فال حافظ امروز / 23 اردیبهشت با تفسیر دقیق

فـال حـافـظ متولدین فروردین

فروردین

آیین تقوا ما نیز دانیم

لیکن چه چاره با بخت گمراه

ما شیخ و واعظ کمتر شناسیم

یا جام باده یا قصه کوتاه

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد که بسیار انسان بااراده ای هستید و حتی اگر سنگ هم از آسمان ببارد کاری را که اراده کرده اید به پایان می رسانید. در برابر حکم الهی تسلیم محض هستید. حافظ به شما می گوید روش تان راه درستی است برای همین خیلی زود به تیجه می رسید. در برابر گناه می ایستید و شیطان را لعنت می کنید. برای رسیدن به حاجت تان راهی دراز در پیش دارید.

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

پیش بالای تو میرم چه به صلح و چه به جنگ

چون به هر حال برازنده ناز آمده‌ای

آب و آتش به هم آمیخته‌ای از لب لعل

چشم بد دور که بس شعبده بازآمده‌ای

تـعـبـیـر فال حافظ:

درود بر شما که هر کاری را از روی نیت قلبی خودتان انجام می دهید و در فکر سود و جبران نیستید. هیچ لذتی را بالاتر از خواندن نماز نمی دانید. در فال حافظ شما آمده که بسیار صبور هستید و با همه کس کنار می آیید. نیازتان را جز خدا به هیچ کس نگفته اید. رازتان را هم به کسی نگوئید که رسیدن به مرادتان حتمی است.

فـال حـافـظ متولدین خرداد

خرداد

آن لعل دلکشش بین وان خنده دل آشوب

وان رفتن خوشش بین وان گام آرمیده

آن آهوی سیه چشم از دام ما برون شد

یاران چه چاره سازم با این دل رمیده

تـعـبـیـر فال حافظ:

براساس فال حافظ امروز شما آنچه برایتان بسیار ارزش داشت را از دست داده اید و حالا می فهمید که قدر چه یاقوت گرانبهایی را ندانسته اید و اکنون بسیار پشیمانید. باز هم خدا را شکر کنید که دوباره همه چیز به روال قبل برمی گردد و گم شده تان را خواهید یافت.

فـال حـافـظ متولدین تیر

تیر

مستی عشق نیست در سر تو

رو که تو مست آب انگوری

روی زرد است و آه دردآلود

عاشقان را دوای رنجوری

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید خودت را تافته جدا بافته ای می دانی و به خودت مغرور شده ای. فکر می کنی از تو عاقل تر وجود ندارد، اگر به خدا نزدیک شوی عشق به حق تعالی تو را از بندهای غرور و ریا جدا می کند و از غم ها و دردهای دنیوی خلاص می شوی و همه جا به نیکی از تو یاد می کنند و به خواسته های قلبی ات می رسی.

فـال حـافـظ متولدین مرداد

مرداد

بزن در پرده چنگ ای ماه مطرب

رگش بخراش تا بخروشم از وی

گل از خلوت به باغ آورد مسند

بساط زهد همچون غنچه کن طی

تـعـبـیـر فال حافظ:

بسیار انسان نکته سنج و حساس و در عین حال  رازداری هستید. می دانید کارهایتان را چگونه مدیریت کنید. نصیحت امروز حافظ به شما این است که الان زمان خوبی برای انجام نیتی که دارید نیست. کمی صبور باشید و بگذارید زمان بگذرد. اگر عجله کنید و جلوی زبانتان را نگیرید کارها خراب می شود. به موقع اوضاع برایتان ردیف می شود.

فـال حـافـظ متولدین شهریور

شهریور

دوش آن صنم چه خوش گفت در مجلس مغانم

با کافران چه کارت گر بت نمی‌پرستی

سلطان من خدا را زلفت شکست ما را

تا کی کند سیاهی چندین درازدستی

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید مواظب رفتارتان باشید. گاهی در کارهایتان افراط می کنید، بیشتر به خدا روی آورید زیرا همه ی ما میهمانان ناخوانده ای هستیم که باید به آخرت برگردیم. مراقب هم نشینانتان باشید چون به نظر می رسد آنها هم از خدا دور شده اند. بهتر است از آنها دوری کنید. از خدا بخواهید اول سلامتی به شما عطا کند و همیشه به راز و نیاز با او بپردازید تا اتفاقاتی که برایتان می افتد را راحت تر بپذیرید و از این طوفان بلا به سلامتی گذر کنید.

فـال حـافـظ متولدین مهر

مهر

کوی عشق شوکت شاهی نمی‌خرند

اقرار بندگی کن و اظهار چاکری

ساقی به مژدگانی عیش از درم درآی

تا یک دم از دلم غم دنیا به دربری

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما این است که روزگار در جهت تو هست و همه چیز بر وفق مرادت پیش خواهد رفت. مطمئن باش اگر مانعی سر راهت باشد فقط خداست که دست تو را می گیرد. هیچ وقت خدا را در زندگی ات از یاد نبر چراکه در موقع گرفتاری ها خداوند تو را نجات می دهد و یک لحظه آرامش خاطر و راحتی را با یک دنیا زر و سیم عوض نمی کنی. برای رسیدن به مرادت تلاش کن و نذر خویش را به جا بیاور.

فـال حـافـظ متولدین آبان

آبان

چو گل نقاب برافکند و مرغ زد هوهو

منه ز دست پیاله چه می‌کنی هی هی

شکوه سلطنت و حسن کی ثباتی داد

ز تخت جم سخنی مانده است و افسرک

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز به شما نصیحت می کند که به فکر آینده خودتان باشید، از ولخرجی دست بکشید و حتما پس انداز داشته باشید تا به مشکل نخورید. شاید اتفاقاتی بیفتد که مجبور شوید به پس انداز خود تکیه کنید. دیگران را از خود نرانید، آنها در آینده به دردتان می خورند. هیچ مقامی و مالی ماندگار نیست پس به فردا بیشتر فکر کنید و برای رسیدن به جایگاه بهتر حتما تلاش کنید.

فـال حـافـظ متولدین آذر

آذر

دل ببردی و بحل کردمت ای جان لیکن

به از این دار نگاهش که مرا می‌داری

ساغر ما که حریفان دگر می‌نوشند

ما تحمل نکنیم ار تو روا می‌داری

تـعبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید چرا به راحتی دل اطرافیان تان را می شکنید و از این کار عذاب وجدان نمی گیرید؟ اگر می خواهید از محبت و کمک دیگران بهره مند شوید بهتر است برای وصل کردن دیگران کوشش کنید. از دیگران دل می برید ولی جفا می کنید. سعی کنید دل دیگران را هم برای خودتان حفظ کنید. دیگر خودخواهی را کنار بگذارید. اگر شاد نیستید به خاطر رفتارهای خودتان است.

فـال حـافـظ متولدین دی

دی

شاه خوبانی و منظور گدایان شده‌ای

قدر این مرتبه نشناخته‌ای یعنی چه

نه سر زلف خود اول تو به دستم دادی

بازم از پای درانداخته‌ای یعنی چه

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز  شما نشان می دهد که اطرافیان تان متوجه تغییرات رفتاری شما شده اند و برایشان جای سوال است. گاهی با رقیبان هم داستانید، گاهی با دوستان، قدر زندگی تان را نمی دانید و انگار با زمین و زمان قصد دعوا و دشمنی دارید. اطرافیانتان روی شما حساب می کنند ولی افسوس که همه را با رفتارتان از خود رانده اید.

 

فـال حـافـظ متولدین بهمن

بهمن

به بندگی قدش سرو معترف گشتی

گرش چو سوسن آزاده ده زبان بودی

به خواب نیز نمی‌بینمش چه جای وصال

چو این نبود و ندیدیم باری آن بودی

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که هر کاری می توانستید برای رسیدن به مقصود انجام داده داده اید و ارزش زیادی برای رسیدن به هدف قائلید. معتقدید باید به موقع حرف دل تان را بزنید. کمی خسته اید و می خواهید همه چیز را رها کنید ولی ندائی در دلتان می گوید که باید صبر و تحمل کنید و با خواندن نماز صبح مرادتان را از خدا بطلبید.

فـال حـافـظ متولدین اسفند

اسفند

الا ای یوسف مصری که کردت سلطنت مغرور

پدر را بازپرس آخر کجا شد مهر فرزندی

جهان پیر رعنا را ترحم در جبلت نیست

ز مهر او چه می‌پرسی در او همت چه می‌بندی

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد که ناراحتی ها و حاجت تان را جز به باد به کسی دیگر نگفته اید چون می دانید که صدایتان را به خداوند می رساند. الطاف الهی شامل حال تان شده است. به مرادتان می رسید. به نیت و تلاش تان ادامه دهید. فقط سعی کنید هرگز در دام غرور نیفتید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

فال و طالع عطسه امروز / 23 اردیبهشت

طالع بینی امروز 23 اردیبهشت

فال ابجد 23 اردیبهشت

کدخبر: 475372 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟