فال روزانه شخصی / 29 بهمن ماه + فیلم
حجم ویدیو: 5.22M | مدت زمان ویدیو: 00:00:32

به گزارش رکنا، فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه به اتفاقاتی که ممکن است در طول روز برای شما پیش بیاید اشاره دارد. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد اشاره به تمام اتفاقاتی که در زندگی برای تان رخ می دهد ندارد. فال روزانه به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. فال روزانه خود و عزیزان تان را می توانید در این بخش از رکنا مشاهده کنید.

فال روزانه فروردین

در فال روزانه شما آمده است آنچه را از دست داده‌اید دوباره به دست خواهید آورد و در جستجوی هرچه هستید پیدا می‌کنید و از نگرانی و پریشانی نجات می‌یابید.

فال روزانه اردیبهشت

فال روزانه شما نشان می دهد از تحولاتی که در زندگی شخصی و اجتماعی شما رخ داده است تعجب نکنید و منتظر تحولات بعدی هم باشید که با هر تحولی پیروزی بیشتری نصیب شما می‌شود و از این تحولات بهره‌مند خواهید شد.

فال روزانه خرداد

فال روزانه شما نشان می دهد فقط در زندگی به فکر رفاه و آسایش خود نباشید و همواره رفاه و آسایش دیگران را هم مدنظر داشته باشید و آنچه را برای خود نمی‌پسندید برای دیگران هم نپسندید تا محبوب همه شوید.

فال روزانه تیر

فال روزانه شما نشان می دهد هرگز در صدد افشای راز کسی نباشید و سعی کنید همواره محرم و رازنگهدار مردم باشید تا مردم به شما اعتماد کنند و رازنگهدار شما باشند وگرنه منفور روزگار خواهید شد و مردم از شما کناره‌گیری خواهند کرد. پس همیشه محرم باشید تا موفق شوید.

فال روزانه مرداد

فال روزانه شما نشان می دهد هرگز از کاری که می‌کنید مأیوس نباشید و به آنچه دارید قناعت کنید؛ چون آنچه را که خداوند قادر متعال برای هر بنده‌ای مقدور فرموده به اندازه استعداد و لیاقت اوست پس به این امر شاکر باشید تا کامروا شوید.

فال روزانه شهریور

فال روزانه شما نشان می دهد ناامیدی را از خود دور کنید و از یأس  بپرهیزید تا دلشاد شوید و اگر نظر وصلت دارید از آن نهراسید و اقدام کنید که مبارک است.

فال روزانه مهر

فال روزانه شما نشان می دهد آینده خوبی در انتظار شماست. سعی کنید خود را به فساد آلوده نکنید که آینده شما بستگی مستقیم به حال شما دارد؛ پس حالت خود را حفظ کنید تا در زندگی درخشش بیشتری داشته باشید.

فال روزانه آبان

فال روزانه شما نشان می دهد اگر در زندگی قانع باشید و به آنچه دارید قناعت کنید و حرص و طمع را از خود دور کنید هرگز محتاج کمتر از خودتان نمی‌شوید و دست نیاز به سوی کسی دراز نخواهید کرد و همیشه شاد خواهید بود.

فال روزانه آذر

فال روزانه شما نشان می دهد هرگز از زندگی خود گله نکنید و علت نیک و بد آن را در وجود خود جستجو کنید و درصدد رفع آن بکوشید تا موفق و کامیاب شوید.

فال روزانه دی

در فال روزانه شما آمده است هر کاری را به اهلش واگذار کنید و هر فنی را به اهل فن آن و هرگز کاری را به دست کسی که در آن کار مهارت و تخصص ندارد نسپارید تا متضرر نشوید. سعی کنید هر کاری را با توکل به خداوند منان تا آنجایی که توان شما اجازه می‌دهد خودتان انجام دهید و مأیوس نشوید.

فال روزانه بهمن

فال روزانه شما نشان می دهد اگر در فکر معامله‌ای هستید، تشویش نداشته باشید و در انجام آن بکوشید که زیان نخواهید دید و منفعت دارد.

فال روزانه اسفند

فال روزانه شما نشان می دهد از دروغگویی و فریب مردم برحذر باشید؛ چون عاقبت خوبی ندارد و از این بابت ضربه خواهید خورد.

کدخبر: 869602 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟