فال حافظ امروز / 15 بهمن ماه با تفسیر دقیق + فیلم
حجم ویدیو: 24.60M | مدت زمان ویدیو: 00:01:04

به گزارش رکنا، فال حافظ به شکل روزانه در رکنا برای متولدین 12 ماه سال منتشر می شود. فال حافظ در بین مردم ایران جایگاه ویژه ای دارد.فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد. فال حافظ به تفسیر دقیق نیاز دارد. برای اینکه فال حافظ امروزتان را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فروردین

فروردین

خوش کرد یاوری فلکت روز داوری

تا شکر چون کنی و چه شکرانه آوری

آن کس که اوفتاد خدایش گرفت دست

گو بر تو باد تا غم افتادگان خوری

تعبیر فال حافظ :

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد روزگار با تو یار شده و همه چیز بر وفق مرادت پیش خواهد رفت. مطمئن باش اگر مانعی سر راهت باشد فقط خداست که دست تو را می گیرد. اگر همیشه در مقابل خدا بر خاک بیفتی در عین خطر خداوند تو را نجات می بخشد و یک لحظه آرامش خاطر و راحتی را با یک دنیا زر و سیم عوض نمی کنی. برای رسیدن به مرادت تلاش کن و نذر خویش را ادا فرما.

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت

نماد اردیبهشت

مزرع سبز فلک دیدم و داس مه نو

یادم از کشته خویش آمد و هنگام درو

گفتم ای بخت بخفتیدی و خورشید دمید

گفت با این همه از سابقه نومید مشو

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد ناامید نباشید. هر آنچه تلاش کرده اید به زودی نتیجه و مزد آن را دریافت می کنید و دوباره زنده می شوید. تکیه بر شب و تاریکی نکنید. به روزها و خورشید درخشان فکر کنید. نصیحت بزرگان را آویزه گوش تان قرار دهید. ستاره دولت تان طلوع کرده و چون خوشه پروین می درخشد.

فـال حـافـظ متولدین خرداد

نماد خرداد

دیدم به خواب خوش که به دستم پیاله بود

تعبیر رفت و کار به دولت حواله بود

چل سال رنج و غصه کشیدیم و عاقبت

تدبیر ما به دست شراب دوساله بود

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد نتیجه صبر خودت را می بینی. رنج هایی که کشیده ای به سر آمده و حالا نوبت بخت و مراد است. دولت با تو مساعدت کرده، پس قدر این همه عنایت الهی را بدان. در اصل آنچه را در گذشته کاشته ای امروز درو می کنی و به نیت خودت خواهی رسید.

فـال حـافـظ متولدین تیر

تیر

خدا را کم نشین با خرقه پوشان

رخ از رندان بی‌سامان مپوشان

در این خرقه بسی آلودگی هست

خوشا وقت قبای می فروشان

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید هرقدر به خدا نزدیک تر شوید درد زمانه را کمتر حس می کنید و هرقدر هم ساده تر زندگی کنید بهتر سر و سامان می گیرید اما شما فردی عجول و بی طاقت هستید و هر ضرری که می بینید به خاطر عجله بی مورد خودتان است. زیاد حرص می خورید؛ از این مسئله حذر کنید. خدا هرچه لایق آن باشید را به شما می دهد.

فـال حـافـظ متولدین مرداد

متولدین مرداد

مدامم مست می‌دارد نسیم جعد گیسویت

خرابم می‌کند هر دم فریب چشم جادویت

پس از چندین شکیبایی شبی یا رب توان دیدن

که شمع دیده افروزیم در محراب ابرویت

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید اراده ات بسیار قوی است و با آن می توانی دنیا را زیر و رو کنی. همه چیز را زیبا می بینی و از این دید خود راضی هم هستی. زیبایی ها آنقدر تو را مست کرده که به خزان فکر نمی کنی. گاهی خود را مثل باد سبک می دانی و دلت می خواهد همراه آن سرگردان باشی ولی این خیالات برایت ثمری ندارد پس اراده قوی خویش را به کار برده، دنیا و آخرت خود را بساز.

فـال حـافـظ متولدین شهریور

شهریور

بشنو این نکته که خود را ز غم آزاده کنی

خون خوری گر طلب روزی ننهاده کنی

آخرالامر گل کوزه گران خواهی شد

حالیا فکر سبو کن که پر از باده کنی

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد اگر می خواهید غم به سراغ تان نیاید و از استرس ها رهایی یابید به این فکر باشید که عاقبت باید به دیار باقی بروید بنابراین بهتر است که توشه راه تان از ثواب باشد. بدون زحمت نمی توان به مقام رسید؛ باید تلاش کنید. مطمئن باشید کارهای شما بدون اجر نمی ماند و جواب خوبی های تان را دریافت می کنید.

فـال حـافـظ متولدین مهر

مهر

به کوی میکده هر سالکی که ره دانست

دری دگر زدن اندیشه تبه دانست

زمانه افسر رندی نداد جز به کسی

که سرفرازی عالم در این کله دانست

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که پل های پشت سر خود را خراب نکن. سرت را بالا بگیر. هنوز رموز زندگی را نمی دانی. ستاره دولت و اقبال تو چون ناهید درخشان است. پیشنهاد خود را مطرح کن و دل به دریا بزن. زمانی پیروز می شوی که خودت مشکلاتت را حل کنی و به امید دیگران ننشینی.

فـال حـافـظ متولدین آبان

متولدین آبان

درد عشقی کشیده‌ام که مپرس

زهر هجری چشیده‌ام که مپرس

گشته‌ام در جهان و آخر کار

دلبری برگزیده‌ام که مپرس

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد یارتان در همه حال با شماست. به او اطمینان کنید؛ حرف های او از صدق و صفاست. به خاطر شما مصائب و مشکلات را هرچند بسیار سخت است تحمل می کند. او شما را به امیدواری و عزت نفس بالا می رساند.

فـال حـافـظ متولدین آذر

آذر

صوفی نهاد دام و سر حقه باز کرد

بنیاد مکر با فلک حقه باز کرد

بازی چرخ بشکندش بیضه در کلاه

زیرا که عرض شعبده با اهل راز کرد

تـعبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما اینگونه است که کسی با ریا و حیله باب دوستی با شما را باز کرده است؛ تازه اول کار است. از همین جا راهت را عوض کن و به خدا پناه ببر. دست دشمن زود رو می شود. اگر این کار را نکنی در آینده ای نزدیک از کرده خود پشیمان می شوی.

فال حافظ متولدین دی

نماد دی

ای قصه بهشت ز کویت حکایتی

شرح جمال حور ز رویت روایتی

انفاس عیسی از لب لعلت لطیفه‌ای

آب خضر ز نوش لبانت کنایتی

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید قصه زندگی تان بسیار زیبا و پرحکایت است. گاهی آنقدر شیرین است که مثل لطیفه ای از آن یاد می کنید و جوان می شوید. گاهی آنقدر غصه در آن موج می زند که تاب تحمل ندارید. قدر آن چیزی را که داشتید ندانستید و حال دارید از فراق آن می سوزید. تنها آرزوی تان رهایی از غم و درد است که عنایت خداوند آن را برآورده می سازد.

فـال حـافـظ متولدین بهمن

نماد بهمن

 

خوش است خلوت اگر یار یار من باشد

نه من بسوزم و او شمع انجمن باشد

من آن نگین سلیمان به هیچ نستانم

که گاه گاه بر او دست اهرمن باشد

تعبیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که دعاهای تان برآورده خواهد شد و رقیبان تان موفق نمی شوند. فکر خودتان را به چیزهای دیگر هم معطوف کنید. روال عادی زندگی از دست تان خارج شده است. چیز باارزشی در دست دارید که برای تان بسیار عزیز هم هست. نگذارید به دست نااهلان بیفتد. رازدار باشید.

فـال حـافـظ متولدین اسفند

اسفند

آن کس که به دست جام دارد

سلطانی جم مدام دارد

آبی که خضر حیات از او یافت

در میکده جو که جام دارد

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید هرکس که در خانه خدا را زد ناامید بر نمی گردد. پس برای بازگشت سلامتی، دست به سوی او دراز کنید. از خدا بخواهید در ازای سلامتی، روح و جسم خویش را در راهش صرف کنید. خداوند هم به این حسن نیت شما از سر گناه تان خواهد گذشت. ان شاالله.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟