فال روزانه شخصی / 23 دی ماه + فیلم
حجم ویدیو: 15.26M | مدت زمان ویدیو: 00:02:05

فال روزانه به اتفاقاتی که ممکن است در طول روز برای شما پیش بیاید اشاره دارد. فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد اشاره به تمام اتفاقاتی که در زندگی برای تان رخ می دهد ندارد. فال روزانه به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. فال روزانه خود و عزیزان تان را می توانید در این بخش از رکنا مشاهده کنید.

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

نماد فروردین

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز شما می‌توانید برقی را در چشمان اطرافیانتان تشخیص بدهید، این برق شما را قادر می‌سازد که متوجه تواناییهای آنها شده و آنها را برای رسیدن به آرزوهایشان تشویق کنید. حس ششم شما بسیار قوی است، بنابراین شما می‌توانید حتی قبل از اینکه کسی با شما صحبت کند بفهمید که به چه چیزی فکر می‌کند. مادامی که شما به نیازهای خودتان توجه می‌کنید توصیه می‌شود که دوستی وفادار و همراه نیز باقی بمانید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

نماد اردیبهشت

فال روزانه شما نشان می دهد امروز می‌توانید از شر غم و غصه‌ای که شما را مشغول به خود کرده بود، خلاص شوید، مخصوصا اگر بتوانید رنجش و یا ناراحتی که در زیر خاکستر خود را پنهان کرده است را برطرف کنید.اما هنوز شما ممکن است درباره احساسات خود نگران باشید،‌ به خاطر اینکه نمی‌توانید همه آنها در گفتگوی خود با اطرافیان تان بازگو کنید. به جای اینکه نگران این باشید که کدام نیازهایتان را باید بازگو کنید،‌ قبول کنید که هر چیزی که شما باید ابراز کنید زمانی نتیجه خواهد داد که فرصت آن پیش بیاید. شما بیش از آن که فکرش را بکنید وقت دارید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

نماد خرداد

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز شما باید شادی خود را نشان دهید. شاید زبان بدنتان چیز دیگری بگوید، اما تا می توانید روی زیبایی ها و اتفاق های مهم تاکید و تمرکز داشته باشید. اگر کاری را دوست دارید آن را انجام دهید. اگر فرصت کافی برای انجام آن ندارید، برنامه های خود را دستکاری کنید تا بتوانید زمانی را نیز به علایق و زندگی شخصی خود اختصاص دهید. استراحت و ورزش را نیز در برنامه های امروز خود بگنجانید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

نماد تیر

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز در عین حال که نقش یک انسان اجتماعی را بازی می‌کنید، خیلی اهمیت دارد پاهای تان را روی زمین ثابت نگه دارید! شما امروز افسون زیبایی‌ها و جذابیت‌ها شده‌اید، اما نمی‌توانید از زیر بار مسئولیت‌های واجب و ضروری که روی دوش تان سنگینی می‌کند فرار کنید. زمان کمی‌ را به فعالیت‌های جدی‌تر اختصاص دادن کار خوبی است، اما نباید زیاد به خودتان سخت بگیرید. برای اینکه زندگی آنقدرها هم که شما فکر می‌کنید سخت نیست.

 

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

نماد مرداد

فال روزانه شما نشان می دهد با وجود اینکه ممکن است وقتی پیشرفت کارها امروز کاهش می‌یابد دیگران اعتنایی به آن نداشته باشند اما ناامیدی و عصبانیتی که شما بروز می‌دهید باعث ایجاد مشکلات دیگری می‌شود. با کمی‌تجزیه و تحلیل می‌توانید بفهمید که موانعی که امروز با آن روبرو می‌شوید تصادفی نیست. شما محدودیت‌هایی برای خود قائل شده‌اید که از ترس‌ها و یا خاطرات قدیمی‌تان سرچشمه می‌گیرد و اکنون ناگهان خود را آشکار می‌کنند. به زور چیزی را جلو نبرید؛ حتی اگر بتوانید گذشته را فراموش کنید بازمدتی زمان لازم است تا بتوانید همه چیز را درست کنید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین شهریور

نماد شهریور

فال روزانه شما نشان می دهد امروز پشت آن ظاهر آرام و خونسرد، آنقدر ذهنتان فعال و فکرتان مشغول است که اطرافیان حتی حدسش را هم نمی توانند بزنند. ولی خوشبختانه آنها شما را آنقدر قبول دارند که حتی اگر از جهتی که در پیش گرفته اید هم مطمئن نباشند به شما اطمینان خواهند داشت. پس وقت خودتان را برای توجیه و توضیح اهداف و برنامه هایتان تلف نکنید و قدرت خود را روی پیشروی به سوی اهدافتان متمرکز کنید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین مهر

نماد مهر

فال روزانه شما می گوید رویکرد منطقی و کاربردی شما نسبت به زندگی شما را قادر می سازد که احساسات خود را، با وجود این که امروز به شدت در جوش و خروش هستند مدیریت کنید. شما مجبور نیستید آن چه در ذهنتان می گذرد را با همه در میان بگذارید. با این حال سرکوب کردن احساستان نیز ایده چندان خوبی نیست و در دراز مدت شما را از پای در خواهد آورد. رویاهای دست نیافته و ترس های خودتان را مورد بررسی قرار دهید؛ فکر کردن به آنها از شدتشان کم خواهد کرد و به شما این اجازه را خواهد داد که از آنها گذشته و به مسائل مهم تر زندگی تان بپردازید

 

فال  روزانـه شخصی متولدین آبان

نماد آبان

فال روزانه شما نشان می دهد در حال حاضر نیازهایتان آنقدر شدید و پیچیده هستید که شاید ترجیح دهید اصلا آنها را نادیده بگیرید. از طرفی هم حسی از درون به شما هشدار می دهد که احساسات خود را برای هر کسی برملا نکنید و به هر کسی در این مورد اعتماد نکنید. بهتر است تا زمانی که فرد قابل اعتمادی که خودش را به شما ثابت نکرده است نیافته اید احساسات خود را با کسی در میان نگذارید. شما وقتی از صمیم قلب بخواهید کاری را انجام دهید حتی غیر ممکن ها را هم ممکن می سازید، پس توانایی های خود را دست کم نگیرید.

 

فال شخصی روزانـه متولدین آذر

نماد آذر

فال روزانه شما نشان می دهد ممکن است شما دوست داشته باشید که رویه خود را تغییر داده و از زندگی‌تان لذت ببرید، اما به نظر می‌رسد دیگران نسبت به شما تصور دیگری در ذهن دارند. اگرچه شما باید سعی کنید که با توجه به برنامه‌هایتان پیش بروید، اما اگر به نقطه‌ای رسیدید که فکر کردید نباید تا اینجا پیش روی می‌کردید نگرانی به خود راه ندهید. فقط چند نفس عمیق کشیده و مرزهایی را که برای خودتان تعیین کرده‌اید را به دیگران نیز بگویید تا از راهی که شما برگزیده‌اید متعجب نشوند.

 

فال شخصی روزانـه متولدین دی

نماد دی

در فال روزانه شما آمده است بهتر است برای مسائل پیش پا افتاده اوقات‌تان را تلخ نکنید و نگذارید زندگی تان لذت‌هایش را از دست بدهد زیرا بیشتر زمان تان را به شادی و تفریح تان اختصاص دهید.سعی کنید فردی صبور و آرام باشید و برای رسیدن به خواسته‌هایتان عجله نکنید. هرچه بیشتر صبور باشید و وقت بگذارید شاهد نتایج بهتری خواهید بود و بعدها از کارهای‌تان پشیمان نخواهید شد. با عطوفت، مهربانی و عشق می‌توانید همه را به سوی خود جذب کنید. اعمال و رفتار ناشایست خود را کنار بگذارید و به مردم بیشتر نزدیک شوید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین  بهمن

نماد بهمن

فال روزانه شما نشان می دهد که احتمال دارد کسی در کمین باشد و قصد صدمه زدن به شما را داشته باشد. مراقب حیله و نیرنگ دیگران باشید. با سعی و تلاش خود می‌توانید به مقامات بالاتر برسید و ارج بیشتری بیابید.مراقب اطرافیان خود به خصوص کسانی که نسبت به شما حسد می‌ورزند، باشید.حواس تان به پس‌اندازتان نیز باشد، ممکن است از لحاظ مالی در مضیقه قرار بگیرید. خیر و برکت به سوی شما سرازیر می‌شود. ممکن است صاحب ارث و میراث شوید و به مال و ثروت دست یابید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین اسفند

نماد اسفند

فال روزانه شما نشان می دهد در مورد رفتارهای دیگران زود قضاوت نکنید. رفتارها و گفته‌های دیگران را در ذهن‌تان نگه دارید و بعد راجع‌به آنها نتیجه‌گیری کنید.مراقب فرصت‌ها و منافعی که به دست می‌آورید باشید و آنها را بیهوده هدر ندهید. موفقیت‌ها و دستاوردهای کوچک پلی برای دستیابی به موفقیت‌های بزرگتر است. اگر مدتی است روابط اجتماعی‌تان کم شده است، سعی کنید دوباره به اجتماع برگردید. دیگران جذب مهربانی روحیه با نشاط شما می‌شوند.

کدخبر: 755675 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟