شرایط تدریس در  آموزشگاه زبان انگلیسی

به گزارش گروه رکنا یکی از سوالاتی که برای خیلی از افراد که از سطح دانش خوبی برخوردارند این است که چطور می توان در آموزشگاه ها به عنوان استاد در زمینه تدریس زبان انگلیسی فعالیت کنند.
کانون زبان سپهر  یکی از شناخته شده ترین برندهای آموزش زبان انگلیسی است و هر استادی برای حضور در این آموزشگاه و تدریس باید چند مرحله را سپری کند تا مورد تایید قرار گیرد. در  کانون زبان سپهر ابتدا کسانی که به عنوان استاد قصد آموزش در کلاس های زبان را دارند باید مورد تایید مدیریت آموزشگاه قرار گیرند و پس از سنجیده شدن و قبول شدن در این مرحله وارد مرحله بعدی می شوند.
مرحله دوم تجربه و تسلط نسبت به کتاب های آموزشی کلاس های آموزشگاه است که استاد با توجه به سطحی که قصد آموزش آن را دارد باید تسلط کامل به کتاب های آموزشی داشته باشد.
پس از تایید در این مرحله که تسلط به کتاب های آموزشی است فرد وارد مرحله بعدی می شود که در آن مدیر، مسئولان و چند تن از اساتید آموزشگاه به عنوان یک هئیت ناظر یک کلاس را تشکیل می دهند و استاد جدید در این مرحله باید مراحل آموزش را ارائه دهد، به این صورت که هئیت ناظر در این آزمون نقش شاگردان کلاس را دارند و فرد جدید در نقش استاد است که از نظر اداره کلاس، شیوه آموزشی وتسلط مورد بررسی قرار می گیرد وپس از آن با تایید هیئت ناظر فرد به عنوان استاد در آموزشگاه سپهر مشغول به کار می شود.
سختگیری در جذب استاد در این آموزشگاه باعث شده تا کانون زبان سپهر در امر آموزش و خروجی های موفق از کلاس ها به عنوان یکی از شناخته ترین آموزشگاه ها شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

موسسه زبان سپهر

 

یادگیری خصوصی زبان انگلیسی با کمترین هزینه

آخرین توصیه دانشمندان برای داشتن فرزندانی نابغه و باهوش

جوان ایرانی مبتکر ، زبان انگلیسی را به شیوه ای دیگر آموزش می دهد

آسان ترین راه گرفتن مدرک آیلتس

کدخبر: 306157 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟