فال روزانه شخصی / 13 دی ماه + فیلم
حجم ویدیو: 4.18M | مدت زمان ویدیو: 00:00:26

به گزارش رکنا، فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه به اتفاقاتی که ممکن است در طول روز برای شما پیش بیاید اشاره دارد. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد اشاره به تمام اتفاقاتی که در زندگی برای تان رخ می دهد ندارد. فال روزانه به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. فال روزانه خود و عزیزان تان را می توانید در این بخش از رکنا مشاهده کنید.

فال روزانه فروردین

در فال روزانه شما آمده است امروز پشت آن ظاهر آرام و خونسرد آنقدر ذهن تان فعال و فکرتان مشغول است که اطرافیان حتی حدسش را هم نمی توانند بزنند ولی خوشبختانه آنها شما را آنقدر قبول دارند که حتی اگر از جهتی که در پیش گرفته اید هم مطمئن نباشند به شما اطمینان خواهند داشت. پس وقت خودتان را برای توجیه و توضیح اهداف و برنامه های تان تلف نکنید و قدرت خود را روی پیشروی به سوی اهداف تان متمرکز کنید.

فال روزانه اردیبهشت

فال روزانه شما نشان می دهد رویکرد منطقی و کاربردی تان نسبت به زندگی شما را قادر می سازد که احساسات خود را با وجود اینکه امروز به شدت در جوش و خروش هستند مدیریت کنید. شما مجبور نیستید آنچه در ذهن تان می گذرد را با همه در میان بگذارید. با این حال سرکوب کردن احساس تان نیز ایده چندان خوبی نیست و در درازمدت شما را از پای در خواهد آورد. رویاهای دست نیافته و ترس های خودتان را مورد بررسی قرار دهید؛ فکر کردن به آنها از شدت شان کم خواهد کرد و به شما این اجازه را می دهد که از آنها گذشته و به مسائل مهم تر زندگی تان بپردازید.

فال روزانه خرداد

فال روزانه شما نشان می دهد در حال حاضر نیازهای تان آنقدر شدید و پیچیده هستند که شاید ترجیح دهید اصلا آنها را نادیده بگیرید. از طرفی هم حسی از درون به شما هشدار می دهد که احساسات خود را برای هر کسی برملا نکنید و به هر کس در این مورد اعتماد نکنید. بهتر است تا زمانی که فرد قابل اعتمادی که خودش را به شما ثابت نکرده است نیافته اید احساسات خود را با کسی در میان نگذارید. شما وقتی از صمیم قلب بخواهید کاری را انجام دهید حتی غیر ممکن ها را هم ممکن می سازید، پس توانایی های خود را دست کم نگیرید.

فال روزانه تیر

فال روزانه شما نشان می دهد امروز شما باید شادی خود را نشان دهید. شاید زبان بدن تان چیز دیگری بگوید اما تا می توانید روی زیبایی ها و اتفاق های مهم تاکید و تمرکز داشته باشید. اگر کاری را دوست دارید آن را انجام دهید. اگر فرصت کافی برای انجام آن ندارید برنامه های خود را دستکاری کنید تا بتوانید زمانی را نیز به علایق و زندگی شخصی خود اختصاص دهید. استراحت و ورزش را نیز در برنامه های امروز خود بگنجانید.

فال روزانه مرداد

فال روزانه شما نشان می دهد امروز نمی توانید در برابر وسوسه ها خیلی مقاومت کنید اما مراقب باشید از حد و مرز خود خارج نشوید. روی واقعیت ها تاکید داشته باشید و اگر در مورد کاری دچار تردید هستید حتما در مورد آن تحقیق و مطالعه کنید یا از افراد مورد اعتماد مشورت فکری بگیرید. امروز برای برقراری ارتباط های عاطفی به توجهات بیشتری نیاز دارید. این را بدانید در هر رابطه ای، چه عاطفی چه کاری باید صادق باشید تا با مشکلی مواجه نشوید.

فال روزانه شهریور

فال روزانه شما نشان می دهد کم کم برنامه هایی که برای آینده خود دارید دارند در ذهن تان جان می گیرند و تکلیف تان با خودتان معلوم می شود ولی هنوز برای اینکه بخواهید در مورد این برنامه ها با دیگران حرف بزنید زود است. دیگران هم فعلا علاقه چندانی به دانستن برنامه های شما برای آینده ندارند. انتظار نداشته باشید که بلافاصله به نتیجه مورد نظرتان برسید. کمی به خودتان فرصت بدهید و انتظارات خود را به حداقل برسانید. تنها کسی که لازم است توانایی های تان را به او ثابت کنید خودتان هستید، پس خودتان را تحت فشار قرار ندهید.

فال روزانه مهر

فال روزانه شما نشان می دهد ممکن است امروز دریابید که چرا طی روزهای گذشته مدام دور خود می‌چرخیدید. امروز می‌توانید نتیجه زحمات این چند روزه خود را بگیرید اما مراقب باشید تنبلی نکنید چراکه درنهایت مجبورید بر سرعت خود بیفزایید. می‌توانید همچنان که اوقات خوشی را سپری می‌کنید پیشرفت مهمی‌ نیز داشته باشید. لیستی از کارهای تان تهیه کنید اما فراموش نکنید که کمی‌ هم زمان فراغت برای خود در نظر بگیرید. مسلما به نتیجه خوبی خواهید رسید. امتحان کنید!

فال روزانه آبان

فال روزانه شما نشان می دهد ممکن است شما در اوج احساساتی باشید که همزمان با هم به شما حمله کرده‌اند و این موضوع شما را می‌ترساند و از راه بدر می‌برد. بعضی چیزها یا بعضی افراد تمایل و اشتیاق شما را بیدار می‌کنند اما الان خیلی زود است که بخواهید در برابر آنها واکنش نشان دهید. احتیاط و هوشیاری شما بسیار خردمندانه است،‌ به خاطر اینکه هیجان شما به این منجر می‌شود که به راحتی واقعیت و بی طرفی خود را از دست بدهید. قبل از اینکه یکباره به درون موضوعی بپرید خوب فکرکنید و آرام داخل آن شوید.

فال روزانه آذر

فال روزانه شما نشان می دهد ممکن است شما واقعا قادر باشید یک تغییر ناگهانی را که امروز اتفاق می‌افتد پیش بینی کنید و در این زمان است که مقاومت دربرابر یک تغییر غیر قابل اجتناب را رها می‌کنید. اگر اخیرا ترس از شکست داشته اید، بدانید که ممکن است آنها شما را از دیدن جنبه‌های مثبت اتفاقات روزمره و کاری بازدارند اما این نیروی خوبی است برای سیر در ناشناخته‌ها و راهی که شما بدان وسیله آینده خود را تصور می‌کنید تاثیر زیادی بر خلاقیت شما می گذارد.

فال روزانه دی

در فال روزانه شما آمده است امروز احساس می کنید در حال رانندگی در بزرگراه هستید اما ناگهان همه راه ها و مسیرها در هم ادغام می شوند و سردرگم خواهید شد. این تنگنا باعث اضطراب و دشواری شما می شود. باید بدانید نخستین برخورد شما با مردم در ذهن آنها نقش می بندد و همیشه بر همان اساس در مورد شما قضاوت و فکر خواهند کرد. به خاطر داشته باشید در مواقعی که عصبانی و پرخاشگر هستید بهتر است به محل قرارهای اولیه نروید و در جمع انسان های جدید ظاهر نشوید اما اگر از نظر عاطفی بسیار پراحساس و پر شور هستید بهتر است آن را با کمی کارهای رمانتیک مخلوط کنید تا نتیجه ثمربخشی داشته باشد.

فال روزانه بهمن

فال روزانه شما نشان می دهد افرادی که امروز با آنها ملاقات دارید در آینده برای شما بسیار سودآور و ارزشمند خواهند بود. امروز ایده ها و طرح های بسیار ارزشمندی در ذهن خود دارید. آنها را یادداشت کنید. همه مسائل جالبی که امروز می بینید یا می شنوید را نیز یادداشت کنید. در ملاقات با افراد متفاوت، اطلاعات ارزشمندی کسب خواهید کرد که در پیشرفت و موفقیت کاری شما بسیار نقش مهمی دارند. البته توجه به جزئیات نیز در پیشرفت شما بی تاثیر نخواهد بود.

فال روزانه اسفند

فال روزانه شما نشان می دهد روح عجیب و پرباری دارید. همه انسان های اطراف شما می توانند از روح تان برداشت کنند و خود را بالا بکشند اما در این میان باید به خواسته های خود نیز توجه کنید و برای آنها ارزش قائل شوید. از اینکه در مسیر پیشرفت یا زندگی خود از دیگران کمک بطلبید به دل شک راه ندهید. همه انسان ها به همفکری نیاز دارند.

کدخبر: 857841 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟