فال روزانه شخصی / 26 آذر ماه + فیلم
حجم ویدیو: 7.68M | مدت زمان ویدیو: 00:00:21

به گزارش رکنا، فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه به اتفاقاتی که ممکن است در طول روز برای شما پیش بیاید اشاره دارد. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد اشاره به تمام اتفاقاتی که در زندگی برای تان رخ می دهد ندارد. فال روزانه به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. فال روزانه خود و عزیزان تان را می توانید در این بخش از رکنا مشاهده کنید.

فال روزانه فروردین

در فال روزانه شما آمده است اجازه ندهید احساسات بر شما غلبه کند و با عقل و منطق تصمیم بگیرید. برای موفقیت و پیشرفت، نگاه خود را به زندگی تغییر دهید. برای سرمایه‌گذاری و افزایش درآمد بی‌گدار به آب نزنید و با افراد باتجربه مشورت کنید. با دوستانی رابطه برقرار کنید که درک کاملی از شرایط شما دارند. دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و احساس می کنید که از همیشه بیشتر عاشق شده‌اید.‍‍

فال روزانه اردیبهشت

فال روزانه شما نشان می دهد این روزها شما مدام خودتان را با دیگران مقایسه می کردید و انگشت اشاره خود را روی کمبودهای تان می گذاشتید. این در حالی است که شما توانایی های زیادی دارید و دیگران هم از این موضوع آگاهند. پس خودتان را دست کم نگیرید تا معجزه خوشبختی برای تان اتفاق افتد. اگر خودتان را در محیط کار به دیگران نشان دهید پیشرفت کاری قابل ملاحظه ای خواهید داشت. به زودی تغییری در رابطه عاطفی برای تان می افتد که انتظارش را ندارید. آن را به فال نیک بگیرید و خودتان را به دست سرنوشت بسپارید تا بهترین ها را برای تان رقم بزند.‍‍

فال روزانه خرداد

فال روزانه شما نشان می دهد احساس می کنید هیچ چیز در اراده شما نیست. نگران نباشید زیرا این شرایط موقتی است و به زودی همه چیز همان طور که شما می خواهید پیش می رود. اگر از کاری که در حال انجام آن هستید راضی نیستید همین حالا آن را عوض کنید یا اگر افرادی اطراف تان هستند که شما را آزار می دهند از آنها دوری کنید و در جمع های دیگری حضور یابید اما این را هم یادتان باشد که شرایط نامطلوب زندگی خود را گردن دیگران نیندازید. هر کسی مسئول کارهای خودش است. آنچه در چنین روزی باید به آن توجه کنید تمرکز روی کارهای تان است. به زودی تغییری بزرگ در زندگی تان ایجاد می شود که لبخند را بر لبان تان می نشاند.‍‍

فال روزانه تیر

فال روزانه شما نشان می دهد به نظر می رسد که اکنون تمایل شدیدی به موضوعات انسانی و محیط زیستی دارید. تصمیم دارید بعضی چیزها را تغییر دهید تا شرایط اجتماعی کنونی از اهداف تان بیشتر حمایت کند اما متأسفانه دیگران آن قدرها هم سریع نیستند و کار به کندی پیش می رود. یادتان باشد که باید به اهداف طولانی مدت فکر کنید و نه فقط چیزهایی که همین امروز می توانید به دست آورید. اگر احساس کردید که همین حالا به خواسته های تان نرسیده اید نباید ناامید و پریشان خاطر شوید. صبوری به خرج دهید و ایمان داشته باشید، زیرا تغییرات پایدار همیشه تدریجی اتفاق می افتد.

فال روزانه مرداد

فال روزانه شما نشان می دهد به نظر می رسد موقعیتی در پیرامون تان چنان شما را آزرده خاطر کرده که تصمیم دارید تغییراتی در آن حاصل کنید. باور دارید که حتما یک راه حلی وجود دارد حتی اگر امروز آن را پیدا نکنید. تمایلات کنونی شما به تغییر و تحول ممکن است با مخالفت دیگران روبرو شود. بهتر است با مثبت اندیشی به قضیه نگاه کنید و هر آنچه را که می بینید با صداقت در میان بگذارید.

فال روزانه شهریور

فال روزانه شما نشان می دهد این روزها ایده های زیادی به ذهن تان رسیده به طوری که احساس می کنید در آنها غرق شده اید. نگذارید این افکار انرژی شما را بگیرند و نگران تان کنند زیرا هیچ کدام شان هنوز واقعیت ندارند. بهتر است چند قدم به عقب بردارید و شرایط خودتان را از دور و بار دیگر مرور کنید. این کار به شما کمک می کند تا به افکارتان نظم بیشتری دهید. مشورت با خانواده یا یک دوست مورد اعتماد نیز می تواند از سنگینی که بر دوش تان است، بکاهد.

فال روزانه مهر

فال روزانه شما نشان می دهد دید مثبتی به زندگی ندارید و به جای اینکه به خوبی‌های زندگی فکر کنید همیشه بدی‌ها را در نظر می‌گیرید و انسان منفی‌بافی هستید. قبل از اینکه این روحیه زمینه افسردگی و ناراحتی شما را فراهم کند از امروز به خودتان قول بدهید که منفی‌بافی را کنار بگذارید و با عینک خوش‌بینی به دنیا نگاه کنید. یکی از دوستان به کمک شما نیاز دارد و امروز هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای این دوست انجام دهید. برای رسیدن به موفقیت بیشتر از اعتمادبه‌نفس و اراده پولادین خود کمک بگیرید.‍‍

فال روزانه آبان

فال روزانه شما نشان می دهد اصلا برای تان اهمیتی ندارد که امروز چقدر کار روی سرتان ریخته است، فقط می خواهید اوقاتی را هم به شادی و تفریح بگذرانید. بیشتر از اینکه به انجام تعهدات تان تمایل داشته باشید دل تان می خواهد به تفریحات برنامه ریزی نشده بپردازید اما به شما توصیه می شود که قبل از هر چیزی اول به وظایف تان رسیدگی کنید. مسئولیت هایی را که به دوش دارید با محافظه کاری انجام دهید، بعد خواهید دید که این کار باعث می شود تا در انتخاب تفریحات تان خلاقانه تر عمل کنید.

فال روزانه آذر

فال روزانه شما نشان می دهد امروز کلی کار برای انجام دادن دارید. به طور ناگهانی انگار شما در مرکز دنیا قرار گرفته اید و توانایی های ذهنی تان در معرض امتحان قرار گرفته اند. خودتان را برای امتحان آماده کرده اید؟ بهتر است خودتان را جمع و جور کرده و ذهن تان را به کار بیندازید. کافی است خودتان باشید و دنباله روی کورکورانه دیگران نباشید. به شایعات و غیبت هایی که می شنوید خیلی اهمیت ندهید و حرف هایی که از منبعی موثق نشنیده اید را باور نکنید، در غیر این صورت ممکن است به دردسر بیفتید.

فال روزانه دی

در فال روزانه شما آمده است آیا واقعا کاری را می کنید که خودتان دل تان می خواهد یا کارهایی را انجام می دهید که دیگران از شما انتظار دارند؟ با فکر کردن به خود واقعی تان و خواسته های تان به خودتان یادآوری کنید که چه کسی هستید و از زندگی چه می خواهید. اگر از کاری که دارید لذت نمی برید شاید وقت آن رسیده است که روش خود را در انجام آن تغییر دهید. امروز با خیال راحت می توانید تنبلی کنید. تا وقتی که مجبور نشده اید به خودتان تکان ندهید ولی این را هم به خاطر داشته باشید که نمی توانید دیگران را به انجام کاری مجبور کنید مگر اینکه خودشان هم بخواهند.

فال روزانه بهمن

فال روزانه شما نشان می دهد امروز فعالیت های گروهی و اجتماعی با محوریت مسائل معنوی، اجتماعی و بشردوستانه در انتظار شما خواهد بود. این کار برای شما لذتبخش خواهد بود و امکان آشنایی با افراد تازه و دوستی های جدید را برای شما فراهم خواهد کرد. فکرتان بسیار مشغول خواهد بود و از موضوعی به موضوع دیگر خواهید پرید. کمی ورزش کنید تا ذهن تان آرام شود و شب بهتر خواب تان ببرد وگرنه برای خوابیدن دردسر خواهید داشت.

فال روزانه اسفند

فال روزانه شما نشان می دهد که کلید موفقیت شما در چنین روزی در دستان خودتان است پس آن را در جیب دیگران جستجو نکنید. برای خودتان یک مسیری را مشخص کنید و طبق آن پیش روید. هرچه در این مسیر مسئولیت پذیرتر باشید، شادتر و موفق تر از قبل خواهید شد. امروز سعی کنید که از مخالفت کردن با دیگران بپرهیزید حتی اگر با آنها مخالف هستید، خودتان را راضی نشان دهید تا دل شان را به دست آورید و حرف تان را پیش ببرید.

کدخبر: 852887 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟