فال روزانه شخصی / 4 خرداد ماه + فیلم
حجم ویدیو: 8.61M | مدت زمان ویدیو: 00:00:54

به گزارش رکنا، فال روزانه به اتفاقاتی که ممکن است در طول روز برای شما پیش بیاید اشاره دارد. فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد به تمام اتفاقاتی که در زندگی برایتان رخ می دهد اشاره ندارد. فال روزانه به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. فال روزانه خود و عزیزان تان را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

نماد فروردین

فال روزانه شما نشان می دهد غم‌ها و غصه‌های شما همچون ابرهای آسمان پراکنده شده و ستاره بخت شما ظهور خواهد کرد. / نماد ستاره به شما هدیه‌ای پر از مهر تقدیم می‌کند اما به خاطر داشته باشید که هدایای ستاره همیشه مادی نیستند. / ستاره دریای آرام پس از طوفان است.

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

نماد اردیبهشت

فال روزانه شما نشان می دهد نگاه کن، همه چیز از نو متولد شده است. / صحنه برای شروع جدید یا دوره مطلوبی تنظیم شده است./  گشایشی در وضع شما ظاهر می‌شود که نویدبخش اطمینان، آسودگی و نیل به مقصود است. / با اشتیاق گام‌های اجرایی را طی کنید. / شما می توانید مشکلات را به فرصت های مناسب تبدیل کرده و طرح های خود را به واقعیت پیوند دهید.

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

نماد خرداد

فال روزانه شما نشان می دهد میانه‌روی/ اعتدال/ هماهنگی/ اطمینان/ صبوری/ مدارا/ ملایمت/ همدلی و همراهی با اطرافیان.

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

نماد تیر

فال روزانه شما نشان می دهد نیرنگ/ فریب/ حیله‌گری/ اشتباه/ رسوایی/ خفت/ خطر/ دورنگی

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

نماد مرداد

فال روزانه شما نشان می دهد گوشه‌گیری/ دقت/ مراقبت/ کناره‌گیری از جمع و تمایل به تنهایی/ ممکن است اشاره به شخصی باشد که مثل یک معلم چیزهای مهمی را به شما آموزش می‌دهد.

فال روزانـه شخصی متولدین شهریور

نماد شهریور

فال روزانه شما نشان می دهد محبت/ بخشش/ همدردی/ بینش/ مطابقت/ بصیرت/ امید به آینده/ می‌تواند معنی ازدواج هم داشته باشد.

فال روزانـه شخصی متولدین مهر

نماد مهر

فال روزانه شما می گوید نقش یک مدیر خیرخواه و دلسوز را به عهده بگیرید تا بتوانید وضعیت موجود را اداره کنید./ در بحران‌ها سر خود را بالا نگه دارید و مسئولانه قدم بردارید./ تجربیات به شما آموخته‌اند که بسیاری چیزها همیشه آنگونه که به نظر می‌رسد، نیست. / کنترل وضعیت های عاطفی و موضوعات خانوادگی را در دست بگیرید.

فال روزانـه شخصی متولدین آبان

نماد آبان

فال روزانه شما نشان می دهد زمان جشن‌ها و سرور و  شادی/ احتمال دریافت پاداش یا هدیه/ گشایش و کامیابی/ شریک شدن شادی‌تان با اطرافیان/ از کامجویی و ثروت‌های احساسی و دنیوی که به شما ارزانی شده است، بهره‌مند شوید ولی به آنها وابسته نشوید.

فال روزانـه شخصی متولدین آذر

نماد آذر

فال روزانه شما نشان می دهد که سکوت و وقار شما موجب آرامش اطرافیان است./ اطرافیان بی‌اختیار مسائل خود را با شما در میان می‌گذارند و از حس روشن بینی و بینش ژرف شما تاثیر می پذیرند./ همچنین می‌تواند نماینده الهام و آرامش از جانب شخصی باشد که نیازهای احساسی شما را درک و تقویت می کند./ به شما هشدار می‌دهد تا به تبادلات احساسی و عاطفی خود با افراد غیر از خانواده توازن بخشید و از ساختن تصورات ایده آل از شخصیت افراد پرهیز کنید. در غیر اینصورت احساس ناامیدی کرده و یا مورد سوءاستفاده احساسی قرار می‌گیرید!

فال روزانـه شخصی متولدین دی

نماد دی

در فال روزانه شما آمده است آموزگاری سختگیر برای ارائه درس آگاهی و خرد است. / نمایانگر قلبی شکسته و احساسات جریحه‌دار شده است. / در این مرحله می‌بایست آنچه را که در قلب شما به صورت احساسی دردآور انباشته شده پیش از آنکه تبدیل به کینه و غصه شود ابراز کنید./ با اشخاص یا شخص دخیل در بحران عاطفی خود حتی‌الامکان به طور کامل و به وضوح سخن بگویید. /اگر نهایتا چنین ارتباطی برایتان میسر نشد با دوست، مشاور یا افراد صمیمی سفره دل تان را باز کنید.

فال روزانـه شخصی متولدین  بهمن

نماد بهمن

فال روزانه شما نشان می دهد ارتباط برقرار کردن برای یک قلب شکسته مرهمی فوق‌العاده موثر است. / آگاه باشید که پذیرش صادقانه و درک این مرحله از واقعیت زندگی امری مهم و ضروری است. / خردمندانه آن است که با احساسات منفی و درد خود با شجاعت روبرو شوید. به خاطر داشته باشید که این اندوه نیز گذرا خواهد بود.

فال روزانـه شخصی متولدین اسفند

نماد اسفند

فال روزانه شما نشان می دهد شما به هشدارهای درون خود بی توجهی کردید اما حالا می‌بایست با حقایق روبرو شوید. / عدم وابستگی و اتکا به دیگران / قدر خود را بدانید./ استفاده از تجربیات / حقیقت این است که آدمی هرقدر بیشتر برای نگه داشتن آنچه که رفتنی است تقلا کند بیشتر رنج خواهد برد.

کدخبر: 895123 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟