فال روزانه شخصی / 24 مهر ماه + فیلم
حجم ویدیو: 7.83M | مدت زمان ویدیو: 00:01:03

فال روزانه به اتفاقاتی که ممکن است در طول روز برای شما پیش بیاید اشاره دارد. فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد اشاره به تمام اتفاقاتی که در زندگی برایتان رخ می دهد ندارد. فال روزانه به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. فال روزانه خود یا عزیزان تان را می توانید در این بخش از رکنا مشاهده کنید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

نماد فروردین

فال روزانه شما نشان می دهد امروز یک نفر به شما حرف های خیلی خوبی می‌زند، بنابراین باید این حرفها را آویزه گوش خود کنید. ابتدا تمام حقایق را بررسی کنید تا بفهمید که چرا حرفهایی که قبلاً زده‌اید با واقعیت تناقض دارد. به همه حرفها گوش دهید، بنابراین شما قادر خواهید شد قبل از اینکه یک برنامه را به کار ببندید تمام نقصهای مهم آن را متوجه بشوید. حتی اگر همه چیز خوب و عالی به نظر می‌رسد، فراموش نکنید که فقط نباید یک روی سکه را ببینید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

نماد اردیبهشت

فال روزانه شما نشان می دهد اگر روزها خیلی سریع می گذرند، شما این قدرت را دارید که حرکت آن را کند کنید. البته این سخن به معنی این نیست که می توانید تقویم را دستکاری کنید و یا اینکه بعضی از فعالیت ها را از برنامه کاری تان حذف کنید. شما می توانید با کاستن از استرس های درونی ناراحتی‌ها و مشغولیت های روزمره‌تان را کمتر کنید. گرفتن یک تصمیم ساده و 15 دقیقه در روز تفکر کردن می تواند به خود شما امکاناتی که دارید را نشان دهد.

 

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

نماد خرداد

فال روزانه شما نشان می دهد ابراز کردن احساسات خود در مقابل دیگران شاید آنها را خسته کند، ولی در عین حال کسانی را که دوست شان دارید را به شما نزدیک‌تر می‌کند. امروز شما به جای اینکه روش و شیوه خود را تغییر دهید، بیشتر دوست دارید بحث های فلسفی داشته باشید و همچنین کمتر به مسائل عاطفی توجه می‌کنید اما بعضی وقت ها خیلی خوب است که آنچه در دل تان دارید را بیرون بریزید، حتی اگر این تبادل نظر خیلی ارزشمند و مفید نباشد.

 

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

نماد تیر

فال روزانه شما نشان می دهد خوش بینی، شور و هیجان زندگی، اعتماد به نفس بالا، قدرت و خلاصه تمام انرژی های مثبت به سمت شما سرازیر شده اند. از این فرصت استفاده کنید زیرا همیشه پیش نمی آید. فردی را ملاقات می کنید که خبر غیرمنتظره ای برای شما خواهد داشت. این خبر ممکن است از دوستی که مدت ها از شما دور بوده باشد یا حتی در مورد کار مورد علاقه ای که مدت ها به دنبالش بوده اید. هرچه هست روزتان را به بهترین شکل می سازد. اگر به فکر خرید وسیله ای هستید اکنون زمان خوبی برای این کار است. به پولی که مدت هاست انتظار آن را می کشید نیز می رسید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

نماد مرداد

فال روزانه شما نشان می دهد به آنچه سزاوارش هستید، می رسید.  این موضوع آنقدر شما را خوشحال می کند که احساس می کنید در آسمان ها در حال پروازید، حتی می نشینید و ساعت ها برای آینده خود برنامه ریزی می کنید. از این حس آرامش نهایت لذت را ببرید. اگر می توانید وقت بیشتری را با خانواده بگذرانید، زیرا آنها نیز در موفقیت شما سهیم هستند.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین شهریور

نماد شهریور

فال روزانه شما نشان می دهد امروز تا می توانید با اطرافیان تان در ارتباط باشید و از انرژی های خوبی که در فضا پراکنده است، استفاده کنید. در ارتباطات امروزتان با فردی آشنا خواهید شد که می تواند به شما در رسیدن به اهداف تان موثر باشد. پس لبخند را برای جذب دیگران فراموش نکنید. اگر مجرد هستید، فردی برای آشنایی نزدتان می آید اما بهتر است قبل از هر گونه پاسخ و قول و قراری، خوب در مورد او تحقیق کنید تا بعدها پشیمانی به سراغ تان نیاید. اعتماد به نفس خود را بالا ببرید و هر چه را در دل دارید بیان کنید. مطمئن باشید دیگران نیز از روراستی شما استقبال خواهند کرد.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین مهر

نماد مهر

فال روزانه شما می گوید امروز به حس ششم خلاقانه خود اعتماد کنید، چراکه امروز شما را در مسیر درستی هدایت می‌کند. به جای اینکه وقتتان را با تجزیه و تحلیل کردن مسائل تلف کنید- که البته بیشتر اوقات هم این کار را می‌کنید- حالا بهترین راه برای چیزهایی که به آنها شک دارید این است که فقط کاری را که احساس می‌کنید درست است انجام دهید. پس اصلا بر اساس عقل و منطق تصمیم گیری نکنید و به حرف دلتان گوش دهید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین آبان

نماد آبان

فال روزانه شما نشان می دهد امروز شما حتما باید با خواهر و برادر و یا یکی از دوستان نزدیکتان گفتگویی جدی داشته باشید. حتی اگر شما فکر کنید که همه چیز عالی و خوب است ولی باز هم مشکلی وجود دارد، مثل اینکه مسائل احساسی حل نشده‌ای در خفا وجود دارد. به جای اینکه چشم‌هایتان را به روی این موضوع ببندید، بهترین کاری می‌توانید بکنید این است که بحثی صادقانه و با دیدی باز داشته باشید.

 

فال شخصی روزانـه متولدین آذر

نماد آذر

فال روزانه شما نشان می دهد امروز شما خیلی عجول شده‌اید، ولی بهتر است چند روزی صبر کرده و درمورد احساسات خود حرفی نزنید. حتی اگر امروز آنچه که در فکرتان می‌گذرد را عنوان کنید، حرف‌های شما تاثیر زیادی بر دیگران نخواهد گذاشت، چرا که شما با شوخی و خنده منظور خود را بیان می‌کنید. پس باید تا موقعی که زمان مناسب فرا نرسیده نیازها و خواسته های خود را متعادل کنید. فردا که ماه به نشانه شما باز می‌گردد برای صحبت کردن در مورر مکنونات قلبی‌تان زمان مناسب تری است.

 

فال شخصی روزانـه متولدین دی

نماد دی

در فال روزانه شما آمده است امروز شما می‌ترسید که سفره دل خود را باز کنید، برای اینکه ممکن است خاطرات قدیمی‌ خود را به یاد بیاورید که این موضوع ناراحتتان می‌کند. اما زیاد سعی نکنید که آسیب پذیریتان را پنهان کنید. صحبت کردن در مورد این موضوع اگر چه یادآور خاطرات قدیمی و ناراحت کننده است ولی شما را آرام می‌کند. پس به یکی از دوستانتان که خیلی بهش اطمینان دارید بگویید که دقیقاً چه احساسی دارید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین  بهمن

نماد بهمن

فال روزانه شما نشان می دهد امروز روابط اجتماعی شما قوی تر شده است و می‌توانید در مورد چیزهایی که تا بحال ازشان فرار می‌کردید صحبت کنید. در حالی که در نظر دارید با فردی که قبلاً به شما اعتماد کرده تبادل نظر کنید ولی چیز زیادی برای گفتن وجود ندارد. دیگر لازم نیست که کار دیگری انجام دهید.گفتن حقیقت به اندازه کافی خوب است و همه چیز را درست خواهد کرد.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین اسفند

نماد اسفند

فال روزانه شما نشان می دهد تمایل شما به لذت بردن از رویا پردازی تجربیات جادویی و به یاد ماندنی‌ای را برایتان به یادگار گذاشته است، اما وقتی که روی اهداف خود تمرکز می‌کنید اصرار و پافشاری تان برای رویا پردازی بیشتر می‌شود. اما امروز این اصرار به خاطر خوشی و شادی‌های مهار ناشدنی است. شما احساس می‌کنید افراد زیادی کنترل‌تان می‌کنند و شما باید کارهایی انجام دهید که موافق میل آنها باشد. بنابراین خودتان را از سخت گیری‌های خود آزاد کنید.

کدخبر: 729935 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟