آسان ترین راه گرفتن مدرک آیلتس

به گزارش رکنا، آزمون آیلتس پراستفاده ترین آزمون مهارت سنجی زبان انگلیسی است.  سال پیش دو میلیون آزمون آیلتس برگزار شده است.
شرکت در آزمون آیلتس راهگشای فرصت های بسیاری است، مدرک آیلتس برای زندگی، تحصیل و کار و مهاجرت مورد استفاده قرار می گیرد و تنها مدرک مورد قبول برای مهاجرت به حساب می آید.
آزمون آیلتس طراحی شده است تا به شما کمک کند از زبان انگلیسی در زندگی جدید خود خارج از ایران استفاده کنید. در زمانی کمتر از سه ساعت، این آزمون مهارت‌های شما را در گوش دادن، خواندن، نوشتن و مکالمه می سنجد. بهترین روش برای سنجش مهارت‌های مکالمه، صحبت رو در رو است و آیلتس یکی از شناخته‌شده‌ترین آزمون‌هایی است که از روش مکالمه رو در رو برای سنجش مهارت‌های ارتباطی استفاده می کند.
خیلی از افرادی که قصد مهاجرت به صورت قانونی و زندگی در کشورهای مختلف جهان را دارند در نخستین مرحله به سراغ کلاس های آموزشی زبان انگلیسی می روند که یکی از شناخته ترین و موفق ترین آنها آموزشگاه زبان سپهر است.
در این آموزشگاه برای حضور در کلاس های تخصصی آیلتس ابتدا آزمونی گرفته می شود که باید در این امتحان حداقل نمره 5/4 گرفت تا وارد این کلاس ها شد و در صورت عدم قبولی باید دوره های عمومی و پیش نیاز را سپری کرد.
برای قبولی در آزمون آیلتیس یک دوره 6 ماهه زمان لازم است وکلاس ها  5 جلسه در هفته تشکیل می شود که با توجه به انتخاب  وی  این جلسات در 5 روز یا به صورت فشرده در روزهای کمتر تقسیم خواهد شد .
شاید این سوال برای بعضی ها به وجود آمده باشد که برای حضور در این کلاس ها و شرکت در آزمون آیلتس سن فرد  چقدر اهمیت دارد باید گفت  هیچ محدودیت سنی برای حضور در این کلاس ها وجود ندارد و تنها نکته مهم همان  آزمون ورودی و گرفتن نمره قبولی است که اساتید آموزشگاه سپهر در ابتدا برگزار  می کنند و در صورت قبول نشدن در این آزمون باید دوره های پیش نیاز را سپری کرد. 
آموزشگاه سپهر با توجه به علاقه و نیاز افرادی که دوست دارند به صورت خصوصی در کلاس آیلتس شرکت کنند حضور در این کلاس ها را به صورت خصوصی و گروهی  امکان پذیر کرده IMG_6187است و هر فرد با توجه به نیاز خود در این کلاس ها حضور پیدا می کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

موسسه زبان سپهر

 

یادگیری خصوصی زبان انگلیسی با کمترین هزینه

آخرین توصیه دانشمندان برای داشتن فرزندانی نابغه و باهوش

جوان ایرانی مبتکر ، زبان انگلیسی را به شیوه ای دیگر آموزش می دهد

کدخبر: 306149 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟