک رابطه عشقی.

فال تاروت متولدین شهریور

شهریور

نماد : چرخ سرنوشت - جهت مخالف

بدقولی و کم شانسی - فرار کردن از زیر بار مسئولیت - اتفاقات دور از انتظاری روی می‌دهد - به تعویق افتادن یک امر مهم - رکود و سکون - ضرر و زنانی که مشکلات فراوانی را برایتان به وجود می آورد.

فال تاروت متولدین مهر

مهر

نماد : قلعه - جهت مخالف

تمایل به انجام کارهای نادرست - عدم کنترل نیاز جنسی - ممکن است در دام بیفتید و برای خود مشکلاتی به وجود بیاورید - در شرایطی نامناسب غافلگیر خواهید شد - حبس شدن و در بند قرار گرفتن - دستتان رو میشود و رسوایی و بی آبرویی پدید می آید.

فال تاروت متولدین آبان

آبان

نماد : عدالت - جهت مخالف

ناعدالتی و فرق گذاشتن - فردی که برای رسیدن به اهدافش از شما سوء استفاده می کند - حرف های ناشایستی در رابطه با خود می شنوید - دروغ و فریبکاری - طرفداری از یک فرد نادرست - جدایی و طلاق در پیش دارید - جانفشانی هایی که ثمری در پی ندارد - پیشگویی و آینده نگری در جهت نادرست - غرور و نخوت - به اندازه کافی تلاش نمی کنید - تغییراتی که در جهت منفی و بد روی می دهد.

فال تاروت متولدین آذر

آذر

نماد : خورشید

پیروزی و کسب موفقیت در انجام کارها - رسیدن به آنچه که در انتظارش بودید - رضایتمندی از شرایطی که دارید - سعادت و نیکبختی - آغاز یک زندگی عاشقانه - خواستگاری و نامزدی در پیش است - نورسیده ای در راه دارید.

فال تاروت متولدین دی

دی

نماد : چرخ سرنوشت

بخت و اقبال به شما رو می کند - کسب منفعت و سود از طریق یک شراکت بزرگ - مشکلات و دردسرها را پشت سر می گذارید - اتفاقات دور از انتظاری به یکباره برایتان روی می دهد - رشد و ترقی - آغاز کارهای تازه.

فال تاروت متولدین بهمن

بهمن

نماد : پیشگو - جهت مخالف

متاسفانه اشتباهاتی که در گذشته مرتکب شده بودید را تکرار خواهید کرد - دست و دلبازی های بیش از حد - فردی ضعیف و بی اراده - فردی بیمار و رنجور - عدم توانایی برای انجام کارهای بزرگ - دعوا و درگیری - همهمه و آشوب - ناشکری و از راه خداوند دور شدن - فردی که برای رسیدن به اهدافش به آداب و رسومش پشت می کند.

فال تاروت متولدین اسفند

اسفند

نماد : ستاره - جهت مخالف

هم اکنون زمان مناسبی برای انجام شراکت های کاری تازه نیست پس مراقب باشید - از نظر مالی در مضیقه قرار خواهید گرفت - فردی حریص و طمعکار - متعادل نبودن - منفی نگری و سوءظن - غم و اندوه - بدشانسی - آرزوهایی که به ثمر نمی نشیند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 475718 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟