فال حافظ امروز / 20 اردیبهشت ماه با تفسیر دقیق + فیلم
حجم ویدیو: 5.28M | مدت زمان ویدیو: 00:00:36

فـال حـافـظ متولدین فروردین

photo_2019-05-25_08-24-58

قصّهُ العشقِ لا انفصام لها

فُصِمَت ها هُنا لسانُ القال

ما لِسَلمی و من بذی سَلَمِ

أینَ جیرانُنا و کیف الحال

تعبیر فال حافظ :

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد امروز فرد بسیار بانفوذی که ارتباطات گسترده‌ای دارد با شما آشنا خواهد شد، این آشنایی را به فال نیک بگیرید و در آینده برای حل مشکلات روی آشنایی با این فرد حساب باز کنید. پولی برای پس‌انداز کنار گذاشته‌اید، اما امروز مجبور می‌شوید این پول را خرج کنید. از خرج کردن این پول اصلاً نگران نشوید و در آینده با کار و تلاش بیشتر، جای خالی پولی که امروز خرج می‌کنید را پر نمایید. به خودتان قول داده‌اید فرصتی برای انجام کارهای موردعلاقه‌تان اختصاص دهید، اما امروز چنین شرایطی فراهم نمی‌شود. روزی سرشار از محبت و عشق را در پیش رو دارید و همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که حسابی دلتنگ‌تان است و برنامه‌ای تدارک دیده تا لحظه‌های شاد و عاشقانه‌ای را در کنار هم سپری کنید. این فرصت را مغتنم بدانید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که مهر ایشان را هرگز از دل بیرون نمی‌کنید.

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت

photo_2019-05-25_08-24-55

به قول مطرب و ساقی برون رفتم گه و بی‌گه

کز آن راه گران قاصد خبر دشوار می‌آورد

سراسر بخشش جانان طریق لطف و احسان بود

اگر تسبیح می‌فرمود اگر زنار می‌آورد

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد که امروز با حجم زیادی از کارها روبرو خواهید شد، اما انرژی لازم را بدست می‌آورید و خسته نخواهید شد. پول چشمگیری به دست‌تان می‌رسد و امروز مشکل مالی نخواهید داشت. فرصت مناسبی دست می‌دهد تا مهمانی ترتیب دهید و دوستان و آشنایان را دعوت کنید. عشقی بی‌حد‌و‌مرز به همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید و از صمیم‌قلب عاشق وی هستید، امروز متوجه می‌شوید که عشق‌زندگی‌تان نیز همین احساس را به شما دارد و در عشق به شما از جان مایه می‌گذارد. سفری در پیش دارید و در این سفر به شما خوش نخواهد گذشت، اما تن به این سفر بدهید و رنج سفر را به جان بخرید، چرا که دستاورد مهمی در این سفر نصیب شما خواهد شد. اهل تعریف و تمجید بیش‌از‌حد از خودتان هستید و همیشه در صحبت‌های‌تان غلو می‌کنید، قبل از اینکه این رویکرد شما را به فردی غیرقابل‌اطمینان در نزد دوستان و آشنایان تبدیل کند مبالغه در صحبت‌های خود را کنار بگذارید.

 

فـال حـافـظ متولدین خرداد

photo_2019-05-25_08-24-52

یار با ماست چه حاجت که زیادت طلبیم

دولت صحبت آن مونس جان ما را بس

از در خویش خدا را به بهشتم مفرست

که سر کوی تو از کون و مکان ما را بس

تـعـبـیـر فال حافظ:

 فال حافظ امروز شما نشان می دهد روحیه‌ای خنده‌رو و بشاش دارید، این روحیه امروز به شما کمک می‌کند تا گره‌ای از مشکلات خود را باز کنید. از این شرایط درس بگیرید و درآینده به دنیا بخندید تا دنیا هم به شما لبخند بزند. امروز هرگونه سرمایه‌گذاری و فعالیت مالی را کنار بگذارید. در غیر این‌صورت پول کلانی را از دست می‌دهید. اجازه ندهید مشکلات اعضای خانواده، زمینه حواس‌پرتی شما را فراهم کند. با شکست غریبه نیستید و اجازه داده‌اید احساس شکست بر شما غلبه کند، به جای فکر به شکست‌هایی که تجربه کرده‌اید، به موفقیت‌ فکر کنید و به دنبال پیشرفت‌های بیشتری باشید. علاقه‌ای به بودن در کنار اعضای خانواده نشان نمی‌دهید و فرد محبوبی درمیان اعضای خانواده نیستید، دوری از خانواده به صلاح شما نیست و امروز فرصتی را برای بودن در کنار اهل منزل اختصاص دهید و از امروز به بعد، رفتاری مهربانانه را با آنها در پیش بگیرید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز هر کاری که از دستش بر می‌آید را برای خوشحالی شما انجام خواهد داد. به خاطر داشته باشید که کار و تلاش هم اندازه‌ای دارد و با کار بیش‌از‌حد سلامت خود را به خطر نیاندازید.

 

فـال حـافـظ متولدین تیر

photo_2019-05-25_08-24-48

مرا مهر سیه چشمان ز سر بیرون نخواهد شد

قضای آسمان است این و دیگرگون نخواهد شد

رقیب آزارها فرمود و جای آشتی نگذاشت

مگر آه سحرخیزان سوی گردون نخواهد شد

تـعـبـیـر فال حافظ :

فال حافظ امروز شما می گوید غصه گذشته‌ را نخورید و به آینده فکر کنید. سودسرشاری از منبع پولی که پیش‌ از این سرمایه‌گذاری کرده‌اید روانه حساب بانکی‌تان می‌شود. امروز غرق خاطره روزهای اول عاشقی‌تان می‌شوید و خاطره‌های خوش این روزها ذهن شما را کاملا مشغول می‌کند. در انتهای روز فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. پدر یا مادر یا سایر اعضای خانواده احترام زیادی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان می‌گذارند و امروز به شما و عشق‌زندگی‌تان ثابت می‌کنند که جای خاصی در دل آنها دارد. برنامه دارید تا به همراه اعضای خانواده گشتی در بازار و خیابان بزنید، این برنامه را حتما عملی کنید و لحظه‌های خوشی را در کنار اهل منزل سپری نمایید.

 

فـال حـافـظ متولدین مرداد

photo_2019-05-25_08-24-45

تو را چنان که تویی هر نظر کجا بیند

به قدر دانش خود هر کسی کند ادراک

به چشم خلق عزیز جهان شود حافظ

که بر در تو نهد روی مسکنت بر خاک

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید ایده‌ بکری به ذهن‌تان رسیده، این ایده را به هر قیمتی که شده اجرا کنید. یکی از اعضای خانواده امروز در بستر بیماری افتاده و نیازمند پرستاری شما است. انسان منطقی هستید و به جای اینکه از روی احساسات تصمیم بگیرید، برای تصمیم‌های مهم زندگی از عقل و منطق کمک می‌گیرید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و با درایت و تدبیر، بهترین تصمیم را برای مشکلی که با آن روبرو می‌شوید اتخاذ نمایید. امروز به ناگاه احساس خواهید کرد که حوصله کارکردن ندارید و می‌خواهید در کنار اعضای خانواده باشید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان از درناسازگاری با شما وارد می‌شود و حسابی اعصابتان را به هم می‌‌ریزد. در این شرایط بهتر است کمی از ایشان فاصله بدهید. به‌ خاطر داشته باشید که با نگرانی و اضطراب کاری از پیش نمی‌برید و در اولین فرصت برای ناراحتی‌های خود چاره‌ای بیاندیشید.

 

فـال حـافـظ متولدین شهریور

photo_2019-05-25_08-24-41

صلاح کار کجا و من خراب کجا

ببین تفاوت ره کز کجاست تا به کجا

ز روی دوست دل دشمنان چه دریابد

چراغ مرده کجا شمع آفتاب کجا

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد روحیه‌ دمدمی مزاجی که دارید را کنار بگذارید و با عزمی راسخ زندگی را ادامه دهید. به مهمانی یا مراسم مهمی دعوت هستید و در این مراسم زمینه آشنایی شما با فرد سرشناسی مهیا می‌شود. از این آشنایی نهایت استفاده را ببرید و زمینه موفقیت‌های بیشتری را فراهم کنید. امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا سری به دوستان قدیمی بزنید. در کنار اینکه با رفقای دیرینه دیدار تازه می‌کنید، برای گسترش کاری که به آن مشغول هستید نیز با دوستان صمیمی خود مشورت کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان احساس می‌کند که مانند گذشته به ایشان اهمیت نمی‌دهید و از چشم شما افتاده‌است. قبل از اینکه این احساس به ناراحتی عمیقی تبدیل شود، امروز هدیه‌ای برای عشق‌زندگی‌تان خریداری کنید و با تقدیم این هدیه به ایشان ثابت کنید که بیشتر از همیشه به وی اهمیت می‌دهید. مهمان‌ناخوانده‌ای در راه منزل شما است و مجبور می‌شوید مدت زیادی از روز را به پذیرایی از این مهمان مشغول شوید.

 

فـال حـافـظ متولدین مهر

photo_2019-05-25_08-24-37

گر چه دوریم به یاد تو قدح می‌گیریم

بعد منزل نبود در سفر روحانی

از گل پارسیم غنچه عیشی نشکفت

حبذا دجله بغداد و می ریحانی

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که با اطرافیان مهربان باشید و برای خودتان دشمن‌تراشی نکنید. به لحاظ مالی پولی به دست‌تان خواهد رسید، اما بیشتر این پول را باید خرج زندگی کنید و چیزی برای پس‌انداز باقی نمی‌ماند. فرصتی دست می‌دهد تا به کارهای عقب‌افتاده رسیدگی کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان توقع‌های بی‌جایی از شما دارد. به این فکر هستید که فرصتی از روز را به حضور در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید، اما این فرصت مهیا نمی‌شود.

 

فـال حـافـظ متولدین آبان

photo_2019-05-25_08-24-33

دل دادمش به مژده و خجلت همی‌برم

زین نقد قلب خویش که کردم نثار دوست

شکر خدا که از مدد بخت کارساز

بر حسب آرزوست همه کار و بار دوست

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد احتمال زیادی وجود دارد که امروز وسوسه‌ شوید و خرید‌های غیرضروری انجام دهید، به این ترتیب حواس‌تان بیشتر از همیشه به خرج‌ها باشد و خریدی انجام ندهید که بعدا از آن پشیمان شوید. بیشتر از همیشه در کنار اعضای خانواده بمانید. حرف دل خود را به زبان نمی‌آورید و این روحیه زمینه ناراحتی و دلخوری همسر یا عشق‌زندگی‌تان را فراهم کرده است، اجازه ندهید این رویکرد ادامه پیدا کند و از امروز به خودتان قول بدهید که عشق بی‌پایان خود را با گفتار و رفتار به عشق‌زندگی‌تان ثابت نمایید. با فرصت مناسبی برای ابراز محبت به همسر یا عشق‌زندگی‌تان روبرو خواهید شد. قدر لحظه‌های زندگی خود را بدانید و به خاطر داشته باشید که وقت طلا است. کارهای ناتمام را به پایان برسانید و تنبلی را کنار بگذارید.

 

فـال حـافـظ متولدین آذر

photo_2019-05-25_08-24-29

بوی یک رنگی از این نقش نمی‌آید خیز

دلق آلوده صوفی به می ناب بشوی

سفله طبع است جهان بر کرمش تکیه مکن

ای جهان دیده ثبات قدم از سفله مجوی

تـعبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید بیشتر از همیشه بر اعصاب‌تان مسلط باشید و اجازه ندهید ناراحتی‌های پیش‌پاافتاده اعصاب شما را خراب کند. ولخرجی را کنار بگذارید و راه پس‌انداز و صرفه‌جویی را در پیش بگیرید. خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و امروز احساس می‌کنید که کودک‌ درون‌تان زنده شده است، این روحیه را به فال نیک بگیرید و با زنده‌کردن خاطره‌های خوش گذشته، روزی همراه با خوشی و شادی را تجربه کنید. روزی سرشار از محبت و عشق را در پیش رو دارید و همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که حسابی دلتنگ‌تان است و برنامه‌ای تدارک دیده تا لحظه‌های شاد و عاشقانه‌ای را در کنار هم سپری کنید. این فرصت را مغتنم بدانید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که مهر ایشان را هرگز از دل بیرون نمی‌کنید.

 

فـال حـافـظ متولدین دی

photo_2019-05-25_08-24-25

گر باد فتنه هر دو جهان را به هم زند

ما و چراغ چشم و ره انتظار دوست

کحل الجواهری به من آر ای نسیم صبح

زان خاک نیکبخت که شد رهگذار دوست

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید اهمیت زیادی به رسیدگی به اطرافیان می‌دهید و این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و برای حل مشکلی که با آن روبرو شده‌اید از آشنایان کمک بگیرید. یکی از آشنایان که انتظار زیادی از وی دارید امروز کار ناشایستی انجام می‌دهد و زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند، چشم بر کار ناشایست این فرد ببندید و به ایشان ثابت نمایید که بخشش از بزرگان است. امروز زمان مناسبی است تا نگرانی‌های خود را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان درمیان بگذارید و مطمئن باشید که ایشان سنگ‌صبور قابل اطمینانی برای غم و غصه‌های شما است. به فکر خرید کالایی افتاده‌اید و امروز بهترین زمان برای خرید این کالا است، این خرید را انجام دهید و از کالایی که خریداری می‌کنید کمال استفاده را ببرید. از بودن در تنهایی لذت می‌برید، امروز روز شماست چرا که فرصتی پیدا می‌کنید تا در گوشه‌ای بنشینید و حسابی با خودتان خلوت کنید.

 

فـال حـافـظ متولدین بهمن

photo_2019-05-25_08-24-20

شراب خانگی ترس محتسب خورده

به روی یار بنوشیم و بانگ نوشانوش

ز کوی میکده دوشش به دوش می‌بردند

امام شهر که سجاده می‌کشید به دوش

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که فکر می‌کنید که برای فراگیری مهارت‌های جدید پیر شده‌اید، اما این طرزفکر را کنار بگذارید و با یادگیری مهارت‌های جدید، سری در میان سرها در بیاورید. امروز مشکل مالی‌ سر‌ راه‌تان قرار می‌گیرد. از این مشکل هراسی نداشته باشید و با هر قیمتی که شده آن را از سر راه بردارید. احساس عاشقانه‌ای که دارید را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان به اشتراک بگذارید. امروز فرصتی دست می‌دهد تا کار جدید و خلاقانه‌ای را انجام دهید. با انجام این کار خلاقانه، به اطرافیان ثابت نمایید که از هر انگشت شما یک هنر می‌بارد. فکرهای نگران‌کننده‌ای امروز به ذهن‌تان خطور می‌کند، اما اجازه ندهید این افکار روزتان را خراب کند. امروز روحیه‌ای دمدمی‌مزاج پیدا خواهید کرد و احتمال زیادی وجود دارد که نظرهای خود را دائم تغییر دهید.

 

فـال حـافـظ متولدین اسفند

photo_2019-05-25_08-24-06

محل نور تجلیست رای انور شاه

چو قرب او طلبی در صفای نیت کوش

به جز ثنای جلالش مساز ورد ضمیر

که هست گوش دلش محرم پیام سروش

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید امروز صبح با خستگی و کسالت از رختخواب بلند شده‌اید و حوصله‌ای برای انجام کارهای روزانه ندارید، در چنین شرایطی نیازی نیست بیش‌از‌حد به خودتان سخت بگیرید و امروز را به خودتان مرخصی بدهید و حسابی استراحت کنید. قرار است تا فرصتی از روز را به انجام کارهای شخصی مشغول شوید و کمی با خودتان خلوت کنید، اما ممکن است فرد یا افرادی مزاحم شما شوند، در نتیجه شرایط ایجاد هرگونه مزاحمتی را از بین ببرید و اجازه ندهید اطرافیان با درخواست‌های بی‌اهمیت، روز شما را خراب کنند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان به یاد خاطره‌های دوران قدیم‌ افتاده و امروز برای شما از خاطره‌های اوایل آشنایای‌تان می‌گوید، این احساس را به فال نیک بگیرید و خاطره‌های خوش عاشقی را زنده کنید. نگران و مضطرب هستید و شب‌ها خواب راحت ندارید. در اولین فرصت فکری برای این وضعیت بردارید و ریشه این نگرانی را خشک کنید.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟