فال روزانه شخصی / 13 دی ماه + فیلم
حجم ویدیو: 3.36M | مدت زمان ویدیو: 00:00:27

فال روزانه به اتفاقاتی که ممکن است در طول روز برای شما پیش بیاید اشاره دارد. فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد اشاره به تمام اتفاقاتی که در زندگی برای تان رخ می دهد ندارد. فال روزانه به متولدین ماه مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. فال روزانه خود و عزیزان تان را می توانید در این بخش از رکنا مشاهده کنید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

 

نماد فروردین

فال روزانه شما نشان می دهد که اگر امروز بخواهید ایده‌هایتان را برای فرد دیگری توجیه کنید، این کار بیشتر از آن چیزی که ارزش دارد از شما انرژی می‌گیرد. اتفاقاتی که برای شما می‌افتد به خودتان مربوط می‌شود نه به دیگران. حتی اگر دوست داشته باشید که دیگران را در آروزهایتان سهیم کنید، احتمالاً آنها ارزش رویاهای شما را درک نخواهند کرد، زیرا کلمات قادر نیستند تا نیرویی را که برای رسیدن به آنها در شما وجود دارد را شرح دهند.

 

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

نماد اردیبهشت

فال روزانه شما نشان می دهد ممکن است در ذهن تان شما یک پرنده آزاد باشید، اما کارهای روتین و روزمره فرصت کمی‌در اختیار شما قرار میدهد تا مجالی برای خیال بافی داشته باشید. شما راحت می‌توانید راه حل رهایی از این موقعیت دشوار و پیچیده را بیابید. ممکن است کمی‌پیچیده باشد؛ به هر حال، اولین قدم همیشه دشوار است. شما همیشه کارهایتان را استادانه و ماهرانه آغاز می‌کردید، و آشفتگی موقعیت کنونی که در آن قرار دارید، شما را کمی‌ناامید کرده است. خود را بابت اینکه نتوانستید امروز از احساسات تان پیروی کنید، سرزنش نکنید. اما حالا کافی است بهترین کاری که در توان تان است را انجام دهید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

نماد خرداد

فال روزانه شما نشان می دهد که از فعالیت‌ها و یا کارهایی که انجام می‌دهید دلزده شده اید، به دنبال یک نو گرایی در کارهایتان هستید تا بتوانید لحظات هیجان انگیزتری را برای خود رقم بزنید. اگر فقط به خاطر این که از فعالیت‌هایتان خسته شده‌اید می‌خواهید کارهای جدیدی را آغاز کنید توصیه می‌شود که کمی صبر کنید، زیرا اگر کاری را با عجله آغاز کنید پایان خوبی نخواهد داشت.

 

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

نماد تیر

فال روزانه شما نشان می دهد امروز شما می‌فهمید که دیگر دوست ندارید کارهایتان را طبق روال همیشگی انجام دهید. بلاخره شما آماده یک تغییر بزرگ شده اید اما ممکن است نتوانید که این تجلی روحی خود را با شخص دیگری سهیم باشید. این به خاطر آن نیست که شما در رابطه با این انقلاب درونی واضح وآشکار نیستید؛ این فقط به این خاطر است که نمی‌خواهید با نظرات صریح و غیر معمول خود دیگران را شوکه کنید. درباره چیزهایی که هنوزنگفته‌اید استرس نداشته باشید؛ هر وقت زمانش فرا برسد خود آنها بیان می‌شوند.

 

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

نماد مرداد

فال روزانه شما نشان می دهد شما هنوز به ایده‌آل‌های خود نرسیده‌اید، ولی هنوز باید صبر کنید. خوشبختانه شما خیلی سرسخت بوده و الان لازم است که تا جایی که در توانتان است صبرکنید! تا موقعی که شما با کار سخت و کافی خودتان را در بوته آزمایش قرار می‌دهید، خوب است که دمدمی ‌مزاج بودنتان را نشان دهید. حتی اگر نتیجه‌ای که خواهانش بودید را هنوز ندیده‌اید، در مسیری که پا گذاشته‌اید باقی بمانید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین شهریور

نماد شهریور

فال روزانه شما نشان می دهد تظاهر کردن دیگر فایده‌ای ندارد!! شما نمی‌توانید برای همیشه نشان دهید که فرد خوش بینی هستید. البته این موضوع نباید باعث نگرانی تان شود. عجیب اینکه حتی احساس آسودگی و فراغ بال می‌کنید؛ چرا که به هیچ وجه مجبور نیستید احساساتتان را از افراد دیگر مخفی کنید. سهیم کردن دیگران در ترس‌ها و نگرانی‌هایتان درهایی را به روی شما می‌گشاید که به سمت گفتگوهای زیادی در مورد موضوعات مهم سوق داده می‌شوید. به جای اینکه در برابر این تغییر مقاومت کنید، زندگی جدید خود را با آغوش باز بپذیرید.که مشکلات و سختی‌های نامطلوب، سد راهتان شود و در نیمه‌ راه متوقف تان کند، خودتان دست از جاه‌طلبی بردارید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین مهر

نماد مهر

فال روزانه شما می گوید شما امروز مشتاق هستید تحت هر شرایطی که باشد پاشنه کفش تان را بکشید و کار کاملا خارق العاده ای انجام دهید، اما زیاد هم مایل نیستید که از زمینه اصلی که تا به حال در آن کار می کردید غافل شوید. شما تا به حال از کارهای ناتمامتان عقب نگه داشته شده بودید و قادر نبودید که وظایف خود را کامل کنید. اجازه ندهید که سرخوردگی بر شما غلبه کند. عصبانی شدن چاره کار شما نیست و  شما یا هیچ کس دیگری را خوشحال تر نمی کند.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین آبان

نماد آبان

فال روزانه شما نشان می دهد شما با اقتدار می گویید که  مایل هستید با وجود همه محدودیت هایی که اخیرا برای شما ایجاد شده اند کار کنید. شما می دانید که پیروی از قوانین کار خوبی است،‌ اما به نظر می رسد دست خودتان نیست اگر گاهی اوقات آنها را نادیده می گیرید. ممکن است احساس کنید که محدودیت ها دست شما را بسته اند و دوست دارید که آنها را به کناری پرتاب کنید. اما امروز زیاد تلاش نکنید و موقعیت ها را خراب نکنید شاید آنها به آن بدی که فکر می کنید نباشند.

 

فال شخصی روزانـه متولدین آذر

نماد آذر

فال روزانه شما نشان می دهد شما امروز کارهای شخصی زیادی دارید، حتی اگر کارهای دیگری هم داشته باشید اولویت با مسائل شخصی تان است. اگر در محل کار هم به شما مرخصی بدهند ولی شما مایل نیستید که آن روز را به استراحت بپردازید و دوست دارید که وظایف خود را در قبال خانواده تان انجام دهید. وقت تان را برای گول زدن رئیس یا شریک تان تلف نکنید. به جای اینکه برای رسیدن به منافع شخصی خود زرنگی کنید،‌ فقط کافی است یک قدم کاری بردارید و راهی که می دانید بهترین است را ادامه دهید.

 

فال شخصی روزانـه متولدین دی

نماد دی

در فال روزانه شما آمده است اگر امروز کسی شما را مجبور به کاری کند شما احساس ناراحتی و ناخشنودی خواهید کرد، مشکل این نیست که هیچ کس انتظاری از شما ندارد، مسئله این است که شما بیش از آنکه دیگران فکر می کنند توانایی دارید. اما اگر شما توانایی ها و محدودیت های خود را نشناسید مشکلات تان بیشتر خواهد شد. از این شکایت نکنید که من نمی توانم عوض شوم، تغییر برایم سخت است! که این نارضایتی و شکایت شما از زندگی فقط اوضاع را بدتر می کند. به جای آن، اجازه دهید که دیگران بدانند که شما دارید چکار می کنید و بعد از آن بهترین کاری که می توانید انجام دهید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین  بهمن

نماد بهمن

فال روزانه شما نشان می دهد که در مقابل شما راههای متفاوتی دیده می‌شود که می‌توانند شما را به سرنوشت مطلوبتان برسانند. با وجود این اگر همه این راهها به یک مقصد منتهی شوند، آیا برای اینکه یک راه در مقایسه با راه دیگر مورد قبول واقع شود دلیلی وجود دارد؟ اکنون که شما جایی را که می‌خواهید بروید را از نظر دور داشته‌اید، شاید در جواب دادن به این سؤال سر درگم بشوید. وقتی که بالاخره شما فهمیدید که حرکت کردن به جلو مهم تر از این است که به دلیل انتخاب کردن یک راه در مقایسه با راه دیگر فکر کنید، هدفهای شما به واسطه این درک تحقق پیدا خواهند کرد.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین اسفند

نماد اسفند

فال روزانه شما نشان می دهد باوجود اینکه می‌دانید هر فکری که در سرتان دارید را باید همین الان اجرا کنید، درباره یک مسئولیتی که نمی‌توانید حفظش کنید با احتیاط عمل می‌کنید. اعتماد به نفس شما با واقع بینی همراه شده است و همین بهتان اجازه نمی‌دهد خیلی خیال پردازی کنید! اما خیلی هم جدی نشوید، وگرنه فرصت خیلی خوبی که همین الان جلوی رویتان قرار دارد را از دست می‌دهید! یادتان باشد برای اینکه بتوانید به اهداف عالی خود برسید باید فراتر از آسایش و راحتی خود قدم بردارید.

کدخبر: 754003 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟