فال روزانه شخصی / 18 مرداد ماه

به گزارش رکنا، فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه به اتفاقاتی که ممکن است در طول روز برای شما پیش بیاید اشاره دارد. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد اشاره به تمام اتفاقاتی که در زندگی برای تان رخ می دهد ندارد. فال روزانه به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. فال روزانه خود و عزیزان تان را می توانید در این بخش از رکنا مشاهده کنید.

فال روزانه فروردین

در فال روزانه شما آمده است در مورد هر مسئله‌ای با شفافیت کامل صحبت نکنید زیرا رک گویی شما گاهی برای تان مشکل ساز خواهد شد. سعی کنید افراد را در حسرت شنیدن صحبت‌های تان بگذارید نه اینکه در رابطه با هر مسئله‌ای هر چیزی را که در دل تان دارید بازگو کنید. در رابطه با مشکلات تان بیش از حد احساسی عمل می‌کنید. بهتر است این کار را ترک کنید زیرا در غیر این صورت دیگر نمی‌توانید جلوی احساسات تان را بگیرید.

فال روزانه اردیبهشت

فال روزانه شما نشان می دهد عینک قرمز را از چشم خود بردارید. شما امروز بیش از حد در تخیل هستید و باید بتوانید واقعیت های زندگی را نیز ببینید. باید سخت کوشی خود را بیشتر کنید و حتی اگر برای تان سخت است وظایف خود را به اتمام برسانید. به نظر می رسد برخی رویدادهای زندگی را نادیده گرفته اید و وانمود می کنید که چیزی رخ نداده است اما چشمان تان را باز کنید. سعی کنید در جمع های دوستانه بیشتر حضور داشته باشید. این مسئله کمک می کند تا دید درست تری پیدا کنید.

فال روزانه خرداد

فال روزانه شما نشان می دهد کار، کار، کار. شما همیشه بسیار خوب کار می کنید و امروز هم باید مراقب باشید تا اشتباهی انجام ندهید که موجب ناراحتی شود یا در کارتان مشکلی ایجاد کند. وظایف خود را درست انجام دهید و هارمونی با دیگر همکاران را در دستور کار قرار دهید. دیدگاه های منفی را کنار بگذارید. به جای اینکه از دیگران عصبانی شوید و بخواهید با پیامک این ناراحتی را به آنها نشان دهید برای تفریح با عشق خود برنامه ریزی کنید. برای کارهای تان لیست موارد مهم را بنویسید تا دیگر مشکلی برای تان پیش نیاید. عشق تان در چه مرحله ای قرار دارد؟ آیا از آن راضی هستید؟ اگر احساس می کنید با عشق تان مثل روزهای اول نیستید کمی هیجان و شادی را به آن اضافه کنید.

فال روزانه تیر

فال روزانه شما نشان می دهد درحالی که شما مثل یک صخره عمل می‌کنید تا از چیزهایی که دوست دارید پشتیبانی کنید اکنون استواری احساسی شما می‌تواند نقش مهمی را ایفا کند. به نظر می‌رسد اشخاص دیگر نیاز به شما داشته باشند و شما سعی می‌کنید هر کاری از دست تان برمی‌آید انجام دهید. اما واقعا عاقلانه نیست که تمام انرژی‌تان را از دست بدهید بدون اینکه خودتان به نتیجه‌ای برسید، پس صبر کنید تا در پایان به نتیجه برسید. سخاوت بهترین نتیجه است.

فال روزانه مرداد

فال روزانه شما نشان می دهد اگر چیز جدیدی به ذهن تان می‌رسد خیلی زود در طول روز آن را ابراز کنید. اگرچه افکارتان رشد پیدا می‌کنند، شما بیشتر از فشار آوردن نیاز به برقراری ارتباط با آنها دارید. اگر شما مدت زمان زیادی منتظر بمانید فرصت رسیدن به خیلی از چیزها را خواهید داشت. اگر رک باشید و فکر بازی نیز داشته باشید می‌توانید به بهترین نتایج نایل شوید. اطرافیان شما از صداقت تان قدردانی خواهند کرد حتی اگر به آنها  زیان رسانده باشید.

فال روزانه شهریور

فال روزانه شما نشان می دهد وقایع منفی که در گذشته برای تان رخ داده است اثر منفی روی شما گذاشته است و شما بعد از این همه مدت نتوانسته‌اید این اتفاقات را فراموش کنید. شما در کشاکش زندگی واقع شده بودید اما بهتر است راه خود را در این تنازع و جدل  پیدا کنید زیرا اگر راه‌تان را پیدا نکنید دچار ناامیدی می‌شوید. به صحبت‌هایی که می‌شنوید یا خواسته‌هایی که دیگران از شما دارند سریع جواب مثبت ندهید.

فال روزانه مهر

فال روزانه شما نشان می دهد ممکن است امروز آنقدر مستبد و خودرأی باشید که سهوا یکی از نزدیکان خود را عصبانی کنید. شما فکر می‌کنید  آماده اید که احساسات خود را با هر کسی تقسیم کنید به خاطر اینکه ادعا می‌کنید که فقط گفتن حقیقت آسان تر است اما حقیقت این است که وقتی زمان این کار فرا می‌رسد شما اولین کسی هستید که از آن فرار می‌کنید. به یاد داشته باشید اگر بخواهید احساسات خود را به عنوان رازی در قلب تان پنهان کنید هیچ اتفاقی نمی‌افتد!

فال روزانه آبان

فال روزانه شما نشان می دهد شما معمولا دوست دارید اولین نفری باشید که کاری را آغاز می‌کنید یا اینکه کاری را پیشنهاد می‌دهید به همین دلیل دارای ذهنی خلاق و پویا هستید. متاسفانه نظرات دیگران با نظرهای شما مغایرت‌هایی دارد که گاه شما را دچار سرخوردگی و نا امیدی می‌کند اما ناامید نباشید زیرا در روزهای آینده همه نگاه‌های به سوی شما بر خواهد گشت، دیگران ارزش وجودی شما را بیشتر درک خواهند کرد و به این موضوع پی می‌برند. شما مانند همیشه راه خود را بپیمایید.

فال روزانه آذر

فال روزانه شما نشان می دهد سعی کنید به کارهایی که می توانید انجام دهید فکر کنید نه کارهایی که نمی توانید. می توانید از کارهای خلاق و همچنین رابطه ها بهره مند شوید. بودن با افرادی که در گذشته با آنها معاشرت داشته اید خاطرات زیادی را زنده می کند. اگر می خواهید مهمانی بگیرید یا دوستی را به صرف غذا دعوت کنید اکنون بهترین زمان است. معاشرت با آنها روحیه تان را بالا می برد و ایده های آنها قوه تخیل شما را فعال می کند. زمان خوبی برای گرفتن تصمیمات مهم با خویشاوندان است.

فال روزانه دی

در فال روزانه شما آمده است امروز حتی اگر به خودتان قول بدهید که فعالیت های تان را بیشتر کرده و سخت‌تر کار کنید باز هم نمی‌توانید به خودتان کمک کنید. خوشبختانه شما چند ترفند دارید که به کمک آنها می‌توانید نسبت به شرایطی که در حال حاضر دارید پرمشغله‌تر و سازنده‌تر شوید. به جای اینکه به دنبال خوشی و تفریح کردن باشید اول وظایف تان را انجام دهید و بعد سراغ تفریح کردن بروید. اگر بتوانید اعتماد دیگران را جلب کنید احترام و اعتبار بیشتری کسب خواهید کرد.

فال روزانه بهمن

فال روزانه شما نشان می دهد صحبت کردن در مورد بسیاری از موضوعات مورد علاقه‌تان از نظر احساسی دست یافتنی نیست. آشکار کردن احساسات تان می‌تواند برای تان مشکل ایجاد کند اما اصرار ورزیدن در دستیابی به آنها می‌تواند تاثیر داشته باشد. متاسفانه فقط نیات خوب شما کافی نیست؛ آنچه شما به دیگران می‌بخشید می‌تواند برای آنها مشکل‌ساز باشد. تا جایی که می‌توانید خیلی واضح در مورد خودتان حرف بزنید و از حقیقت فاصله نگیرید.

فال روزانه اسفند

فال روزانه شما نشان می دهد انعطاف ناپذیری یک شخص دیگر بیشتر از اینکه شما را عصبانی کند به شما اطمینان خاطر می‌دهد. حتی اگر با موضوعی مخالف هستید به راستی شما می‌توانید برای افرادی که خودشان را باور دارند احترام قائل شوید. با تلاش کردن برای عوض کردن فکر دیگران انرژی‌تان را هدر ندهید؛ مسلما شما همان قدر که زمانی که کوهنوردی می‌کنید خسته می‌شوید خودتان را از پا خواهید انداخت. درعوض با صداقت تفاوت بینش ها را قبول و با آنها موافقت کنید.

کدخبر: 812341 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟