آخرین توصیه دانشمندان برای داشتن  فرزندانی نابغه و باهوش

IMG_6058به گزارش رکنا، یادگیری زبان انگلیسی یکی از مهمترین موضوع های آموزشی است که خانواده ها از همان ابتدا به فکر آن هستند و اینکه از چه سنی فرزندانشان می توانند زبان انگلیسی را آموزش ببینندیکی از سوالات مهمی است که به دنبال یافتن پاسخی برایش هستند .
متخصصان می گویند شروع دوره دوم کودکی که همان سن 3 سالگی است بهترین دوره برای آموزش و یادگیری زبان انگلیسی است.بررسی های صورت گفته نشان می دهد نوعی برتری کلی در شناخت و هوش کودکان دو زبانه وجود دارد . روانشناسان و متخصصان حوزه رشد کودک سالهاست که به والدین توصیه می کنند فرزندان خود را برای یادگیری زبان انگلیسی ترغیب کنند و کودکان را تحت آموزش ها و یادگیری زبان انگلیسی قرار دهند.
دراین دوره کودکان با وسایل بازی، موسیقی و نقاشی ها با لغات و اعداد آشنا می شوند تا با یادگیری های ابتدایی به مراحل بعدی آموزشی قدم بردارند.
برخی از مهدکودک ها این آموزش های ابتدایی را در کنار دیگر برنامه های تفریحی و آموزشی خود انجام می دهند اما گاهی اوقات خانواده هایی هستند که قصد دارند فرزندانشان به دور از محیط مهدکودک ها و به شکل تخصصی و با آخرین متدهای دنیا به یادگیری زبان انگلیسی بپردازند .

 

3متخصصان معتقدند بهترین محل برای یادگیری یک زبان آموزشگاههای زبان انگلیسی هستند و تنها بعضی از آموزشگاه ها با فراهم ساختن محیط آموزشی ویژه کودکان به این فعالیت پرداخته اند .
آموزشگاه زبان سپهر یکی از آموزشگاه هایی است که در آموزش زبان به کودکان به صورت ویژه فعالیت می کند و با ارائه کتاب های مخصوص کودکان کار یادگیری و آشنایی با زبان انگلیسی را به کودکان آموزش می دهد و با استفاده از اساتید مجرب که دوره های تخصصی کار آموزش با کودکان را گذرانده اند توانسته است در کنار نوآوری هایی که داشته است نه تنها کار آموزش را برای آنان ساده کند بلکه با ایجاد جذابیت اشتیاق کودکان را به یادگیری زبان انگلیسی بیشتر کند.
نکته قابل توجهی که در یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد ادامه دار بودن آموزش زبان است و حتی اگر کودک در سنین پایین زبان انگلیسی را آموزش ببیند اما در آینده دیگر تمرین و تکرار نکند بدون شک شاهد فراموش شدن خیلی از لغات خواهد شد.  برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

سایت موسسه زبان سپهر

 

کدخبر: 306152 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟