فال روزانه شخصی / 9 آبان + فیلم
حجم ویدیو: 10.00M | مدت زمان ویدیو: 00:01:02

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

نماد فروردین

فال روزانه شما نشان می دهد امروز راه های زیادی برای گشایش کارها جلوی پای شما قرار می گیرد. از انرژی امروز می توانید برای افزایش اعتماد به نفس خود استفاده کنید. باید خلاقیت های خود را بیشتر کنید تا به واسطه آنها پروژه های کاری بیشتری بگیرید و موفقیت بیشتری را برای خود رقم بزنید. از جریان مثبت زندگی استفاده کنید. این را در نظر داشته باشید که با نشستن و دست روی دست گذاشتن هیچ کاری پیش نمی رود. باید از نقطه امن و راحتی بیرون بیایید و کمی ریسک کنید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

نماد اردیبهشت

فال روزانه شما نشان می دهد ممکن است امروز دریابید که چرا در طی روزهای گذشته مدام دور خود می‌چرخیدید. امروز می‌توانید نتیجه زحمات این چند روزه خود را بگیرید. اما مراقب باشید که تنبلی نکنید چرا که در نهایت مجبورید که به سرعت خود بیفزایید. می‌توانید همچنانکه اوقات خوشی را سپری می‌کنید، پیشرفت مهمی‌نیز داشته باشید. لیستی از کارهایتان تهیه کنید،‌اما فراموش نکنید که کمی‌هم زمان فراغت برای خود در نظر بگیرید. مسلما به نتیجه خوبی خواهید رسید. امتحان کنید!

 

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

نماد خرداد

فال روزانه شما نشان می دهد هنگامی که شما برای کمک کردن به فردی پیش قدم می شوید مهارتهای سازمان یافته شما می تواند آن فرد را نجات دهد. شما اصلاً دوست ندارید که در جلوی جمع به دیگران کمک کنید؛ و واقعاً دوست ندارید که شناخته بشوید. اغلب اوقات همین که بفهمید کار سخت شما مؤثر بوده احساس رضایت خواهید کرد و شما می توانید هر تصمیمی که گرفته اید را به اتمام برسانید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

نماد تیر

فال روزانه شما نشان می دهد آخرین باری که به خودتان توجه نشان داده اید، چه زمانی بوده است؟ آیا یادتان می آید کی به خودتان و نیازهای شخصی خود توجه کرده اید! امروز فرصت خوبی برای تغییر موضع همیشگی است. از روند عادی و همیشگی زندگی دست بردارید. به سلامت خود نیز توجه بیشتری نشان دهید. مثلا در باشگاه یا استخر ثبت نام کنید. غذاهای مضر و ناسالم را از برنامه غذایی خود حذف کنید. امروز استارت تغییرات در زندگی را بزنید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

نماد مرداد

فال روزانه شما نشان می دهد احساس می کنید امروز سوار یک چرخ و فلک غول آسا شده اید و از این چرخ و فلک سواری ذره ای هم لذت نمی برید و حتی حالتان را هم دارد به هم می زند. کارهای بسیار زیادی برای انجام دادن دارید و دلتان نمی خواهد حتی یک دقیقه از وقت ارزشمندتان را هدر دهید. دلتان می خواهد هر چه زودتر تعادل خود را مجددا به دست آورده و پاهایتان را روی زمین بگذارید. شما آدمی نیستید که حاضر شود به شخص دیگری اجازه دهد که کنترل زندگی اش را در دست بگیرد. با این حال بهتر است به جای مقاومت در برابر چیزهایی که نمی توانید تغییر دهید، فعلا کمی انعطاف پذیر باشید و خودتان را با شرایط موجود وفق دهید. این کار از آنچه خودتان فکر می کنید خیلی راحت تر است.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین شهریور

نماد شهریور

فال روزانه شما نشان می دهد بعضی وقت ها آدم در زندگی احساس راحتی می کند. اما امروز برای شما از آن روزها نیست. امروز باید پویاتر باشید و بیشتر روی کارها و برنامه های خود فکر کنید. گاهی اوقات بد نیست در واقعیت های زندگی تغییر ایجاد کنید. کارهایتان را به طور موقت یک مدل دیگر انجام دهید. بهتر است امروز را به خود و خواسته هایتان اختصاص دهید و شاید و هیجان بعد از کار را برای خود حفظ کنید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین مهر

نماد مهر

 

فال روزانه شما می گوید شما امروز هیچ تمایلی به حرف زدن ندارید و بیشتر دوست دارید سکوت کرده و غرق در آنچه در ذهنتان می گذرد باشید، ولی دیگران به شما به چشم یک دانای کل نگاه می کنند که می تواند جواب سوالات و مشکلات آنها را بدهد و برای پیدا کردن پاسخ مشکلات خود به سراغ شما آمده و نظرتان را جویا می شوند. اطلاعات جدیدی به دست خواهید آورد که می توانند تأثیرات زیادی روی برنامه هایتان داشته باشند. این اطلاعات را با دقت در نظر گرفته و تغییرات لازم را در مسیر خود به وجود بیاورید. اگر به بادهای غالب توجه کنید خواهید توانست کشتی رابطه خود را در مسیر صحیح هدایت کرده و به مشکلات موجود غلبه کنید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین آبان

نماد آبان

فال روزانه شما نشان می دهد شما از این که کسی بخواهد بی دلیل با شما مخالفت کند متنفر هستید و در چنین مواردی دلتان می خواهد راه حلی پیدا کرده و مشکلات را برطرف کنید، ولی امروز پیدا کردن راه حل و رسیدن به توافق به آن راحتی که شما فکر می کنید نخواهد بود. هر چند شما با نیت خیر سعی در حل کردن مشکلات دارید دیگران ممکن است از حرف های شما سوء برداشت کرده و فکر کنند که می خواهید آنها را کنترل کنید. به جای آن که بخواهید رفتارهای دیگران را کنترل کنید نگرش خودتان را تغییر دهید. بگذارید دیگران بدانند که شما چه فکر می کنید ولی به آنها اجازه دهید خودشان در آرامش در مورد این موضوع تصمیم گیری کنند.

 

فال روزانـه شخصی متولدین آذر

نماد آذر

فال  روزانه شما نشان می دهد که فرو رفتن در عمق احساستان و پرداختن به آن برای تخلیه بار منفی سنگین افکاری که برای سلامت روحی و روانی شما خوب نیستند، امروز از کارهایی است که باید حتما انجام دهید. شاید فکر کنید که به سادگی می توانید خودتان را از یک وابستگی احساسی که شما را محدود می کند برای همیشه رها کنید. این استراتژی غیر منطقی به شما کمک چندانی نمی کند و به سادگی نمی توانید از این وضعیت فرار کنید. باید با مشکلی که در مقابلتان است روبرو شوید و آن را حل کنید. بیان کردن این مشکلات اولین قدم برای حل کردن آنها است. امروز ذهنتان برای بحث در مورد مسائل سیاسی و فلسفی بسیار آماده است و چیزهای زیادی از این بحث ها خواهید آموخت.

 

فال روزانـه شخصی متولدین دی

نماد دی

در فال روزانه شما آمده است که امروز دست بخشنده دارید و در کنار آن اخلاقتان هم به قدری خوب خواهد بود که دیگران جذب شما می شوند. امروز باید بیشتر روی اعتماد به نفس خود کار کنید و دیدگاه ها و نظرات خود را با صدای بلند بگویید. حتی در مورد خواسته های خود هم می توانید حرف بزنید. اگر با کسی در محل کار رقابت دارید، امروز فرصت خوبی برای خودنمایی است و می توانید از او پیشی بگیرید. البته جایگاه و احترام اشخاص را هرگز فراموش نکنید. اگر مساله ای موجب عصبانیت شما شد، سعی کنید واکنش منفی نشان ندهید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین  بهمن

نماد بهمن

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز یکی از آن روزهای نادر است که برایتان مهم نیست از لاک دفاعی خود خارج شوید و امنیت خود را به خطر بیندازید. احساس امنیت و تعادل می کنید و می توانید با خیال راحت از قلعه ای که خودتان را در آن محصور کرده اید خارج شده و نفس تازه ای بکشید. اگر همیشه نیازهای خود را سرکوب می کنید اکنون فرصت خوبی است برای این که آنها را بیان کرده و زمینه لازم برای برآورده شدن آنها را فراهم کنید. این کار شما شاید در ابتدا دیگران را شگفت زده کند و باعث شود از تحولی که در وجودتان ایجاد شده متعجب شوند، ولی در نهایت آنها از این وضعیت جدید شما با آغوش باز استقبال خواهند کرد.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین اسفند

نماد اسفند

فال روزانه شما نشان می دهد امروز هجوم افکار بی پایان آشفته و غیر منطقی شما را کلافه کرده است، به ویژه اگر فرد مورد اطمینانی در اطرافتان نباشد که در مورد این افکار با او صحبت کرده و به آرامش برسید. معمولا وقتی پای مسائل احساسی در میان است منطقتان کنترل شما را در دست دارد، ولی امروز اوضاع کمی با همیشه فرق دارد. شاید نادیده گرفتن احساستان ایده خوبی به نظر برسد، ولی امروز تا زمانی که احساسات خود را تأیید نکنید نخواهید توانست آنها را تحت کنترل خود در بیاورید. پس بهتر است راهی متعادل برای بیان کردن احساس خود بیابید. تمرکز کردن روی کارهایتان چندان راحت نخواهد بود، پس سعی کنید کارهایی که به دقت زیاد نیاز دارند را برای روز دیگری بگذارید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 621507 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟