دو هفته قبل مرد جوانی با مراجعه به پلیس از اتفاق هولناکی که برای دختر 14 ساله‌اش رخ داده بود خبر داد و گفت: دخترم چندی قبل در یکی از کانال‌های تلگرامی با پسر جوانی که محسن نام دارد آشنا شده و بعد از جلب اعتماد دخترم او را برای ملاقات راضی کرده است. اما وقتی دخترم از خانه‌مان که در محدوده خیابان جیحون است بیرون رفته این پسر او را به بهانه‌ای به خانه‌اش در جنت آباد برده و وی را مورد آزار و اذیت قرار داده است. وی در ادامه گفت: این پسر 19 ساله از دخترم فیلم گرفته و با استفاده از این فیلم شروع به اخاذی کرده است.

با شکایت این مرد پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت و بلافاصله تحقیقات آغاز شد. در نخستین گام مأموران به تحقیق از دختر 14 ساله پرداختند. وی گفت: محسن تهدیدم کرد اگر پولی را که می‌خواهد به او ندهم فیلمی که از من گرفته را در فضای مجازی پخش می‌کند و آبرویم را می‌برد. من هم از ترس به خواسته‌اش عمل کردم اما چون خودم پولی نداشتم مجبور شدم طلاهای مادرم را بدزدم و به محسن بدهم. اما وقتی متوجه شدم این اخاذی‌ها و تهدیدها پایانی ندارد برای رهایی از تهدیدهای وی تصمیم گرفتم از پدرم کمک بخواهم.سرهنگ تورج کاظمی - رئیس پلیس فتای تهران در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس فتا تهران در این شاخه از تحقیقات پی‌بردند که دختر نوجوان در مجموع ۱۸۰ گرم طلا از مادرش به سرقت برده و در اختیار پسر جوان قرار داده است.

کارشناسان با توجه به شماره تلفن پسر جوان و اقدامات فنی موفق به شناسایی خانه محسن در منطقه جنت آباد شدند و روز شنبه ۲۹ دی در عملیاتی غافلگیرانه این جوان دستگیر شد. وی ابتدا خود را بیگناه معرفی کرد اما وقتی مأموران در بررسی گوشی موبایل وی فیلم صحنه تجاوز به دختر نوجوان را کشف کردند به ناچار لب به سخن باز کرد.

بنا به این گزارش، محسن ۱۹ ساله پس از اعتراف به اقدام شومش برای سیرمراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 455212 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟