نهاد رهبری در دانشگاه شهید بهشتی برای مقابله با کرونا اعلام آمادگی کرد

به گزارش رکنا، حجت‌الاسلام فرهاد زاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پیامی به زالی رییس این دانشگاه و فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران از آمادگی کامل این نهاد به منظور همکاری در عملیات مدیریت بیماری کرونا خبر داد.

متن کامل پیام به این شرح است:

جناب آقای دکتر زالی

ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

با سلام و احترام و عرض خداقوت، محضر جنابعالی و تمامی تلاش گران حوزه‌ سلامت، بخصوص آنانی که در این ایام برای سلامتی و نجات هم‌وطنانمان در مواجهه با ویروس کرونا تلاش بی‌وقفه و شبانه روزی دارند.

ضمن تسلیت سالروز شهادت امام هادی (ع) و تبریک انتصاب جنابعالی به فرماندهی عملیات مربوط به مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران از سوی وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (ره) آمادگی خود را برای همکاری با تمام توان، جهت مأموریتی که به عهده گرفته‌اید، اعلام می نماید.

نیروهای کادر و پرسنل و شبکه ائمه‌ جماعات این نهاد، داوطلبانه درخدمتگذاری حاضرند. همچنین توان رسانه ای این نهاد، تحت فرماندهی جنابعالی آماده ی تهیه تولیدات ومحصولات متناسب است.

با آرزوی موفقیت جنابعالی و همکاران ارجمندتان. بی‌شک در این مسیر افتخارآمیز خدمت، پناه بردن به خدای متعال که شفا در دست اوست و توسل به اهل بیت (ع)، حصن حصین وبی بدیلی خواهد بود.

امام عسکری (ع) فرمود: ما پناهگاه کسانی هستیم که به ما پناه می‌آورند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 547636 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟