فال روزانه شخصی / 7 دی ماه + فیلم
حجم ویدیو: 2.56M | مدت زمان ویدیو: 00:00:16

به گزارش رکنا، فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه به اتفاقاتی که ممکن است در طول روز برای شما پیش بیاید اشاره دارد. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد اشاره به تمام اتفاقاتی که در زندگی برای تان رخ می دهد ندارد. فال روزانه به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. فال روزانه خود و عزیزان تان را می توانید در این بخش از رکنا مشاهده کنید.

فال روزانه فروردین

در فال روزانه شما آمده است از اعضای خانواده درخواست کنید تا توقع‌های خود را کاهش دهند. روز خوبی را برای سرمایه‌گذاری آغاز کرده‌اید. این شرایط را به فال نیک بگیرید و سرمایه‌گذاری سودآوری را آغاز کنید. روحیه سخاوتمندی دارید اما مواظب باشید که این روحیه زمینه سوءاستفاده اطرافیان را فراهم نکند. امروز اگر حواس تان  را جمع نکنید فردی سر شما کلاه خواهد گذاشت. در این شرایط به نفع شماست که شش‌دانگ حواس تان را جمع کنید و روز را بدون هرگونه ضرری به پایان برسانید. یکی از آشنایان یا اطرافیان شما در آتش عشق می‌سوزد و به محبوبی دل باخته است، اجازه ندهید این فرد بیشتر از این عذاب بکشد و به او کمک کنید تا به محبوبش برسد و عشقی جاودان و ماندگار را تجربه کند. مدتی است که سری به دوستان قدیمی نزده‌اید و حسابی دلتنگ‌شان هستید، امروز زمان مناسبی است تا با رفقای قدیمی دیداری تازه کرده و خاطره‌های خوش گذشته را زنده کنید.

فال روزانه اردیبهشت

فال روزانه شما نشان می دهد با فکرکردن به نکته‌های مثبت زندگی، انرژی بگیرید و روحیه خودتان را حفظ کنید. پولی به دست تان می‌رسد. بهتر است قسمتی از این پول را به کارهای انسان‌دوستانه اختصاص دهید. مطمئن باشید کار خیر شما بدون پاداش نمی‌ماند و در آینده با رونق بیشتری در زندگی روبه‌‌رو می‌شوید.  قصد انجام کار مهمی را دارید اما می‌خواهید این کار را یک‌تنه انجام دهید و از کسی کمک نمی‌گیرید، مطمئن باشید که به تنهایی از انجام این کار بر نخواهید آمد، در نتیجه به‌جای اینکه وقت خود را تلف کنید امروز از دوستان و آشنایان برای انجام این کار مهم کمک بگیرید و مطمئن باشید با کمک اطرافیان این کار را راحت‌تر از چیزی که فکرش را می‌کنید انجام خواهید داد. انسان پرحرفی هستید و همیشه اطرافیان را با پرگویی و صحبت‌های بی‌جا ناراحت می‌کنید، قبل از اینکه این روحیه باعث شود دوستان و آشنایان شما را کنار بگذارند پرحرفی را کنار بگذارید و همیشه کم و گزینه بگویید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان هر کاری که از دستش بر می‌آید را برای رضایت شما انجام می‌دهد. اما آن‌گونه که بایدوشاید قدردان زحمت‌های او نیستید. قبل از اینکه ادامه این رویکرد فاصله‌ای عمیق میان شما ایجاد کند در اولین فرصت به وی ثابت کنید که قدر زحمت‌هایش را می‌دانید.

فال روزانه خرداد

فال روزانه شما نشان می دهد بخت با شما یار است و شرایطی پیدا می‌شود تا به یکی از آرزوهای تان برسید. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و زمینه موفقیت‌های بیشتری را فراهم کنید. احساسات خود را کنترل کنید و هیجان‌زده نشوید. در غیراین‌صورت تصمیم مهمی را با عجله خواهید گرفت و ضرر سنگینی را متحمل می‌شوید. انسان کم حوصله‌ای هستید و اعصاب خودتان را نمی‌توانید کنترل کنید. قبل از اینکه این روحیه کار دست شما بدهد فکری به حال این شرایط کنید و تسلط بیشتری به اعصاب خود داشته باشید. کار جدیدی به شما واگذار می‌شود و پیشرفت تان به انجام موفقیت‌آمیز این کار بستگی دارد، درنتیجه تلاش بیشتری برای انجام این کار به‌خرج دهید و کاری را انجام دهید که مو لای درز آن نرود. علاقه زیادی به تنهایی دارید و امروز شرایطی برای خلوت و تنهایی پیدا می‌کنید.  برنامه‌های مهمی برای امروز تدارک دیده اید اما کار ضروری برای همسرتان پیش می‌آید و نقشه‌های‌تان نقش بر آب خواهد شد.

فال روزانه تیر

فال روزانه شما نشان می دهد منفی‌بافی را کنار بگذارید و دستاوردهای خود را در زندگی نادیده نگیرید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید سود سرشاری روانه حساب‌های بانکی‌‌تان خواهد شد. همسرتان امروز بی‌حوصله و کم‌طاقت است و به قول معروف اصلا اعصاب ندارد، اجازه ندهید کم‌حوصلگی وی زمینه ناراحتی شما را فراهم کند. او را به حال خودش بگذارید و مطمئن باشید که گذشت زمان حال و روحیه اش را بهتر خواهد کرد. اتفاق فرخنده‌ای در محل‌کار یا منزل انتظار شما را می‌کشد. به سینه فردی که نیازمند کمک شماست دست رد نزنید. هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید و مطمئن باشید در آینده‌ای نزدیک لطف شما را جبران خواهد کرد.

فال روزانه مرداد

فال روزانه شما نشان می دهد با انجام کارهایی که روحیه‌تان را تقویت می‌کند انگیزه پیدا کنید و کسالت را کنار بگذارید. حسادت، عصبانیت، شک و تردید و حرص و آز به عنوان صفت‌های منفی شما شناخته می‌شود و برای رسیدن به زندگی سالم از این صفت‌ها باید دوری کنید. پولی به کسی قرض داده‌اید. امروز بخت با شما یار است و این پول بازپرداخت می‌شود. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید. روز خوبی برای شراکت نیست و احتمال زیادی وجود دارد که شریک‌تان سرتان کلاه بگذارد. در اولین فرصت وضعیت مالی خود را بررسی کنید و مواظب باشید چیزی در حساب‌و‌کتاب‌های شما از قلم نیفتاده باشد. شخصیت جذابی دارید و امروز به لطف این روحیه دوستان تازه‌ای پیدا خواهید کرد.

فال روزانه شهریور

فال روزانه شما نشان می دهد اهمیت بیشتری به رژیم‌غذایی‌تان بدهید و خوراکی‌های ناسالم را کنار بگذارید. با خرید کالاهای بی‌ارزش و پیش‌پاافتاده، موقعیت مالی‌تان را به خطر نیندازید. در انجام کارهای منزل مشارکت بیشتری داشته باشید. از همسرتان برای رفتار ناپسندی که داشته‌اید عذرخواهی کنید. از مهارت‌های خود نهایت استفاده را برای پیشرفت در کارها ببرید. با موفقیت فاصله چندانی ندارید و اگر بیشتر تلاش کنید در آینده‌ای نزدیک مزد زحمت‌های خود را دریافت خواهید کرد. کارهای عقب‌افتاده را انجام دهید و کاری را به فردا موکول نکنید. برای رسیدن به این هدف نظم‌‌و‌انضباط بیشتری در کارها به خرج دهید و با اولویت‌بندی کارها برنامه‌ای منظم را برای آینده ترسیم کنید.

فال روزانه مهر

فال روزانه شما نشان می دهد امروز را به انجام کار سختی که مدتی است پشت‌گوش می‌اندازید، اختصاص دهید. انجام این کار رضایت خاطر شما را به دنبال خواهد داشت و نگرانی‌های‌تان را از بین می‌برد. یکی از اعضای خانواده به کمک شما می‌آید و زمینه افزایش درآمد‌تان را فراهم می‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت محبت او را جبران کنید. برای حل مشکلی که با آن روبرو هستید با اعضای خانواده مشورت کنید. متوجه خواهید شد که یکی از اعضای خانواده به موفقیت چشمگیری رسیده و این وضعیت زمینه شادی‌تان را فراهم می‌کند. با کار و تلاش بیشتر فاصله‌ خود را با موفقیت کاهش دهید. برای انجام کار مهمی که آن را به تاخیر انداخته‌اید امروز فرصت لازم مهیا خواهد شد. این کار را به هر قیمتی که شده در این فرصت به پایان برسانید. همسرتان امروز بیشتر از همیشه به بودن در کنار شما نیاز دارد.

فال روزانه آبان

فال روزانه شما نشان می دهد بیش‌ازحد به خواسته‌های دلتان اهمیت می‌دهید و انسان هوس‌بازی هستید، اگر مواظب این روحیه نباشید امروز کار دست‌ خودتان می‌دهید. احتمال زیادی وجود دارد که میان شما و همسرتان بر سر مشکلات مالی مشاجره‌ای ایجاد شود. در اولین فرصت به او ثابت کنید که از هر چیزی بیشتر برای شما ارزش دارد و دلخوری که ایجاد شده را به عشق و محبت تبدیل کنید. رویکردی همراه با آرامش و متانت به حل مشکلات در پیش بگیرید. اهل خانواده بر سر موضوعی با یکدیگر اختلاف‌نظر دارند و این وضعیت زمینه دلخوری اعضای خانواده را فراهم کرده‌ است، قبل از اینکه این دلخوری بالا بگیرد امروز در میان اعضای خانواده پادرمیانی کرده و بین اهل منزل صلح و صفا برقرار کنید. تلاش و جدیت بیشتری در انجام کارها داشته باشید. فرصتی پیدا می‌کنید تا به تفریح یا ورزش دلخواه‌تان بپردازید. پدر یا مادر یا بزرگترهای فامیل در معرض بیماری قرار دارند و باید بیشتر از همیشه مواظب‌ آنها باشید.

فال روزانه آذر

فال روزانه شما نشان می دهد مواظب رژیم‌غذایی‌تان باشید و پرخوری را کنار بگذارید. بیشتر از همیشه حواس‌تان را به انجام کارها جمع کنید چراکه احتمال سهل‌انگاری شما وجود دارد. مدتی است پولی به کسی قرض داده‌اید، امروز این قرض ادا می‌شود و به لحاظ مالی شرایط بهتری را تجربه می‌کنید. اهمیت زیادی به انجام درخواست‌های اطرافیان می‌دهید و از خودتان غافل شده‌اید. شادی‌های خود را با اطرافیان به اشتراک بگذارید و به دوستان و آشنایان ثابت کنید که از هر فرصتی برای محبت به دیگران بهره می‌گیرید. یکی از آشنایان در همسایگی شما یا همکاران در محل‌‌کار چشم دیدن پیشرفت شما را ندارد و نقشه‌های شومی برای تان کشیده است. این فرد را شناسایی کنید و قبل از اینکه نقشه‌های شوم خود را اجرا کند حسابش را کف دستش بگذارید. فردی عابد و سالک امروز از در نصیحت با شما وارد می‌شود و پندواندرزهای مهمی را با شما به اشتراک خواهد گذاشت. نصیحت‌های این فرد را آویزه گوش کنید و مطمئن باشید عمل به این نصیحت‌ها، موفقیت و پیشرفت شما را در آینده تضمین خواهد کرد.

فال روزانه دی

در فال روزانه شما آمده است برای درمان بیماری‌ها حتما به پزشک مراجعه و از خوددرمانی پرهیز کنید. مشکلات مالی زیادی دارید و این وضعیت باعث شده تا تمرکزتان را از دست بدهید. با دوستانی که مدت‌هاست خبری از آنها نداشتید تجدید دیدار کنید. حس‌‌و‌حال زیادی برای عاشقی دارید. تجربه‌های زیادی در زندگی دارید، این تجربه‌ها را از اطرافیان دریغ نکنید و هر کاری که از دست‌تان برمی‌آید را برای کمک به دیگران انجام دهید. انسان باهوش و زیرکی هستید، امروز زمان مناسبی است تا از این هوش و استعداد نهایت استفاده را ببرید.

فال روزانه بهمن

فال روزانه شما نشان می دهد عینک بدبینی به چشم زده‌اید و دنیا را سرشار از موضوعات منفی و نگران‌ کننده می‌‌بینید، این رویکرد نه تنها شما را به لحاظ کاری از اطرافیان عقب انداخته‌ است بلکه به لحاظ روحی نیز به انسان افسرده‌ای تبدیل شده‌اید. درنتیجه امروز زمان مناسبی است که عینک بدبینی را از چشم بردارید و با نگاهی مثبت و آینده‌نگرانه زندگی را ادامه دهید. به خاطر داشته باشید که حسادت شما را به فردی منفور درمیان اعضای خانواده تبدیل خواهد کرد. با فرصت چشمگیر و وسوسه‌برانگیزی برای افزایش درآمد روبرو می‌شوید اما قبل از اینکه پول و ثروت خود را که با هزارویک زحمت به دست‌‌آورده‌اید برای انجام این کار سرمایه‌گذاری کنید، با افرادی که سابقه و تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت کرده و پول خود را در کاری سرمایه‌گذاری کنید که سود تضمین‌شده‌ای داشته باشد. دوستان بسیار خوبی دارید و لحظه‌ای شما را برای رسیدن به هدف‌های‌تان تنها نگذاشته‌اند، قدر این دوستان را بدانید و به آنها ثابت کنید که هرگز محبت‌های‌شان را فراموش نمی‌کنید. روز خوبی را برای انجام کارهای مذهبی یا خیرخواهانه در پیش دارید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با انجام این کارها شرایط آرامش خود را فراهم کنید. بر این باور هستید که همسرتان فرشته است و چیزی برای شما در عشق و محبت کم نمی‌گذارد، این باور امروز به اثبات می‌‌رسد و عشق و محبت بی‌پایانی را تجربه می‌کنید. یکی از دوستان هدیه‌ای برای شما گرفته و با تقدیم این هدیه محبت خود را به شما ثابت می‌‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت به فکر جبران محبت‌هایش باشید.

فال روزانه اسفند

فال روزانه شما نشان می دهد دخالت‌های بی‌جا در امور اطرافیان را کنار بگذارید و سرتان به کار خودتان باشد. احتمال ایجاد مشاجر‌ه‌ای میان شما و همسرتان وجود دارد و به احتمال زیاد این مشاجره در مشکلات مالی ریشه دارد. درنتیجه اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرید و در اولین فرصت زمینه آشتی را با عشق‌زندگی‌تان فراهم کنید و به او قول بدهید که از امروز به بعد هرگز اجازه نمی‌دهید مشکلات مالی زمینه ناراحتی و مشاجره شما و او را فراهم کند. روحیه‌ای آرام و متین دارید و زود از کوره‌ در نمی‌روید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و مشکلی که در سر راه‌تان قرار می‌گیرد را با آرامش و متانت می توانید حل کنید. سری به دوستان و آشنایان بزنید و با هم‌صحبتی با رفقای قدیمی افکار منفی را از ذهن‌تان دور کنید. روز خوبی برای پیشرفت در کار و تحصیل انتظار شما را می‌کشد. اجازه ندهید مشکلات و ناراحتی‌ها بر شما غلبه کند و به هر قیمتی که شده بر سختی‌ها غلبه کنید. شناخت کافی از توانایی‌های خود ندارید و نقاط ضعف و قدرت خود را نمی‌شناسید. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت وقتی را برای بررسی‌ توانایی‌های خود کنار بگذارید و نقاط ضعف‌تان را تقویت کنید. فرصتی مهیا می‌شود تا کمی با خود خلوت کنید و با اصلاح نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، مسیر پیشرفت و موفقیت را هموار کنید.

کدخبر: 856203 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟