سرنوشت دختری که سال 52  در خیابان مختاری تهران رها شد + عکس

 

پس از آن بنفشه کوچولوی دو ساله بی‌آنکه بخواهد وارد دنیایی شد که تحمل و قبول آن برای کودکی دشوار است. ماجرای کودکان سر راهی قصه تلخی است که از دیرباز تکرار شده و هنوز هم هستند خانواده‌هایی که بنفشه‌های زندگی‌شان را در کوچه پس کوچه‌های شهرها رها می‌کنند و به عاقبت زندگی آنها نمی‌اندیشند. بنفشه پس از مدتی به اصفهان برده شد و او را تحویل خانواده‌ای در یکی از روستاهای شهرستان نایین دادند تا سرپرستی‌اش را برعهده بگیرند.
اما این همه ماجرا نیست...
زمانی که بنفشه به سنی رسید که پی به عمق ماجرا برد و دانست که او هم قربانی یک تصمیم نادرست شده است، به قصد یافتن خانواده واقعی اش، دست به کار شد. ابتدا از هرکسی که گمان می‌برد می‌تواند خبری موثق از والدینش بدهد، سراغ می‌گرفت و از داستان زندگی‌اش می‌پرسید. اما در میانه مسیر دریافت که روایت زندگی گذشته‌اش به گونه‌ای که تا آن زمان روایت شده بود، نیست و ابهامی در اصل داستان وجود دارد. به همین خاطر پا پی پدر و مادرخوانده‌اش شد اما آنها هربار از پاسخ درست طفره رفتند و در نهایت او راه به جایی نبرد. از بزرگترهای فامیل پرس و جو کرد اما بازهم جواب قانع‌کننده‌ای نشنید و در همه پاسخ‌ها ابهاماتی وجود داشت که بنفشه را برای جست و جوی بیشتر ترغیب می‌کرد.
آغاز جست و‌جویی دیگر
در این میان یکی از شاهدان آن سال‌ها، مسأله‌ای را برای بنفشه بازگو کرد که دریچه‌ای تازه به رویش باز شد. این شاهد از تبانی بین دو خانواده گفت. یکی خانواده واقعی بنفشه و دیگری سرپرست موقت او که می‌گفتند: «خانواده‌ای که تو را به سرپرستی گرفته‌اند هیچگاه با شیرخوارگاه یا بهزیستی طرف نبوده‌اند بلکه طرف حساب‌شان یک خانواده ارتشی در تهران بوده است.» آن شاهد حتی به او گفت: «تو شناسنامه هم داشتی و نام خانوادگی ات صالحی بود و...» این گفته‌های تکان دهنده باعث شد که بنفشه صالحی که حالا به زهرا قاسمی تغییر نام پیدا کرده، مصمم تر و بیشتر از قبل به دنبال پدر و مادر واقعی‌اش بگردد.در ادامه این مسیر بنفشه با اسنادی روبه‌رو شد که در خانواده پدرخوانده‌اش پنهان شده بود که کلیت آنها نشان می‌داد آن شاهد راست گفته و بنفشه هنگام تحویل به بهزیستی نام خانوادگی صالحی داشته اما پس از سپردن‌اش به خانواده قاسمی نام زهرا را برایش انتخاب کرده‌اند که ظاهراً با تبانی و توافق دو طرفه همه مدارک شناسایی‌اش از بین رفته و هیچ شخص مطلعی هم اسرار آن را فاش نمی‌کند.به گفته بانو بنفشه این اسناد تا هنگام فوت پدرخوانده‌اش وجود داشته اما بعد از آن ناگهان مفقود شد تا اینکه وی با پیگیری‌های فراوان موفق شد عکسی از خودش در دوران کودکی، همراه با برگه‌هایی از بهزیستی بگیرد اما بازهم به خانواده اصلی‌اش نرسید.از سوی دیگر حالا که بانو بنفشه صاحب فرزندانی است و زندگی مستقلی دارد، با حرف‌های تازه‌تر برخی از آشنایان روبه‌رو شده وگفتند: «خانواده اصلی ات تا ده سال پیش با اقوام پدرخوانده ات در ارتباط بوده‌اند و سراغ بنفشه را از آنها می‌گرفتند.»شنیدن این حرف‌ها داغ دل بنفشه را تازه ترکرده و باعث شده تا بیش از پیش به دنبال خانواده‌اش بگردد. بنفشه در این باره به خبرنگارجویندگان عاطفه می‌گوید: «برای یافتن خانواده‌ام دچار نوعی سردرگمی شده ام، به بهزیستی که می‌روم جواب سر بالا می‌دهند، از هر کسی هم می‌پرسم، از پاسخ درست طفره می‌رود و نگرانم چند سال بعد، همه کسانی که از اسرار زندگی گذشته‌ام آگاهی دارند از دنیا بروند و من هرگز به واقعیت زندگی‌ام نرسم. همان طور که تاکنون و در سن 46 سالگی از ادامه جست و جو نا امید نشده‌ام از این پس هم با تمام توان به دنبال خانواده واقعی‌ام می‌گردم و تا آنها را پیدا نکنم آرام نمی‌گیرم.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

رفتار وحشیانه و شیطانی 4 پسر نوجوان شیطان صفت با شقایق 29 ساله در خانه مجردی / 5 شب اسیر این ابلیس ها بودم!

وقتی سر زده به خانه آمدم زنم با یک مرد در شرایط بدی بودند / هر دو را سر بریدم مرا دستگیر کنید

قتل نوعروس تهرانی توسط شوهرش / داماد اعتراف نکرد ولی به اعدام محکوم شد + عکس زن بی نوا

از وقتی بچه به دنیا آمده شوهرم می گوید بچه برای او نیست و مثل نامحرم ها با من زندگی می کند / دیشب راز ارتباط شیطانی اش را فهمیدم و ...

فیلم مراسم خاکسپاری شاه مازندران + عکس

جزئیات علت فوت شاه مازندران از زبان فرماندار بابل + تصاویر

تصاویر شاه مازندران در بیمارستان و سردخانه / علت مرگ شاه مازندران در زندان اعلام شد

اقدام شیطانی با دختر تنها در مسافر خانه ای در ساحل دریا / این دختر خودکشی کرد+فیلم و عکس

خودسوزی عاشق شکست خورده + عکس

پای چوبه دار بودم که مادرم سکته کرد و ... + عکس

کشف بدن نیمه جان 3 نوجوان در گوشه جاده خاکی

وقتی راننده تاکسی مرا آزار می داد درها ماشین قفل شده بود و ...

اقدام شیطانی با دختر دانشجو در آسانسور بدون دوربین

4 بار طناب دار دور گردم افتاد و مرگ را حس کردم تا اینکه ...

وقتی با سعید به منطقه ییلاقی رسیدیم او پیشنهاد بی شرمانه ای کرد و... / حالا مانده ام با تهدیدهای او چه کنم

کار زشت پسری بادختر مورد علاقه اش در مازندران

 

کدخبر: 264586 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟