جوان ایرانی مبتکر ، زبان انگلیسی را به شیوه ای دیگر آموزش می دهد

به گزارش گروه رک پلاس  رکنا، کانون زبان سپهر محلی آرام با فضایی متفاوت برای آموزش به دوستداران زبان انگلیسی طراحی شده است که می توان با حضور در این آموزشگاه و آموزش اساتید با تجربه به راحتی و با کیفیت بالا سطح دانش انگلیسی خود را بالا ببرید.
این آموزشگاه با دو مرکز اصلی و مدیریت فرهاد محدث در منطقه قیطریه و مرزداران فعالیت خود را آغاز کرد و  پس از 5 سال  با توجه به رشد و آموزش سریع و با کیفیت در حال حاضر 20 شعبه در تهران و 15 شعبه دیگر در بخش آموزش زبان فعالیت می کند.
فرهاد محدث 36 ساله، فارغ التحصیل در مقطع کارشناسی ارشد میکروبیولوژیک از دانشگاه UBC در کانادا پس از بازگشت به ایران فعالیت خود را در بخش آموزش زبان انگلیسی یک آموزشگاه آغاز کرد و با توجه به رشد و تدریس در سطوح بالای زبان مدیریت یکی از شعبه ها را برعهده گرفت و با تغییرات مدیریتی در این شعبه توانست ورودی های زیادی را در این آموزشگاه ثبت نام کند.
فرهاد محدث از اوایل ساعت 1395 با توجه به تجربه کاری و مدیریتی آموزشگاه زبان سپهر را در منطقه قیطریه راه اندازی کرد و با هدف کیفیت بالا برای آموزش و یادگیری زبان به شاگردان توانست در مدت زمان 5 سال به عنوان یک برند معروف به مردم شناخته شود.

5
نحوه ورود به آموزشگاه زبان سپهر
یکی از ویژگی های بارز که توانسته این آموزشگاه را نسبت به آموزشگاه های دیگر شناخته تر کند نحوه آموزش و شناسایی شاگردان در مرحله ورود و ثبت نام در کانون زبان سپهر است.
افراد برای ورود ابتدا آزمون و مصاحبه هایی را انجام می دهند و پس از تعیین  سطح و پایه زبان در کلاس های مشخص شده آموزش زبان می گیرند به این معنا که با توجه به هدفی که این آموزشگاه دارد ابتدا تعیین سطح و هدف یابی می شوند تا مشخص شود افراد از آموزش زبان چه چیزی را می خواهند.
افرادی که برای یادگیری زبان در سطح مکالمه و استفاده آن در سفرهای خارجی ثبت نام می کنند با افرادی که به صورت تخصصی و با هدف بلند پایه ثبت نام می کنند شناسایی می شوند و آموزش آنها نسبت به هم متفاوت است.


در چه مدت زمان می توان به زبان انگلیسی مسلط شد؟
فرهاد محدث مدیر کانون زبان سپهر در پاسخ به این سوال گفت: در یک دوره 6 ماهه افراد می توانند زبان را در سطح مکالمه عامیانه و در حدی که در سفرهای خارجی به راحتی ارتباط برقرار کنند بیاموزند اما این بستگی به تلاش خود فرد دارد که تا چه حد برای آموختن زبان انگلیسی تلاش می کنند ولی باید به این نکته توجه داشت که زبان یک پروسه زمان بر است و فرد برای آموختن به صورت حرفه ای و تخصصی باید مدت زمان زیادی برای آموزش وقت بگذارد و قول اینکه یک فرد مبتدی در6 ماه به زبان انگلیسی مسلط می شود به تلاش خود فرد نیز بستگی دارد.
چهره هایی که در کانون زبان سپهر آموزش دیده اند
معمولا سفیرهایی که در سفارتخانه های کشورهای مختلف در ایران درس می خوانند و با خانواده هایشان در ایران هستند  فرزندان شان برای آموزش به کانون سپهر مراجعه می کنند.
کانون زبان سپهر با توجه به اینکه 160 استاد که آموزش های تخصصی دروس مختلف از قبیل، فیزیک، ریاضی، شیمی و... را آموخته اند آموزشگاه معتبری برای آموزش به گروه های مختلف درسی است.
به طور مثال می توان به پسر سفیر ترکیه و نیجریه که برای یادگیری به این آموزشگاه مراجعه کردند و درس های تخصصی را آموزش دیدند اشاره کنم .
محیط آموزشگاه
در آموزشگاه زبان سپهر کلاس ها به صورت مختلط و افراد در گروه های سنی مشخص شده و سطوح یکسان در کلاس ها حاضر می شوند و در این کانون زبان، آموزش یا به صورت کاملا گروهی است یا به صورت خصوصی برگزار می شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

2

 

موسسه زبان سپهر

کدخبر: 306231 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟